Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Fast kvinnor som är 40+ och 50+ ser ut som russin i huden och är således inte mycket bättre utan snarare otroligt mycket SÄMRE än snygga och välutvecklade 16-åringar som t ex Gudfadern-tjejen (och finns givetvis många fler exempel också).
Det visuella och fysiska är i regel väldigt viktiga aspekter för män. Och det som tilltalar män sexuellt, visuellt och fysiskt är i regel ung och fast hud kombinerat med former, som t ex 16-åringar har. Russinliknande hud som 50-åriga kvinnor har tilltalar dock INTE män i regel, oavsett ålder.
40+ och 50+ kvinnor är i regel inte heller fertila, och visar i regel inte heller upp några fysiska attribut som tyder på god fertilitet. Det gör däremot välutvecklade 16-åringar. Och det naturliga och normala för heterosexuella män är att attraheras av tecken på fertilitet, dvs det är naturligt och normalt för män att attraheras av välutvecklade 16-åringar, och onaturligt och onormalt för män att attraheras av kvinnor som är över 40+ och 50+.
Ganska otroligt att man ska behöva förklara såna här självklarheter för en påstått vuxen människa.
Nej du, 40+ och 50+ ser i regel
inte ut som "russin i huden", du tänker nog snarare på vissa 70+, många 80+ och flertalet 90+. De kan se ut som russin i huden. Jag är själv nära 50 och har bara några "fina linjer" vid sidorna av ögonen, "små skrattrynkor" . I övrigt helt slät. Min partner likaså, som är äldre än mig. Mina föräldrar är 70+ och inte ens de ser ut som russin i huden. Du är ute och cyklar!
Kolla in Elisabeth Banks. Jag trodde hon var typ 35. Men hon är 52! Många 40+ kvinnor och 50+ kvinnor ser faktiskt ut som 30-39. Om de tar väl hand om sig: tränar, äter sunt, inte röker, dricker sparsamt med alkohol och inte solar för mycket/undviker solen. Och har bra gener.
Förmodligen ser du 65+ kvinnor och tror att de är 40+ eller 50+ (för att du förväntar dig ett "gammalt" utseende på 40+ och 50+). Och förmodligen ser du 20+ och tror att de är 16 (för att du inbillar dig att alla 16-åringar ser vuxna ut). Gissa ålder blir allt svårare. I synnerhet på honor, som kan piffa till sig så med kläder och smink.