Citat:
Ursprungligen postat av
coli
TN kanske helt enkelt har problem med att foga sig när kvinnor bestämmer och lägger upp planen?
Därför blev det kanske problem med en kvinnlig försvarare och han bytte till en manlig?
Han ville tidigare inte byta en fyra mot två två-or som hon ville, ville inte lämna den större lägenheten på helgerna så exet kunde vara ifred som överenskommet, arg över att en flickvän bestämde att prioritera en AW-träff före umgänge med honom och ville inte acceptera att kvinnan gjorde slut och inte ville träffas mer - han ville ”prata ut”.
Denna gång villa han inte att kvinnan Åsa skulle bestämma att han skulle åka hem…..
Min gode herre, Coli, jag tror att ni här har funnit en synnerligen tunn teori och därefter beslutat att verkligheten bör rätta sig efter den. Ni har med stor uppfinningsrikedom lyckats draga en slutsats ur nästan ingenting, såsom att förnuftet hava tagit sig en ledig afton. Att TN har haft svårt att foga sig efter kvinnors beslut är möjligen en pusselbit; att därifrån göra försvararens kön till den saknade nyckeln är däremot att smida låset efter nyckeln.
Vi hava några lösa trådar, men ni har redan vävt dem till en hel gobeläng. Att den ena försvararen var kvinna och den andre man är ett faktum. Varför TN begärt bytet vet vi däremot ännu icke.
Kanske hade han synpunkter på strategin, kanske på samarbetet, kanske fanns något helt annat bakom. Där står dörren ännu stängd, och vi har för närvarande ingen anledning att sparka in den. Där skulle Djävulen själv lyfta på ögonbrynen.
Så låt oss, med all vördnad för eder uppfinningsrikedom, icke forcera den. En hypotes blir icke ett vittnesmål bara för att den passar vackert i ramen.
Jag ber eder därför återkomma när ni funnit en faktisk uppgift. Till dess får denna teori stå på tillväxt.
Härtill är jag nödd och tvungen.