Citat:
Ursprungligen postat av
Tindra13
Hon retar sig duktigt på denna sidan och att hon inte kan styra det som hon vill dvs människor hon inte kan hjärntvätta och manipulera. Folk som ser igenom henne 😂😂😂
Och de hängivna följarna är så otroligt äckligt hjärntvättade. Man ska bemöta andra som man vill bli bemött själv skrev en. Ja men då kanske E ska börja tänka på vad hon faktiskt gör och säger? Hade hon betett sig som hon tycker att alla andra ska göra så hade det ju inte funnits något att skriva om här.
Men när man blir påkommen med att ljuga, föra folk bakom ljuset osv osv då får man faktiskt skylla sig själv att man blir omskriven på flashback. Och det utan att vi andra mår dåligt och/eller är elaka.
Och jodå Ellie skulle jag träffa på dig så skulle jag kunna säga allt direkt till dig. Faktum är att jag hoppas att nån faktiskt får dig att förstå vad du håller på med, men alla i omgivningen verkar ju vara nästan ner blind än följarskaran.
Det finns influencers som inte ens har en sida här och det kanske E skulle fundera på varför det är så.