2026-08-19, 23:27
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Ortodoxin påminner om Islam ännu mer.

Ni påminner alla om Islam. Nej. Ni är inte fullt lika hårdnackade. Men ni är absolut inte oskyldiga.

Alla dessa trossamfund tävlar bara om vem som kan vara mest störd i huvudet.
Vilka "NI". Skyldig till vad? Du verkar mest störd i huvudet här i alla fall och då har du bra konkurrens.
Citera
2026-08-19, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Debatten handlade om Sverige och hon bar magen David för att visa solidaritet med svenska judar.

Ja? Sionism i Sverige bör motarbetas.
Citera
2026-08-19, 23:58
Medlem
Citat:
Nej jag har bara tråkigt.

Såg nyss någon liberal sionist som skapade en tråd om att den typiske flashbackaren bland annat är antisionist och likställer det med att gilla rå-sionisterna Trump och Putin samt islamofobi av allt. Så falskt. Flashback är Sveriges sionist-nav. Översvämmat av narcissisterna och gråtmobbarna.
Har personligen aldrig haft någon konflikt med någon jude bosatt i Sverige, snarare tvärtom. Har bara positiva minnen från de judar jag stött på i hela mitt liv. Kan tyvärr inte säga det samma om muslimer, 3 gånger när frun har varit ute med hunden har hon blivit förföljd av muslimska killar. En gång slog de till henne men som tur var där en annan hundägare ute som kom emellan. Det är inte judar, israeler eller sionister som får mig att vara vaksam och många gånger äcklad över muslimer. Det är deras egna handlingar. I min värld är du en fiende till mig och mitt sätt att leva eftersom du försvarar deras rättigheter, kultur och levnadssätt. Så som jag ser det, råkar min fru ut för muslimska våldsmän. Så ligger skulden på dig och dina gelikar.
Citera
2026-08-20, 00:26
Medlem
Citat:
Det här en riktig boomer-klassiker. Vägrar se skogen för alla träd. Går bara efter snäva personliga erfarenheter och sentimentalitet.

Det spelar ju ingen roll vad jag än skulle kunna upplysa dig om. För du har känt en och annan judisk granne och jobbarkompis som du hade roligt med. Vad bra för dig då.

Att du även ens sjunker till att dra in din egna fru i det här och påstå att skulden kommer ligga på mig och mina "gelikar" (jag har inga "gelikar" dock) säger ju allt som finns att säga om dig. Du är ju bara äcklig.
Jag känner inte någon jude eller av judisk härkomst. Jag har träffat judar. Sjunker till att dra in min fru? Du är ju helt jävla störd i huvudet, kan jag eller min fru hjälpa att muslimer är djur i mångt och mycket? Usch vilken sak du är. Du är exakt likadan som de du skyddar. Hoppas innerligt att någon får upp ögonen för dig.
Citera
2026-08-20, 00:29
Medlem
Citat:
Det här en riktig boomer-klassiker. Vägrar se skogen för alla träd. Går bara efter snäva personliga erfarenheter och sentimentalitet.

Det spelar ju ingen roll vad jag än skulle kunna upplysa dig om. För du har känt en och annan judisk granne och jobbarkompis som du hade roligt med. Vad bra för dig då.

Att du även ens sjunker till att dra in din egna fru i det här och påstå att skulden kommer ligga på mig och mina "gelikar" (jag har inga "gelikar" dock) säger ju allt som finns att säga om dig. Du är ju bara äcklig.
Sanningen svider, eller hur?
Citera
2026-08-20, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Jag känner inte någon jude eller av judisk härkomst. Jag har träffat judar.

Det gör ju bara ditt argument ännu tunnare och löjligare. Förstår du inte det? Det får dig bara att se ännu ytligare ut med ditt "första intrycket" resonemang.

Citat:
Sjunker till att dra in min fru? Du är ju helt jävla störd i huvudet, kan jag eller min fru hjälpa att muslimer är djur i mångt och mycket? Usch vilken sak du är. Du är exakt likadan som de du skyddar. Hoppas innerligt att någon får upp ögonen för dig.

Det är du som är vidrig just nu genom att dra in din fru som känsloargument och sedan försöka ge mig och "gelikar" (återigen så har jag inga "gelikar") skulden i förväg ifall muslimer ger sig på henne. Ett riktigt, riktigt lågt känsloargument.
Citera
2026-08-20, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Tror de flesta tolkar det som "må hon brinna i helvetet" och Japp, jag ser distinktionen men nej, jag tror inte det blir nån skandal.
Det står något påstående om att judar i Palestina skulle bränna in Davids stjärnan på muslimska barns kinder så det är en uppmaning om att brönna in den på henne.

Det är ganska sjukt med ett pågående politiskt bråk gällande sionismen som är en nationalism i Israel som ockuperar alltmer mark osv och göra det till något som skulle beröra alla judar. Alla judar bor inte där. Davidstjärnan är inte en nationalistisk symbol över Israel.

Vet inte själv riktigt vad politikerna håller på med men nationalismen uppstod i slutet av 1800-talet och det var då en del judar ansåg Israel vara deras nation.

Sedan så borde också brännmärkning av barn ha nått medierna om det varit sant. Kan inte se poängen med att palestinska barn skulle få davidstjärnan inbränt varpå påståendet låter som en lögn uttalad för att driva på ett drev om att en svensk politiker med muslimsk påbrå, ska få davidstjärnan inbränd i sin hud mot sin vilja.

Den statsvetaren bör inte tillåtas arbeta med vad som helst om vi säger som så.
Citera
2026-08-20, 00:39
Medlem
Citat:
Det gör ju bara ditt argument ännu tunnare och löjligare. Förstår du inte det? Det får dig bara att se ännu ytligare ut med ditt "första intrycket" resonemang.

Det är du som är vidrig just nu genom att dra in din fru som känsloargument och sedan försöka ge mig och "gelikar" (återigen så har jag inga "gelikar") skulden i förväg ifall muslimer ger sig på henne. Ett riktigt, riktigt lågt känsloargument.
Jag ger dig ett konkret exempel på vad som har hänt, men du viftar bort det som bagateller. Tror du att min fru är ensam om att ha upplevt detta? Är det något högdjur inom vänstern som sprutat dig med sperma i ögonen så du har blivit förblindad av verkligheten? Du och dina gelikar älskar när svenskar blir våldtagna och misshandlade. Det står jag för.
Citera
2026-08-20, 00:43
Medlem
zobras avatar
Simona Mohammedsson försöker bli impregnerad av Åkesson. Därför alla hatar henne
Citera
2026-08-20, 00:44
Medlem
120 inlägg, hehehe. Desperat, fanatisk, ondsint. Ja det finns tusen ord för hatare.
Citera
2026-08-20, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Simona Mohammedsson försöker bli impregnerad av Åkesson. Därför alla hatar henne
Eller så har hon äntligen förstått.
Citera
2026-08-20, 00:59
Medlem
Citat:
Jag ger dig ett konkret exempel på vad som har hänt, men du viftar bort det som bagateller. Tror du att min fru är ensam om att ha upplevt detta? Är det något högdjur inom vänstern som sprutat dig med sperma i ögonen så du har blivit förblindad av verkligheten? Du och dina gelikar älskar när svenskar blir våldtagna och misshandlade. Det står jag för.

Känslor och skuldbeläggning utav andra som inte har någon skuld i det men som du vill tillskriva skulden bara för att vinna en debatt på internet är det enda du har kvar nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in