2026-08-21, 09:17
Medlem
Tycker inte alls Mr Big videona är ngt speciellt som alla andra verkar tycka. Snackar om samma skit varje gång. Ali om olja. Och Benjo om hur hemskt Sverige är!
Citera
2026-08-21, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Citat från senaste videon:
”Om inte leker med vart man sticker in sin olja, är man ens en konstnär?”
Va ordagrant? För inget makes sense! Från Benjo då utgår jag ifrån?
Citera
2026-08-21, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Detta är min favorit med Benjoo och Ali.

Sevärd!
https://vm.tiktok.com/ZN8LQNN7H/
Hahahaha Benjo vrålar ut sin njutning när han trycker sin röv mot Alis skrev!
Denna måste ju Bob göra ngt med, hysteriskt roligt!
Citera
2026-08-21, 12:02
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Jag formulerade mig fel
Om han vill ha tbx körkortet skulle hans piss va rent från anabola i 6 månader.
Så jag menar det kvittar väl om han hade fått köra bil på testo eftersom han kör Tren och det är väl inte samma som testosteron? Och Tren kommer aldrig bli okej att köra på, och det är det som han älskar!
Jag vet att det var cannabis han åkte dit på.
Har han ett recept på testo, täcker det då allt annat han skjuter i sig?
Jag är inte så kunnig

6 månader är den absoluta minimitiden för Transportstyrelsens observationstid.

Tren hör till dopningsmedel det med. Det är inget dom testar för i en nykterhetskontroll. Inte ens om han blivit stoppad och dom sett att han tidigare åkt dit för bruk och innehav. Dom testar för alkohol och narkotika. Det är mycket av narkotikan som påverkar ens förmåga och köra bil. Speciellt cannabis. Dopningsmedel har inte den påverkan. Därför är det inga sådana tester.

Att man blir aggressiv av dopningsmedel kan stämma. Tren är ett av dom som kan göra en person aggressiv. Men... Det handlar om personen. Alkohol gör vissa aggressiva och andra inte.
Citera
2026-08-21, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Va ordagrant? För inget makes sense! Från Benjo då utgår jag ifrån?

”Om man inte leker med vart man sticker in sin olja, är man ens en konstnär?”
- Benjamin Löhndorf

28:57
https://youtu.be/5bFwi4x4UVY
Citera
2026-08-21, 13:52
Medlem
Citat:
- Benjamin Löhndorf

Jesus Maria
Han pratar nog ett eget språk i sitt huvud med sig själv. Som absolut ingen annan förstår!
Den lilla valpen med lill kuken
Citera
2026-08-21, 15:59
Medlem
Citat:
- Benjamin Löhndorf

Benjoo "Picasso" Bola
Citera
2026-08-21, 17:36
Medlem
Citat:
- Benjamin Löhndorf

Herregud asså 😂

Undra hur länge han klarar sig i Sverige nu innan snuten plockar honom, han lär ju garanterat ha gömt undan steroider nu när han är inneboende hos morsan och farsan

Han står väl i badrummet på nätterna och sätter in sprutan på rätt muskler som en konstnär
Citera
2026-08-21, 17:54
Medlem
Kul på Benjoos Tik Tok när han postat klipp med han och Ali så har han lagt in låten "Ocean Eyes"

Man skulle kunna tro att dom är kära i varandra

https://www.tiktok.com/@biobenjoo/video/7675279558572084502?q=biobenjoo&t=1787327582570
Citera
2026-08-21, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Testo är ett hormon som finns naturligt i kroppen hos alla människor (både män och kvinnor)

Testo vs. Anabola: Testosteron är i sig den grundläggande anabola steroiden. Men eftersom alla redan har testo i kroppen måste laboratorier mäta avancerade nivåer och förhållanden för att bevisa dopning. Det är inget polisen kan kolla i ett snabbtest på vägkanten. Och finns ingen anledning. Man kan köra bil bättre med testosteron. En förklaring till varför män är bättre bilförare. Bättre på allt. Nästan.

Haha bra koll grabben. Du kan inte jämföra testo med anabola. Testo ÄR anabolt. Likt HGH och flera andra substitut du kan tillföra kroppen för tillväxt. Därav grundfrågan på inlägget med att han kört bil med "ANABOLA". Grabben var snarare påverkad av katabola pundarpreparat vilket är en jävla skillnad
Citera
2026-08-21, 19:51
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Kul på Benjoos Tik Tok när han postat klipp med han och Ali så har han lagt in låten "Ocean Eyes"

Man skulle kunna tro att dom är kära i varandra

https://www.tiktok.com/@biobenjoo/video/7675279558572084502?q=biobenjoo&t=1787327582570
Haha riktigt gay, hela Benjoo är gay, vilket är helt okej, men han själv verkar inte tycka det

Kul översta kommentar:
Citat:
Socrates och Platon
Träffade på en Benjoo idag förövrigt när jag var i min butik för att handla. Jag stod och kollade på några grejer i en hylla och så kom det två personer från sidan. Ganska trångt så jag flyttade mig lite åt sidan så att det fanns gott om plats att gå förbi. Först gick någon tjej förbi och sen kom en snubbe som skulle typ övertydligt gå på sidan och skitnära, som om han skulle hävda sig haha! Och som om han var 1 m bred

Såg den vidriga blonda dvärgen med skägg sen som gick ut med det dom handlat i en påse som han körde tricepspress över huvudet med, asså vilken jävla pajas Tänkte direkt på Benjoo! Oväntat snygg tjej dock med tanke på hur B dvärgen var

Det var ju ingen 18-20 -åring heller direkt, snarare 35-40 år!
Citera
2026-08-21, 20:32
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
Haha bra koll grabben. Du kan inte jämföra testo med anabola. Testo ÄR anabolt. Likt HGH och flera andra substitut du kan tillföra kroppen för tillväxt. Därav grundfrågan på inlägget med att han kört bil med "ANABOLA". Grabben var snarare påverkad av katabola pundarpreparat vilket är en jävla skillnad

Kan jag inte? Grabben för dig? Grabbhalva kanske. Skulle kunna vara pappa till Benjoo. Så jävla... nej jag vill inte skriva det. Men åldersmässigt. Så skulle jag kunna var Benjoos FARSGUBBE. Det hade vart något något det. Då hade det inte brottats. Det hade smällt på käften omedelbart.

Men det här med att INTE jämföra testo med anabola? Testo är anabolt? Förstår du ens vad som menas? Protein är anabolt.

Han kanske körde påverkad av kyckling? Eller ännu värre proteinpulver... Vitt jävla pulver. Som luktar vanilj. När jag gjorde lumpen hade jag en 15 kg säck med proteinpulver i mitt skåp. Det gillade inte befälen. Men dom uppförde sig annorlunda efter en vecka. Antagligen hade det skickats på analys.

Skrattar bäst som skrattar sist. Och det är inte över fören Benjoo sjunger. På sista versen. I den blomstertid nu KOMMER !!

Och glöm inte att D-vitamin är en steroid. Eller ett steroidhormon rättare skrivet. Passa dig för D-vitamin du kan bli HULKEN.

Benjoo; "Jag är en kyckling". Lås in den där. Han identifierar sig med en kyckling. Och värre omgivningen gör det. Han får spela in videos från rättspsyk.

Hoppas det jag skrev kommer läsas upp av Benjoos kompis i en video. Hade inte vart första gången det händer. Han som tycker om heroin.

(Benjoo... jag är din pappa )
Senast redigerad av PingPongZong 2026-08-21 kl. 20:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in