2026-08-20, 17:40
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinnyPotsandPans
Och hur kan man veta detta naturligt? Hur kan alla förutom jag veta att det inte finns någon kärlek eller exklusivitet med någon? Är jag fel programmerad då?
Ja,det är du!!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1335991
Det står 2 otroheter mot dig????

Hur?

2 tjejer. 8 år mellan. Ungefär samma händelse
Citera
Medlem
Citat:
Ja,det är du!!!!

Så det finns inga relationer allt är vänskap. Man kan ligga med vem som helst hur som helst. Varför finns det dejting o allt detdär om allt är fake?
Citera
2026-08-20, 17:54
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Kortfattat så har jag haft pågående relation där vi lärt känna varann på internet, pratat i telefon + facetime. Det har varit ett moment där både har känt att man har hittat den rätta i livet. Men när första dejten är bokad samt den ena tjejen har flygit hit (inrikes) så hade jag tydligen fel. Båda tjejer 8 år i mellan var otrogen dagen eller dagen innan vi skulle träffas.

Hur är man otrogen mot någon man aldrig ens träffat? Jag förstår inte ens vad du menar..

Hur har du ens fått info att dom ”var otrogna” dagen innan eller samma dag?

Edit: har läst vad du skrivit i tråden här.
Ärligt talat har jag svårt att tro detta är sant.
Vem fasen skulle göra så ens och sen skriva att man knullat någon annan.. det låter extremt långsökt.

Hade du ens pratat med någon av dessa på telefon? Om det är sant så låter de mer som någon har trollat dig från start
Senast redigerad av Mailmans 2026-08-20 kl. 17:58.
Citera
2026-08-20, 17:57
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Så det finns inga relationer allt är vänskap. Man kan ligga med vem som helst hur som helst. Varför finns det dejting o allt detdär om allt är fake?
Så länge man inte är tillsammans gör man vad man vill!!!
Citera
2026-08-20, 18:12
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Missbedömt? Så då finns det alltså inget man kan göra på internet. Då är tinder o allt detdär fake. Ingen har någonsin gått på en dejt från internet? Hur kan man missbedöma en flygresa och 9 månader av prat när personen faktist stått på flygplatsen. Vet inte mer vad jag kunde ha analyserat för att inte bli lurad faktist
Du verkar inte vilja ha andra perspektiv, utan bara höra det som bekräftar din uppfattning.

Varsågod och fortsätt göra på samma sätt och hoppas resultatet blir bättre nästa gång.
Citera
2026-08-20, 18:30
Medlem
Citat:
Så länge man inte är tillsammans gör man vad man vill!!!

Men det finns ju då ingen exklusivitet tillsammans för dig betyder inget då. Då gör man som man vill 24/7. Då finns det ju inga anledning till att leva?
Citera
2026-08-20, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Hur är man otrogen mot någon man aldrig ens träffat? Jag förstår inte ens vad du menar..

Hur har du ens fått info att dom ”var otrogna” dagen innan eller samma dag?

Edit: har läst vad du skrivit i tråden här.
Ärligt talat har jag svårt att tro detta är sant.
Vem fasen skulle göra så ens och sen skriva att man knullat någon annan.. det låter extremt långsökt.

Hade du ens pratat med någon av dessa på telefon? Om det är sant så låter de mer som någon har trollat dig från start

Och hur vill du att jag ska svara på denna kommentar? Ja det är sant. Och nej jag tror inte en trollare hade introducerat mig till deras föräldrar och skickat nakenbilder.
Citera
2026-08-20, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Du verkar inte vilja ha andra perspektiv, utan bara höra det som bekräftar din uppfattning.

Varsågod och fortsätt göra på samma sätt och hoppas resultatet blir bättre nästa gång.

Finns ingen nästa gång. Jag har gett upp och söker folk som sitter i samma båt. Ingen har någonsin förstått något av vad jag har sagt hittils så det är repet eller tunnelbanan som återstår som jag ser det.
Citera
2026-08-20, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk

Dessutom var det en fråga till dig. Vet inte hur man kan uppleva att en fråga är att man ej vill ta in andras perspektiv. Det är väl det som är hela grejen med att fråga frågor. Eller är det också något jag har missförstått?
Citera
2026-08-20, 19:06
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Men det finns ju då ingen exklusivitet tillsammans för dig betyder inget då. Då gör man som man vill 24/7. Då finns det ju inga anledning till att leva?
Inse att du inte vill förstå hur jag menar!!!!
Citera
2026-08-20, 19:08
Medlem
Citat:
Inse att du inte vill förstå hur jag menar!!!!

Jag fattar inget. Jag vill förstå men det är för mycket hostility. Det pekas bara fingrar här inne, inget produktivt alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in