2026-08-20, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Känslor och skuldbeläggning utav andra som inte har någon skuld i det men som du vill tillskriva skulden bara för att vinna en debatt på internet är det enda du har kvar nu.
Kommer från saken som har tjatat om slavar och slavhandeln halva kvällen. Finns det någon botten på din dubbelmoral?
Citera
2026-08-20, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Kommer från saken som har tjatat om slavar och slavhandeln halva kvällen. Finns det någon botten på din dubbelmoral?

Nu var väl ändå inte jag den enda som styrde in på det. Allt jag gjorde var att trycka på aspekter kring det som ett jävla google AI aldrig kommer vara ärlig om.

Det är inte dubbelmoral. Du vet inte vad dubbelmoral är.
Citera
2026-08-20, 01:10
Medlem
Citat:
120 inlägg, hehehe. Desperat, fanatisk, ondsint. Ja det finns tusen ord för hatare.

Och du verkar fullkomligt besatt av mig. Så vem är hatisk?
Citera
2026-08-20, 01:12
Medlem
https://youtu.be/XYqmMtcRxlA?si=3-sqT7j1ONvG7Inr
Tillägnad UschKlisterssonIII
Citera
2026-08-20, 01:17
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Simona Mohamsson bar en Davidsstjärna i Expressens partiledardebatt. Då svarade en muslimsk statsvetare, som har arbetat med att ta fram Malmö stads handlingsplan mor islamofobi, att Mohamsson borde brännas.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WvaMOa/mohamsson-bar-davidsstjarna-fick-hat

Tror ni att det kommer att bli någon större skandal av det här uttalandet? Eller kommer nästan alla att säga, nu inför valet, att vi måste förstå att muslimer är förtvivlade över det som händer i Gaza och att vi inte får ta det för allvarligt när muslimer säger att den som bär en Davidsstjärna borde brännas?

För det är ju skillnad när högern säger något otrevligt om sina motståndare och när muslimer gör det? För när högern gör det är det hemskt, men inte när muslimer gör det? Det tycker väl de flesta journalister i Sverige och nästan alla politiker på vänsterkanten?

Och förresten kommer den regering vi får efter valet i september säkert att välkomna många fler muslimer till Sverige, eller vad tror ni?

Vidrigt. Olaga hot.

Deportera den hatiska människan till Gaza.
Citera
2026-08-20, 01:18
Medlem
Ghanem är en typisk hatande Muslim. Hon var säkert ute och firade när Hamas gjorde sin vansinniga 7 oktober slakt.
Citera
2026-08-20, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyssArsle
Ghanem är en typisk hatande Muslim. Hon var säkert ute och firade när Hamas gjorde sin vansinniga 7 oktober slakt.
Såklart!
Citera
2026-08-20, 01:29
Medlem
Halva befolkningen i Sverige verkar älska terror, våld och mord på oliktänkande (om man tillhör vänstern).
Citera
2026-08-20, 01:34
Medlem
skit samma ta bort
Senast redigerad av UschKlisterssonIII 2026-08-20 kl. 01:41.
Citera
2026-08-20, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
skit samma ta bort
Lyssnar på hårdrock nu, så du går fetbort som man säger.
Citera
2026-08-20, 02:02
Medlem
Citat:
Lyssnar på hårdrock nu, så du går fetbort som man säger.

Jag länkade en Kreator låt först innan jag redigerade tillägnad dig så....
Citera
2026-08-20, 02:14
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Det som är bra med yttrandefriheten är att vi ser hur folk och grupper tänker. Här har vi ett klassiskt fall som bevisar hur vissa tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in