2026-08-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n.lite
Jag skulle snarare säga att det är en fullt normal reaktion.

Begreppet otrohet varierar givetvis från person till person, men jag skulle tro att 99.9% av alla människor skulle säga att ingen av tjejerna var otrogen. Ni hade aldrig ens träffats, er relation kan i bästa fall beskrivas som vänskap. Såvida inte tjejerna uttryckligen lovat dig att inte ha sex med någon annan så har dom inte begått något fel.
Att du tolkar det som att ni hade någon speciell form av relation bara för att ni pratat med varandra får stå för dig, men dom flestas definition av ett förhållande varierar rätt kraftigt från din och således också dom flestas definition av otrohet.

Vafan gaggar du om? Tjejerna själva nämde mig som pojkvän till de som dom kände. Du tror jag är utvecklingsstörd och trott att en vänskap är en relation.
Citera
2026-08-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogare.pontare
Så hur vet du ens att det var otrogna?

Dom sa det själva till mig
Citera
2026-08-20, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1335991
Jag tycker inte samma sak som du!!!en sak är om man har ett förhållande och båda är med på detta!!!

Så vart går gränsen? När man är gift och har minst tio barn? Eller? Finns det någon gräns eller är vi helt enkelt ett land som knullar runt som kaniner utan konsekvenser?
Citera
2026-08-20, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Jag tror ditt misstag är att du tillskrivit relationerna större tyngd än vad de faktiskt haft.

Älskar man någon är man inte otrogen. Du kan aldrig känna någon över internet.

Så att känna deras föräldrar fått prata med deras vänner. Facetimeat varje dag nästan är alltså inget speciellt? Att fått se den andra personen naken är inte heller konstigt. Är det en vanlig vänskapsrelation? Brukar vänner kalla varandra för pojkvän? Isåfall är jag en väldigt dålig vän som inte visar mig naken för folket.
Citera
2026-08-20, 17:11
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinnyPotsandPans
Så vart går gränsen? När man är gift och har minst tio barn? Eller? Finns det någon gräns eller är vi helt enkelt ett land som knullar runt som kaniner utan konsekvenser?
När man är ett par och båda är med på detta!!!

Innan dess är det fritt fram att göra vad 17
man vill.
Citera
2026-08-20, 17:12
Medlem
Citat:
Jag tror ditt misstag är att du tillskrivit relationerna större tyngd än vad de faktiskt haft.

Älskar man någon är man inte otrogen. Du kan aldrig känna någon över internet.

Jag blev lurad till att tro att dom älskade mig. Eller om du menar på det jag skrivit innan att en vänskapsrelation är att boka in dejt, visa sig naken och affection. Samt prata varje dag om allt.
Citera
2026-08-20, 17:14
Medlem
Citat:

man vill.

Då är det ju lika bra att ta livet av sig då. För då spelar ju inget roll i världen. Då gör man som man vill utan konsekvenser. Att man kan ha en sådan bra relation och uttryckt sig så hela vägen samt bokat flyg är alltså inget märkvärdigt? Man kan knulla på taxiresan till dejten, på matbordet i restaurangen på dejten också med andra människor. Vi kör en orgy ända fram till bröllopet med andra människor?
Citera
2026-08-20, 17:20
Medlem
Citat:

man vill.

Jag försöker bara förstå, för mig känns detta helt jävla sjukt. Jag har gett upp innan men detta gör ju en helt jävla sänkt asså. Att det som jag trott är en relation är inte mer än vänskap. Man skickar alltså nudes till sina vänner och kallar personen pojkvän. Samt skriver om allt o pratar varje dag. Uttrycker sin kärlek är också bara vänskap. Så det finns inget som heter relation, alla är bara vänner då med varann? Jag fattar ingenting.
Citera
2026-08-20, 17:23
Medlem
Citat:

man vill.

Och hur kan man veta detta naturligt? Hur kan alla förutom jag veta att det inte finns någon kärlek eller exklusivitet med någon? Är jag fel programmerad då?
Citera
2026-08-20, 17:27
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Så att känna deras föräldrar fått prata med deras vänner. Facetimeat varje dag nästan är alltså inget speciellt? Att fått se den andra personen naken är inte heller konstigt. Är det en vanlig vänskapsrelation? Brukar vänner kalla varandra för pojkvän? Isåfall är jag en väldigt dålig vän som inte visar mig naken för folket.
Sa jag att det var en vänskapsrelation? Jag sa att man inte kan känna någon över internet. Och uppenbarligen har jag rätt då ts blivit bränd direkt och missbedömt personerna.
Citera
2026-08-20, 17:29
Medlem
Citat:
Sa jag att det var en vänskapsrelation? Jag sa att man inte kan känna någon över internet. Och uppenbarligen har jag rätt då ts blivit bränd direkt och missbedömt personerna.

Missbedömt? Så då finns det alltså inget man kan göra på internet. Då är tinder o allt detdär fake. Ingen har någonsin gått på en dejt från internet? Hur kan man missbedöma en flygresa och 9 månader av prat när personen faktist stått på flygplatsen. Vet inte mer vad jag kunde ha analyserat för att inte bli lurad faktist
Citera
2026-08-20, 17:39
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Jag försöker bara förstå, för mig känns detta helt jävla sjukt. Jag har gett upp innan men detta gör ju en helt jävla sänkt asså. Att det som jag trott är en relation är inte mer än vänskap. Man skickar alltså nudes till sina vänner och kallar personen pojkvän. Samt skriver om allt o pratar varje dag. Uttrycker sin kärlek är också bara vänskap. Så det finns inget som heter relation, alla är bara vänner då med varann? Jag fattar ingenting.
Det står 2 otroheter mot dig????

Hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in