Citat:
Ursprungligen postat av
MissBateman
Det är ju så många propalestinier som skriker i väst, men de vågar inte konfrontera Israel. Får de skjuts till Israel, som Greta fick, så blir de sura. Man kunde ju tro att det är dit de vill, men nej. De skulle ju göra mer nytta om alla arga i väst gaddade ihop sig tillsammans med alla arga i MÖ. Kanske skulle de då kunna ha en chans mot Israel. Men de går hellre omkring med "Free Palestine" -tishor i tyska koncentrationsläger och förföljer svenska politiker på väg hem från jobbet. Allt medan palestiniernas lidande fortsätter. Att skrika på disputationer i väst ligger högre på priolistan än att hjälpa palestinierna. Tragiskt.
Är de på riktigt i tyska koncentrationsläger och härjar också??!!!
Det börjar bli på nivån att man vill ta bort vänner på facebook som röstar på S, precis som man (även jag) gjorde med SD...
Läste mer om vad Walley skrivit nu, det blir bara sjukare.
Citat:
”Jag tror inte jag kan känna mer avsky än mot denna typ av människa: svag av kropp, ond av vilja, ynklig i sitt förräderi; en självhatande varelse som vänt hatet mot sina egna. Tfoo! Det räcker inte att utnämna henne till Ärke-husblatte. Det måste även gå att upphäva palestinskhet efter detta”, skrev Ghanem i sitt inlägg.
https://www.100.se/artiklar/analys/hatet-mot-mohamsson-strandhaell-raderar-inlaegg
Vidrigt och läskigt att Malmö stad anställt henne för att jobba med stadens värdegrund. Då vet man ju långt att ALLA stadsplanerare och värdegrundsarbetare är likadana i Malmö.
Citatet ovan är ju en form av hedersvåld, och det drabbar inte bara Mohamsson eller bara judar, utan denna retorik skrämmer och tystar ALLA med invandrarbakgrund, speciellt från Mellanöstern.
De ska vara lojala med "sina egna". Sina egna är alltså inte svenskar, de ska inte se sig som svenskar utan för alltid som Palestinier.
Det lär ju finnas en hel del som är som Mohamsson eller Amina Kakabaveh osv., som ser sig som svenskar och känner empati med judar. Nu ser de att man dödshotas och hetsas mot av företrädare för Malmö stad såväl som från kända riksdagspolitiker om man beter sig som en fri kvinna i en liberal demokrati, som om man har mänskliga rättigheter och yttrandefrihet, religionsfrihet osv.