2026-08-21, 01:24
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Han kör fortf på det med körkortet dag ut dag in! Att det är hemskt man inte får köra bil på testo buhu
Hans körkort blev bla indraget pga hash, testo OCH ANABOLA. Han glömmer den lilla biten. Skulle han älska Sverige igen om man fick köra bil på testo och det blev lagligt! Nej! Det är hans Tren han behöver och det kommer aldrig legaliseras!

Han åkte dit för testo och vet inte allt då han inte sagt det. Han fick ju hembesök om du minns det? Han åkte dit för bruk och innehav. Inte blev han av med körkortet då. Körkortet blev han av med när han stoppades av polisen när han körde bil. Jag tror till och med han erkände dopningsbrott då? Men... dom testade honom då för alkohol och narkotika. Det gör dom i trafikkontroll. Dom kollar inte testo.... Varför skulle dom det? Helt annat test som krävs. Och är dyrare.

Mr Big borde säga till honom när han sitter och snackar om saker som inte stämmer. Mr Big har faktiskt en del bra och säga som går mot det Benjoo tycker.

Cannabis var varför dom tog hans körkort. Det är narkotika. Vad skulle dom göra? Han körde bil påverkad. Lika allvarligt som köra alkoholpåverkad. Testo påverkar bilkörning. Men inte negativt.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-08-21 kl. 01:49.
Citera
2026-08-21, 01:43
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
Vad menar du med testo och anabola? Testo är väll en variant av anabola? Eller menar du att han hade tren i kroppen när han åkte fast? Eller vilken anabol produkt syftar du på?

Testo är ett hormon som finns naturligt i kroppen hos alla människor (både män och kvinnor)

Testo vs. Anabola: Testosteron är i sig den grundläggande anabola steroiden. Men eftersom alla redan har testo i kroppen måste laboratorier mäta avancerade nivåer och förhållanden för att bevisa dopning. Det är inget polisen kan kolla i ett snabbtest på vägkanten. Och finns ingen anledning. Man kan köra bil bättre med testosteron. En förklaring till varför män är bättre bilförare. Bättre på allt. Nästan.

Han blev av med körkortet på grund av cannabis. Han var väl redan dömd för dopningsbrott när han blev stannad? Han hade INTE blivit av med körkortet om han inte visat positivt för cannabis.

Mr Big säger att Benjoo är mer påläst än honom. Det är han säkert. Men Mr Big har många år av bro science. Dom absolut mest framgångsrika är ofta väldigt opålästa men dom har lärt sig genom bro science och det som kallas livets (hårda) skola. Sitta och läsa några jävla böcker... eller nuförtiden på internet. Samma sak nästan. Komma och börja snacka om någon jävla bok man läst på 1900-talet. Det gick inte förr. Dessa jävla nördar.

"Det har jag läst på internet. Skrivet av en expert." Tänk då en jävla bok. Förr i tiden. Något som visade sig inte stämma.

Teori och forskning.. men utan den praktiska förankringen och personliga erfarenheten blir det lätt bara pappersprodukter. Det är på gymmet med stången i händerna som det faktiska arbetet görs. Och i köket. Kvinnans plats. Men dom bästa kockarna är män.

Nu är det internet och träningsmaskiner... Benjoo det är du som ska vara en maskin med skivstång och hantlar i dina händer. Fria vikter som tillåter den egna kroppen och lyfta. Åt helvete med maskiner.

Naturliga rörelsebanor: Fria vikter tvingar kroppen att arbeta som en helhet. En maskin låser fast rörelsen i en förbestämd bana, medan skivstänger och hantlar kräver att kroppen själv balanserar vikten, aktiverar alla stabiliserande muskler och hittar sin egen naturliga bana.

Benjoo måste hitta tillbaka. Han är vilse. I pannkakan.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-08-21 kl. 02:05.
Citera
2026-08-21, 03:35
Medlem
Benjoo kör ju stenhårt på storyn om att han är helt clean nu i Sverige, ingen mer bola, och skulle någon stoppa honom så kommer han dra fram sitt recept på testosteron precis som Mr Big

Hade blivit kul att se Benjoo dra fram sitt elektroniska testo recept från Vietnam om polisen stoppar han och se vad dom säger, tvivlar på att det går hem asså haha

Och garanterat att han stashar bola hemma hos päronen, vafan ska han utsätta dom för en runda till med polisen? att ha Benjoo som inneboende är ju som en tickande bomb förfan
Citera
2026-08-21, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Fast alla reagerar väl olika på testo? Alla har ju inte supergenetik och ett "slippa undan biverkningar kort" som dig och Benjo? Skulle säga att det är förenat med livsfara för gemene man att laborera med testo på egen hand.

Säger han det i videon att han har recept på testo? Kommer ju aldrig att funka i sverige. Det han får göra är ju att söka hjälp på vårdcentralen, säga att han fucked up och vill sluta med bola. Då kanske dom är snälla och ge honom TRT?

Nej. Testosteron är inte förenat med livsfara över huvud taget. Du får sluta lyssna på vad media har matat dig med sen 80-talet på grund av baseball i USA.

Du kan ligga på 1g testo från ålder 20 till 75 och det kommer inte märkvärt påverka din hälsa negativt.

Observera att inga skillnader i blodvärken observeras mellan en "vanlig TRT" i USA På 200mg och 1g tesosteron.

När det kommer till andra anabola steroider, då är det dock annat.
Citera
2026-08-21, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Benjoo kör ju stenhårt på storyn om att han är helt clean nu i Sverige, ingen mer bola, och skulle någon stoppa honom så kommer han dra fram sitt recept på testosteron precis som Mr Big

Hade blivit kul att se Benjoo dra fram sitt elektroniska testo recept från Vietnam om polisen stoppar han och se vad dom säger, tvivlar på att det går hem asså haha

Och garanterat att han stashar bola hemma hos päronen, vafan ska han utsätta dom för en runda till med polisen? att ha Benjoo som inneboende är ju som en tickande bomb förfan

Det skulle inte förvåna mig om Benjoo på fullaste allvar tror att ett recept från en korrupt läkare i VIETNAM funkar i Sverige.

Killen kan inget om något i livet eller världen.
Citera
2026-08-21, 06:56
Medlem
Vart tror ni han drar alla? Han sa han skulle nånstans där han kunde leva så billigt som möjligt, och stacka upp pengarna bara! Jag har 3 gissningar.
Ho shi min
Montenegro
Thailand (inte Bangkok)
Citera
2026-08-21, 06:57
Medlem
Citat:
Vart tror ni han drar alla? Han sa han skulle nånstans där han kunde leva så billigt som möjligt, och stacka upp pengarna bara! Jag har 3 gissningar.
Ho shi min
Montenegro
Thailand (inte Bangkok)

Thailand.
Citera
2026-08-21, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Han åkte dit för testo och vet inte allt då han inte sagt det. Han fick ju hembesök om du minns det? Han åkte dit för bruk och innehav. Inte blev han av med körkortet då. Körkortet blev han av med när han stoppades av polisen när han körde bil. Jag tror till och med han erkände dopningsbrott då? Men... dom testade honom då för alkohol och narkotika. Det gör dom i trafikkontroll. Dom kollar inte testo.... Varför skulle dom det? Helt annat test som krävs. Och är dyrare.

Mr Big borde säga till honom när han sitter och snackar om saker som inte stämmer. Mr Big har faktiskt en del bra och säga som går mot det Benjoo tycker.

Cannabis var varför dom tog hans körkort. Det är narkotika. Vad skulle dom göra? Han körde bil påverkad. Lika allvarligt som köra alkoholpåverkad. Testo påverkar bilkörning. Men inte negativt.
Jag formulerade mig fel
Om han vill ha tbx körkortet skulle hans piss va rent från anabola i 6 månader.
Så jag menar det kvittar väl om han hade fått köra bil på testo eftersom han kör Tren och det är väl inte samma som testosteron? Och Tren kommer aldrig bli okej att köra på, och det är det som han älskar!
Jag vet att det var cannabis han åkte dit på.
Har han ett recept på testo, täcker det då allt annat han skjuter i sig?
Jag är inte så kunnig
Citera
2026-08-21, 07:49
Medlem
Citat:
Jag formulerade mig fel
Om han vill ha tbx körkortet skulle hans piss va rent från anabola i 6 månader.
Så jag menar det kvittar väl om han hade fått köra bil på testo eftersom han kör Tren och det är väl inte samma som testosteron? Och Tren kommer aldrig bli okej att köra på, och det är det som han älskar!
Jag vet att det var cannabis han åkte dit på.
Har han ett recept på testo, täcker det då allt annat han skjuter i sig?
Jag är inte så kunnig
Han torskade på cannabis och steroider (testo+annat). Eftersom han åkte för dopingbrott och tidigare gjort det med, så vill transportstyrelsen att han ska pissa rent från både vanliga droger och doping (testo+annat) för att få tillbaka körkortet. Testo och tren är olika saker ja, men båda är anabola och båda kan få dig att faila ett dopingprov.

Hans recept är irrelevant för allting, man kan låtsas att det inte existerar.
Citera
2026-08-21, 08:35
Medlem
Citat från senaste videon:
”Om inte leker med vart man sticker in sin olja, är man ens en konstnär?”
Citera
2026-08-21, 08:54
Medlem
Problemet är väl inte om nån kör eller inte, utan att många tjänar pengar på att sälja en "natty"-bild.

Har du byggt hela ditt varumärke på att folk tror du är naturlig samtidigt som du kränger kosttillskott blir det rätt skevt om det sen visar sig va nåt helt annat.
Citera
2026-08-21, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Han torskade på cannabis och steroider (testo+annat). Eftersom han åkte för dopingbrott och tidigare gjort det med, så vill transportstyrelsen att han ska pissa rent från både vanliga droger och doping (testo+annat) för att få tillbaka körkortet. Testo och tren är olika saker ja, men båda är anabola och båda kan få dig att faila ett dopingprov.

Hans recept är irrelevant för allting, man kan låtsas att det inte existerar.
Tack för förklaring då va jag inte helt ute och cyklade.
Nä hans jävla recept som han är så stolt över, kommer folk bara skratta åt om han drar fram! Vilket dom redan måste gjort då han tvingas träna på ute gym, inget gym vill ha med honom att göra! Sen ljuger han tittarna rakt upp i huvudet och säger han är helt clean sen han kom till Sverige från gear. Det hade väl märkts och synts på honom eller? Att bara över en natt sluta med ngt man tryckt in i kroppen i 10 år borde fan göra ngt med en både psykiskt och fysiskt?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in