Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
Benjoo behöver en PT så han kan bygga lite muskler äntligen
Men ang kaggen han har fått, vad beror den på tror du? Är det HGH eller är det hela ”cocktailen” så att säga? För den växer fan lavinartat nu
Han har börjat få ett mycket komiskt utseende med stor mage, och stor och bulking torso med väldigt små armar (detta syns bara ibland då han oftast kör med fish eye lins, filmar i vinklar osv)
Och hur länge tror du han kan hålla på med detta realistiskt? Han ligger ju på 3-4g bola konstant vad jag förstått det som, alltså inte blast and cruise, utan non stop, och han har tryckt bola nu i typ 6-7 eller 8 år? + ett medfött hjärtfel på det, ingen bra kombo
Nej nej. Det har inget med HGH att göra. Doserna han har råd att köra kommer inte göra något med hans mage.
Vad jag gissar på är detta: Benjoo körde HGH och 3g gear.
Han får mindre pengar och kan således inte upprätthålla specifikt HGH brukandet. HGH har en tendens att köra in en stor del av carbsen du äter i musklerna, vilket skapar ett "tryck" i muskulaturen (ref den konstanta muskelpumpen jag skrev om ofan). Då HGH har run out så blir carbsen från kaloriöverskottet istället fläsk som sätter sig på magen.
Möjligt att han också gått ner i trendos, då han kanske insåg det inte är hållbart i längden. Även detta kommer drastiskt förändra kroppskompositionen.
Gällande steroiddosen kan han antagligen köra på väldigt länge.
Testosterondosen i sig är antagligen inte särskilt farlig förutsatt att blodtryck hålls under kontroll. Det är inga större förändringar i blodvärden på 200mg och 1g testosteron - varken för mig eller de flesta byggarna jag pratar med. Testosteron är förvånandsvärt milt för hälsan och påverkar inte allt för mycket förutsatt att östrogen kontrolleras. Detta är en stor anledning till varför många föredrar att köra rejält stora testosterondoser och skita i övriga steroider då det är de övriga som har en stor tendens till att fucka upp saker.
EQ gör dig ofta väldigt nervös och orolig, särskilt på högre doser. Det tenderar att krossa östrogen totalt vilket gör en svag mentalt och fysiskt, osäker och återigen nervös. Det gör ofta blodet tjockare relativt snabbt och påtagligt vilket i sin tur höjer blodtrycket och helt enkelt gör det svårare för blodet att pumpas runt i kroppen. Han kan antagligen köra på rätt många år med detta också men jämfört med testosteron så KOMMER detta med tiden att resultera i negativa konsekvenser.
Tren borde han sluta med omedelbart, om han inte redan gjort det. Toxiskt för hjärna, hjärta, lever, hela skiten. Gör dig mentalt ostabil, humörsvängningar, ökar DRASTISKT risk för alzheimer etc. Ren skit och det finns en anledning till att byggare kör väldigt korta perioder med detta preparat. Extremt effektivt men även extremt toxiskt.
Men ja, kaggen har att göra med hans värdelösa diet, 5 påsar chips före sängen och antagligen för att han slutat med hgh och/eller minskat dosen androgener rejält.