2026-08-15, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
1. Fel. Du är kvinna så du ska inte uttala dig om mäns sexualitet. En 16-åring kan absolut både se ut och låta som en vuxen. Men du vill få det till att så fort en 16-åring öppnar munnen kommer hon låta som ett litet barn som inte kan säga R. Men så är det givetvis inte. Dessutom finns det en jävla massa vuxna kvinnor i alla åldrar som är mentalt omogna också.

2. Är det en man så finns ingen initial attraktion.

3. Det finns inga 80-åriga kvinnor som ser ut som 20 bakifrån.

4. Det finns inga gravt lågbegåvade vackra kvinnor.

Urusla exempel du drar upp. Inte jämförbart överhuvudtaget.

Och nej, attraktion för 16-åringar är inte hebefili. Läs på.

1. Hon kommer inte låta som ett liten barn på 0-3 år. Hon kommer låta som den mentalt omogna tonåring hon är! Vilket är nog så avtändande för en normal man!

2. Du ser inte att det är en man om han har lyckats bra med sin utklädnad.

3. Nej, kanske inte 80-åringar, men 70-åringar.

4. Jodå, det gör det.

Att påstå att man generellt tänder på 16-åringar, är hebefili. Då 16-åringen lika gärna kan vara en 12-åring som ser ut som 16. Eller en 16-åring som ser ut som 14.
Citera
2026-08-15, 16:46
Medlem
Citat:
Nej, att påstå att män generellt tänder på 16-åringar är att påstå att män tänder på 16-åringar som ser ut som 16. Skärp dig.

Normala män tänder även på 16-åringar som ser ut som 16, 17-åringar som ser ut som 17, 18-åringar som ser ut som 18, 19-åringar som ser ut som 19. Eller 16 som ser ut som 19, 18 som ser ut som 16 osv.

Att säga 20+ innefattar även 100-åringar. Och det tänder normala män inte på. Mellan ca 15-40 är det normala spannet. Då är det bättre och mer korrekt att säga 15-40 än 20+.

Nej så är det verkligen inte. En solklar hebefil är en person som tänder på och föredrar barn mellan 11-14, eller som ser ut som 11-14. Det är definitionen.

Anders tänder på 16-åringar och anser att "20 åringar lever på lånad tid". Solklar hebefil. Förstår du inte det?
Citera
2026-08-15, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
1. Hon kommer inte låta som ett liten barn på 0-3 år. Hon kommer låta som den mentalt omogna tonåring hon är! Vilket är nog så avtändande för en normal man!

2. Du ser inte att det är en man om han har lyckats bra med sin utklädnad.

3. Nej, kanske inte 80-åringar, men 70-åringar.

4. Jodå, det gör det.

Att påstå att man generellt tänder på 16-åringar, är hebefili. Då 16-åringen lika gärna kan vara en 12-åring som ser ut som 16. Eller en 16-åring som ser ut som 14.

1. Nej det kommer hon inte. Hon kommer låta rätt normal. Som vilken 20+ kvinna som helst. 16-åringar låter inte som omogna barn så fort de öppnar munnen. Sluta vara så förminskande mot 16-åringar. Och du är kvinna så du ska inte uttala dig om vad normala män finner avtändande och inte.

2. Jo det ser man.

3. Haha, nej det finns inga 70-åringar som ser ut som 20 bakifrån.

4. Nej. Du är bra sjuk om du går runt och tycker förståndshandikappade kvinnor är vackra. Sök hjälp.
Citera
2026-08-15, 16:51
Medlem
Citat:
Anders tänder på 16-åringar och anser att "20 åringar lever på lånad tid". Solklar hebefil. Förstår du inte det?

Inget av detta ingår i definitionen av hebefili.
Citera
2026-08-15, 16:54
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Nope. Fertiliteten är som högst mellan 20-25 och brösten är färdigvuxna vid 20 årsåldern i regel.

...
Min bäste herre!
Det är nånting ruttet i ditt kungarike av tomater.

Ja, jag börjar faktiskt tro att du är en man, som har så dålig koll på den kvinnliga anatomin. Det du skriver stämmer inte alls! Du får motbevisa mig med källa, istället för att bara skriva "nope" och upprepa din desinformation.
Citera
2026-08-15, 16:54
Medlem
Citat:
Du är fortfarande väldigt omogen.

Och barnsligt naiv.

Men visst, om du är så här omogen vid 50 så kanske du framstod som en 4-åring mentalt när du var 16. Det gäller dock inte för de flesta 16-åringar. De är i regel inte som efterblivna dagisbarn som inte kan säga R. Även om du kanske var det i den åldern.

Det intressanta i detta ditt inlägg är att du tror dig veta vem jag är utifrån min debatt-stil.
News for you: det gör du inte.

Som 16-åring var jag som alla andra 16-åringar: mentalt omogen, osäker och naiv.
Numera är jag som flertalet andra som närmar sig 50: grundad i mig själv, har god självkännedom, mentalt mogen.

Hebefiler är i övrigt omogna. De tycks ha stannat på ett utvecklingsstadie där de fortfarande tänder på mentalt omogna icke färdigutvecklade människor.
Citera
2026-08-15, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Min bäste herre!
Det är nånting ruttet i ditt kungarike av tomater.

Ja, jag börjar faktiskt tro att du är en man, som har så dålig koll på den kvinnliga anatomin. Det du skriver stämmer inte alls! Du får motbevisa mig med källa, istället för att bara skriva "nope" och upprepa din desinformation.

Här har du en källa:
"20-årsåldern
Någon gång i tjugoårsåldern har brösten oftast växt färdigt, även om det är väldigt individuellt. Dina bröst kommer förändras i hela livet och även när brösten är färdigutvecklade är det vanligt att det ena är lite större än det andra."

https://www.allas.se/halsa/det-har-hander-med-dina-brost-i-alla-aldrar/5434208

Sedan händer det saker med brösten vid graviditet osv. klimakteriet.
Citera
2026-08-15, 17:54
Medlem
Citat:
Här har du en källa:
"20-årsåldern
Någon gång i tjugoårsåldern har brösten oftast växt färdigt, även om det är väldigt individuellt. Dina bröst kommer förändras i hela livet och även när brösten är färdigutvecklade är det vanligt att det ena är lite större än det andra."

https://www.allas.se/halsa/det-har-hander-med-dina-brost-i-alla-aldrar/5434208

Sedan händer det saker med brösten vid graviditet osv. klimakteriet.
Det där är ingen källa, det är en betalvägg.
Dessutom ger citatet ingen uppgift om när brösten normalt sett är färdigutvecklade. "I 30-årsåldern har brösten vuxit färdigt" är precis lika rätt.
Jag minns en storbystad 16-åring som var en fullt utvecklad kvinna. Men redan när hon var 19 var hennes stora bröst som taxöron. Hon gjorde därför en bröstreduktion.

Angående fertiliteten, som du också nämnde, finns det en peak kring 25 år med ca 30% chans att bli gravid. Kring hela perioden 18-27 år ligger chansen stabilt på ca 25% varje månad.
Men när det gäller att hälsosamt bära och framföda frisk avkomma, är peaken några år senare efter att bäckenet har vuxit klart.
Citera
2026-08-15, 17:59
Medlem
SanfordClarks avatar
Citat:

16-åringar låter inte som omogna barn så fort de öppnar munnen. Sluta vara så förminskande mot 16-åringar. Och du är kvinna så du ska inte uttala dig om vad normala män finner avtändande och inte.

Carola är kanske inte riktigt min typ men att påstå att det här är ett "barn" och att män som tycker hon är attraktiv är "hebefiler" är absurt.

Här är Carola Häggqvist 16 år gammal.

Eurovision 1983

https://youtu.be/bSlxoRzrBMs?si=2aWbaplczTii3Zjx

Hon har breda höfter, stora bröst och ser ut som en ganska så fullvuxen kvinna. Mer "fullvuxen" än vad många kvinnor någonsin blir under sina liv.
Citera
2026-08-15, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SanfordClark
Carola är kanske inte riktigt min typ men att påstå att det här är ett "barn" och att män som tycker hon är attraktiv är "hebefiler" är absurt.

Här är Carola Häggqvist 16 år gammal.

Eurovision 1983

https://youtu.be/bSlxoRzrBMs?si=2aWbaplczTii3Zjx

Hon har breda höfter, stora bröst och ser ut som en ganska så fullvuxen kvinna. Mer "fullvuxen" än vad många kvinnor någonsin blir under sina liv.
Jag tycker hon ser ut som en tant. Men det gör kanske alla 80-talsbrudar, sedda med dagens ögon.
Citera
2026-08-15, 18:24
Medlem
448s avatar
Citat:
Jag tycker hon ser ut som en tant. Men det gör kanske alla 80-talsbrudar, sedda med dagens ögon.

Nu har du kallat en 16 årig Carola för brud , nu anklagar Tomatkungen dig för pedofili snart

Du är jätteläskig - kallar ett barn för brud

Usch
Citera
2026-08-15, 18:24
Medlem
SanfordClarks avatar
Citat:

Jag tycker hon ser ut som en tant.

Haha, det var min första tanke också. Jag valde Carola eftersom jag kom ihåg att hon var 16 när hon slog igenom.

Citat:
Men det gör kanske alla 80-talsbrudar, sedda med dagens ögon.

Nej det finns/fanns många som står sig väl. Som jag minns det i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in