Igår, 08:52
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Jaså, där ser man.

Återkom gärna med fullständig rapport. Om du överlever alltså. Det vet man aldrig. För det är faktiskt mycket som kan gå fel...

Vågar man fråga i vilken ålder du själv är?

Ja, klart man blir berörd. Mycket som kan gå fel? Du verkar ha en hel del kunskap. Har du något förslag? Något jag bör se upp för?

Jag är någonstans runt 32-45 år själv.
Citera
Igår, 12:08
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Ja, klart man blir berörd. Mycket som kan gå fel? Du verkar ha en hel del kunskap. Har du något förslag? Något jag bör se upp för?

Jag är någonstans runt 32-45 år själv.
Lilla gubben, du är ung och oförstörd. Vill inte skrämma upp dig fullständigt.
Citera
Igår, 13:56
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Män tänder på risken att bruttan blir med barn oxå.
Därför går vi inte igång på 40-50 taggare - det är ju som o tanka en krockad bil 🤣

Lite ot men det var en homofil som berättade att dom tände på risken o bli smittade med aids aka "gåvan"

Risken skriver du. Förstår inte riktigt. Du har tidigare skrivit att du som fotomodell har typ befruktat kvinnor som velat haft dina gener. Så när är det en risk liksom, är det när du gökar dem som du inte vill bli befrukta då eller?
Citera
Igår, 13:59
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Risken skriver du. Förstår inte riktigt. Du har tidigare skrivit att du som fotomodell har typ befruktat kvinnor som velat haft dina gener. Så när är det en risk liksom, är det när du gökar dem som du inte vill bli befrukta då eller?

Är det inte bättre gamla gubben gubbar omkring o suger i sig en baginbox o kollar in lite bögporr medans frun är på jobbet

EDIT

Så en artonåring som raggade på mig nyss - dom har så fin hud utan spackel

Ska du pilla ut tandsten me borrhammare ur din tants käft i sänghalmen ikväll. 🤣

Sorry var tvungen
Senast redigerad av 448 Igår kl. 14:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in