Citat:
Ursprungligen postat av
Forbjudenmark
Haha bra koll grabben. Du kan inte jämföra testo med anabola. Testo ÄR anabolt. Likt HGH och flera andra substitut du kan tillföra kroppen för tillväxt. Därav grundfrågan på inlägget med att han kört bil med "ANABOLA". Grabben var snarare påverkad av katabola pundarpreparat vilket är en jävla skillnad
Kan jag inte? Grabben för dig? Grabbhalva kanske. Skulle kunna vara pappa till Benjoo. Så jävla... nej jag vill inte skriva det. Men åldersmässigt. Så skulle jag kunna var Benjoos FARSGUBBE. Det hade vart något något det. Då hade det inte brottats. Det hade smällt på käften omedelbart.
Men det här med att INTE jämföra testo med anabola? Testo är anabolt? Förstår du ens vad som menas? Protein är anabolt.
Han kanske körde påverkad av kyckling? Eller ännu värre proteinpulver... Vitt jävla pulver. Som luktar vanilj. När jag gjorde lumpen hade jag en 15 kg säck med proteinpulver i mitt skåp. Det gillade inte befälen. Men dom uppförde sig annorlunda efter en vecka. Antagligen hade det skickats på analys.
Skrattar bäst som skrattar sist. Och det är inte över fören Benjoo sjunger. På sista versen. I den blomstertid nu KOMMER !!
Och glöm inte att D-vitamin är en steroid. Eller ett steroidhormon rättare skrivet. Passa dig för D-vitamin du kan bli HULKEN.
Benjoo; "Jag är en kyckling". Lås in den där. Han identifierar sig med en kyckling. Och värre omgivningen gör det. Han får spela in videos från rättspsyk.
Hoppas det jag skrev kommer läsas upp av Benjoos kompis i en video. Hade inte vart första gången det händer. Han som tycker om heroin.
(Benjoo... jag är din pappa )