Citat:
1. Riktigt hur Mohamsson är kopplad till Israels ambassadör förstår jag inte. Det är ovidkommande i frågan.
Du öppnar dörren för att hålla alla muslimer i Svcerige ansvariga för islamismens brott. De får ansvara för Irans förtryck av sin befolkning.
Du säger att det är okej.
Du måste förstå att två fel inte ger ett rätt.
Judar har rätt att bo fredligt och tryggt i Sverige!
Palestinier har INTE rätt att ta med sig sitt krig och sin konflikt till landet de flydde till... när Sverige brinner pga av er aggressivitet, var skall du ta vägen då?
Du är inte så smart va?
Du öppnar dörren för att hålla alla muslimer i Svcerige ansvariga för islamismens brott. De får ansvara för Irans förtryck av sin befolkning.
Du säger att det är okej.
Du måste förstå att två fel inte ger ett rätt.
Judar har rätt att bo fredligt och tryggt i Sverige!
Palestinier har INTE rätt att ta med sig sitt krig och sin konflikt till landet de flydde till... när Sverige brinner pga av er aggressivitet, var skall du ta vägen då?
Du är inte så smart va?
Är det så smart att gå till personangrepp nu? Ska vi inte avhålla oss från det tycker du?
Det den israeliska ambassadören sa var ju att alla judar i Sverige som kritiserar Israel var självhatande judar. De hatar israeliska staten och sig själva och är därmed rasister. Det ambassadören menar är att svenska judar inte får ha nån annan åsikt än den israeliska staten. Så då är frågan har Mohamsson satt sig i knät på staten Israel eller i knät på självhatande judiska rasister? Det kan väl knappast vara självhatande judiska rasister.
Nu tror jag inte att muslimer som ger sig på judar i Sverige bryr sig om vilka judar de ger sig på. De styrs bara av blint hat på grund av vad de själva utsatts för. Jag tror också att de flesta muslimer kan skilja på israeliska judar och svenska judar. Trakasserier av svenska judar får inte förekomma.
Svenska judar går inte att skilja från andra svenskar. När det gäller muslimer så finns många olika varianter. Jag har mött muslimer som tycker att islam är det värsta som finns. Andra ska be stup i kvarten. Sen har vi detta med kvinnornas klädsel. En del lyckas faktiskt klä sig med slöja på ett trevligt sätt. Andra ser så tråkiga ut så klockorna stannar.
Min förhoppning är att vi skall klara av problemen. Jag är svensk och vit och är måttligt förtjust i att bara se svenska blekansikten. Nåt tråkigare finns inte. Jag gillar olika.