2026-09-16, 20:07
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinnyPotsandPans
Det är inget någon skulle referera till som en social media. Och definitivt inte om man får frågan över om man har sociala medier. Det är en forum. Inte en social media där du har en profil som du visar upp dig själv eller chattar 1 to 1 med andra där ditt riktiga namn är på display.

Så du vill diskutera ords betydelser. Då rekommenderar jag att du flyttar din tråd till Språk-forumet.
Citera
2026-09-16, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Så du vill diskutera ords betydelser. Då rekommenderar jag att du flyttar din tråd till Språk-forumet.

Det handlar ju inte om att märka på ord. Du pratar om något helt annat än vad jag syftar på. Jag har inga sociala medier, alltså jag syns inte med mitt namn någonstans på internet. Och mer specifikt instagram, facebook o snapchat. Det är där folk har sina profiler i min ålder, det är där man connectar med andra människor och skriver med sina vänner. Det är lite som reklam för en själv. Men jag existerar ej där.
Citera
2026-09-17, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinnyPotsandPans
Jag har inga vänner. Jag hade inte velat ändra på mina diagnoser då jag tar nytta av dom. Men hur ska jag fake it till you make it? Då kommer folk få fel uppfattning om mig och jag kommer att behöva maska mig genom livet vilket är väldigt dränerande. Jag hänger inte så mycket på internet. Jag kollar youtube för det mesta och håller på med mina hobbies.
Därför som jag lade till familj.
Att lära sig sociala koder är inte något som tar bort den du är. Men du lär dig att umgås med folk.
Citera
2026-09-17, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Därför som jag lade till familj.
Att lära sig sociala koder är inte något som tar bort den du är. Men du lär dig att umgås med folk.

Jag är redan för långt tillbaka. Har inget sätt lära mig på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in