2026-08-19, 18:22
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AKKo-Itachi
Lär dig svenska lol, har gått på en av landets främsta utbildningar och tjänar antagligen mer än dig och dom flesta som sitter här och gråter 😂

Så, fuck off o sug min kuk, har ej tid för det här mer nu har annat o göra, nu får alla ni små flashback luffare där ute fortsätt med er patetiska existens utan mig nu.

Mäter man intellekt och framgång i pengar så är man definition av patetisk.
Citera
2026-08-19, 18:23
Medlem
Riktigt modigt av Simona att ta på sig en davidsstjärna.
Simona växer mer och mer i mina ögon. Arabiskt/muslimskt ursprung, familjen försvenskar sin identitet, t.o.m. efternamnet, ateist, vågar ta kampen emot islamism inklusive antisemitism fullt ut, känns 100% välintegrerad. Synd att dwt inte lossnar för henne och hoppas att SÄPO har koll på alla hot runt henne. Funns tyvärr en hel del extrema på vänsterkanten och nu har vi ju definitivt ett nytt namn på den listan.
Citera
2026-08-19, 18:25
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Så man kan se Maggan och socialdemokraternas tystnad som ett tyst medhåll. (eller underkastelse?)

Ja. Vi ska även ta med att i Malmö så är denna väljargrupp mycket viktig för S, både för närvarande och i framtiden. I framtiden kan islamiska partier vinna mark i denna kommunen där det finns en stor väljarbas som kan tänkas rösta på ett sådant. Partiet Nyans vann stöd i kommunen i förra valet och får partiet en mer populär ledning kan ett sådant parti få stor framgång i Malmö kommun. Detta vill förstås S förhindra. Då måste man tex behandla personer som denna bålhotande personen med silkesvantar.
Citera
2026-08-19, 18:28
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Riktigt modigt av Simona att ta på sig en davidsstjärna.
Simona växer mer och mer i mina ögon. Arabiskt/muslimskt ursprung, familjen försvenskar sin identitet, t.o.m. efternamnet, ateist, vågar ta kampen emot islamism inklusive antisemitism fullt ut, känns 100% välintegrerad. Synd att dwt inte lossnar för henne och hoppas att SÄPO har koll på alla hot runt henne. Funns tyvärr en hel del extrema på vänsterkanten och nu har vi ju definitivt ett nytt namn på den listan.

Ja modigt och mycket förvånande. Hon är ju själv barn till en familj som jag förstår har blivit etnisk rensad från sitt hemland. Det är väl ganska förståeligt att personer av palestinsk bakgrund uppfattar hennes agerande som något slags förräderi. Särskilt med tanker på vad som sker i Gaza med en sönderbombad stad och tiotusentals dödsoffer varav många barn, samt den diskriminering och trakasserier som palestinier på Västbanken utsätts för.

Nu vet jag inte syftet med Mohamssons bärande, om det enbart handlade som en protest mot antisemitismen i Sverige så är det väl märkligt att den här tjänstepersonen börjar att önska livet ur henne, om det enbart rör judiska förhållanden i Sverige och inte har något med Israel att göra.
Senast redigerad av DeValera 2026-08-19 kl. 18:32.
Citera
2026-08-19, 18:29
Medlem
Greatwhitesharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Man är ju inte så långt ifrån det. NationalSocialDemokratiska ArbetarPartiet.

När skall sossarna ta avstånd för antisemitism?

Gå ut hårt nu Maggan och fördöm Valleys snedsteg i Malmö!
Lägger en 500 att S försöker tiga sig igenom det här
Citera
2026-08-19, 18:29
Medlem
Vet inte riktigt om Simona är seriös eller bara osedvanligt dum i huvudet. Hur som helst ser jag det som att Liberalerna är slut.
Citera
2026-08-19, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NgnJohn
Gamla testamentet är med men det är nya testamenten som är grunden för kristendomen och kristna värderingar medans det gamla testamentet är mestadels historier och inte uppmaningar hur man ska leva, dom få uppmaningar som finns är riktade till judar och de innehåller fredliga meddelanden som välgörenhet, rättvisa, ödmjukhet, osv. Inte "kill them wherever you find them" som i koranen. Och även om du endast jämför gamla testamentet mot koranen och haditherna så är de sistnämnda betydligt mer våldsamma och förtyckande. Detta reflekterar verkligheten: Hur många kristna har flugit flygplan in i skyskrapor? Hur många kristna har kört lastbil in i folkmassor? Hur många kristna tar maskingevär och mejar ner oskyldiga civila på krogen? Hur många kristna tvångskonverterar muslimer och hugger av delar av deras könsorgan? Hur många kristna har mördat serietecknare för dom smutskastade Jesus? Hur många kristna har mördat folk som eldade upp bibeln?

Jag har läst Bibeln så jag vet att det där är skitsnack. Gamla testamentet är full med störda lagar som folk uppmanas att leva efter. Dödsstraff för i princip allt, slaveri och elände. Hemsk bok.

Har inte läst koranen mer än nån bit här och där och den verkar också vara fylld med skit.

Även om nya testamentet skriver om många av lagarna så använder sig många kristna av gamla testamentet för att rättfärdiga det ena och det andra och har gjort det så länge kristendomen har funnits. De flesta kristna biblar innehåller både gamla och nya testamentet.

Alla religioner är skit.

Att muslimer oftare blir terrorister har inte med boken att göra utan att krig och elände är en grogrund för extremism av alla slag. De flesta terrorister kommer från länder som USA eller andra har sprängt i bitar och totalförstört och de drivs nog ner av desperation eller har/hämnd än nåt annat.
Citera
2026-08-19, 18:35
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Att muslimer oftare blir terrorister har inte med boken att göra utan att krig och elände är en grogrund för extremism av alla slag.

Nej. I islam finns inte syndernas förlåtelse. Har du begått en synd så måste du dö martyrdöden. Så ju fler moderata baconätande alkoholdrickande muslimer det finns i Sverige ju fler potentiella självmördande jihadister blir det.
Citera
2026-08-19, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Festmulatt
Fast nu betyder dina öron ingenting i sammanhanget, du hör vad du vill höra för att du fått för dig att du strider mot ondskan. Vi kan kalla det ”missriktad välvilja”, om du behöver en utveckling på vad jag menar?

För övrigt är tangentbordsvrede något som tas på allvar nuförtiden. Hur många karriärer har inte slagits i spillror p.g.a. något som skrevs på nätet?

Kanske inte men det är ett diskussionsforum så jag flikar in min syn på saken ändå. Tror helt enkelt inte att det var nåt annat än ett idiotiskt uttalande i affekt som jag sett så många andra gånger. Om du tror det måste ligga nåt annat bakom det så är det lugnt med mig. Jag känner inte till kärringen sen tidigare och jag förstår varför känsliga individer hänger läpp över det (eller låtsas göra det iaf). Riktigt idiotiskt av henne var det iaf.

Sannerligen. Som vi kan se så blev det en hel del uppståndelse över saken. Tror säkert hon blir av med jobbet efter detta. Cancel-kulturen är stark på högerkanten.
Citera
2026-08-19, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja. Vi ska även ta med att i Malmö så är denna väljargrupp mycket viktig för S, både för närvarande och i framtiden. I framtiden kan islamiska partier vinna mark i denna kommunen där det finns en stor väljarbas som kan tänkas rösta på ett sådant. Partiet Nyans vann stöd i kommunen i förra valet och får partiet en mer populär ledning kan ett sådant parti få stor framgång i Malmö kommun. Detta vill förstås S förhindra. Då måste man tex behandla personer som denna bålhotande personen med silkesvantar.
Ja och stora delar av det som ska vara svenska folket, står och klappar händerna i förtjusning och tycker att det känns "spännande" och "nyttigt" med andra kulturer. Och då speciellt människor som tillhör Islam. Jag får inte in i mitt huvud hur de lyckas förtränga vad muslimer har gjort och är kapabla att göra. Hur kan man ens i sin vildaste fantasi tro att en trogen muslim (och nästan alla muslimer är trogna Islam) skulle ge upp sin identitet och värderingar och helt plötsligt se sig som svensk bara för att personen råkar bo här. Bara om man är vänster så får man dessa vanföreställningar.
Citera
2026-08-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej. I islam finns inte syndernas förlåtelse. Har du begått en synd så måste du dö martyrdöden. Så ju fler moderata baconätande alkoholdrickande muslimer det finns i Sverige ju fler potentiella självmördande jihadister blir det.

Vad du har att säga om nåt är totalt ointressant. Du ljuger konstant och varje gång jag kollar upp nåt av dina påståenden så visar det sig vara en helt falskt eller fultolkat.

Vill du påstå nåt så får du komma med källa samtidigt. Du har förbrukat all din trovärdighet för länge sen.
Citera
2026-08-19, 18:47
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Vad du har att säga om nåt är totalt ointressant. Du ljuger konstant och varje gång jag kollar upp nåt av dina påståenden så visar det sig vara en helt falskt eller fultolkat.

Vill du påstå nåt så får du komma med källa samtidigt. Du har förbrukat all din trovärdighet för länge sen.

Det spelar ingen roll vad du tycker, det är så. Alkilov var precis en sån här person, det var en muslim som drack alkohol och käkade bacon, ångrade sig och fattade att han var tvungen att dö martyrdöden för att komma till himlen.

98% av alla offer av terrorism de senaste 20 åren har varit från muslimer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in