2026-08-15, 10:15
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Jag skulle tro att det handlar om stress.
Hon mår så pass dåligt att hon egentligen inte orkar ta hand om hemmet och barnen.
När S är där så avlastar han trots allt henne och ser till att hon vilar.

Det hon behöver är vila och återhämtning.
Tror du har rätt i det!
Man ser ju hur hon beter sig också. Rör sig mycket mer stressat när hon är själv också.
Som när hon petar in snusen vid datorn, hur hon kastar allt och sitter och rynkar pannan när hon typ startar datorn. Ser så otroligt jobbigt ut

Obs! Ser inte att huset Ser mindre rörigt ut alls och i helgen kommer Stefan med ännu mer saker
Citera
2026-08-15, 11:17
Medlem
Hon retar sig duktigt på denna sidan och att hon inte kan styra det som hon vill dvs människor hon inte kan hjärntvätta och manipulera. Folk som ser igenom henne 😂😂😂
Citera
2026-08-15, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Hon retar sig duktigt på denna sidan och att hon inte kan styra det som hon vill dvs människor hon inte kan hjärntvätta och manipulera. Folk som ser igenom henne 😂😂😂

Och de hängivna följarna är så otroligt äckligt hjärntvättade. Man ska bemöta andra som man vill bli bemött själv skrev en. Ja men då kanske E ska börja tänka på vad hon faktiskt gör och säger? Hade hon betett sig som hon tycker att alla andra ska göra så hade det ju inte funnits något att skriva om här.

Men när man blir påkommen med att ljuga, föra folk bakom ljuset osv osv då får man faktiskt skylla sig själv att man blir omskriven på flashback. Och det utan att vi andra mår dåligt och/eller är elaka.

Och jodå Ellie skulle jag träffa på dig så skulle jag kunna säga allt direkt till dig. Faktum är att jag hoppas att nån faktiskt får dig att förstå vad du håller på med, men alla i omgivningen verkar ju vara nästan ner blind än följarskaran.

Det finns influencers som inte ens har en sida här och det kanske E skulle fundera på varför det är så.
Citera
2026-08-15, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Märks att hon är här och tittar. Nu kokar hon maten på medelvärme 😂😂
Ska bli roligt att se Ellie på bröllopet när hon fixat till sig
Citera
2026-08-15, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Och de hängivna följarna är så otroligt äckligt hjärntvättade. Man ska bemöta andra som man vill bli bemött själv skrev en. Ja men då kanske E ska börja tänka på vad hon faktiskt gör och säger? Hade hon betett sig som hon tycker att alla andra ska göra så hade det ju inte funnits något att skriva om här.

Men när man blir påkommen med att ljuga, föra folk bakom ljuset osv osv då får man faktiskt skylla sig själv att man blir omskriven på flashback. Och det utan att vi andra mår dåligt och/eller är elaka.

Och jodå Ellie skulle jag träffa på dig så skulle jag kunna säga allt direkt till dig. Faktum är att jag hoppas att nån faktiskt får dig att förstå vad du håller på med, men alla i omgivningen verkar ju vara nästan ner blind än följarskaran.

Det finns influencers som inte ens har en sida här och det kanske E skulle fundera på varför det är så.
Exakt👍
Citera
2026-08-15, 14:32
Medlem
askungens avatar
Så fullt fokus på att vara aggro (insta)
Citera
2026-08-15, 14:34
Medlem
Så sant det du skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll

Citera
2026-08-15, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Ungefär 18 minuter in i dagens vlogg får hon en Swish.
Säkert för kameran isf.

Tror inte hon skulle vara så lugn och inte älta detta till vägs ände om hon inte hittar på.
Hon fick en Swish. Personen skrev inte i Blocket. = Bra kontent
Hon berättade ju att barnen sprang in o ut i loppisen o hämtade in grejer så det är ju barnen som tagit den 🤣🤣
Citera
2026-08-15, 18:09
Medlem
Undra om hennes "projekt" är hennes pyramid försäljnings skit.
Citera
2026-08-15, 18:24
Medlem
I dagens YT när hon kör bil ser man hennes handväska som är knökfull med cigarettpaket🤣🤣dubbelmoral deluxe
Citera
2026-08-15, 18:25
Medlem
Hon tar upp att folk är så elaka mot varann på nätet (tid 12.00) Hon tog exempel som Facebook.
"Var har folks empati, etik och moral tagit vägen?!!!
Vad har din moral, etik och empati tagit vägen Ellie?!! DU hänger folk på instagram när de frågar dig saker eller har en åsikt.
"Jag skulle aldrig vara elak mot någon"
Mmmm, eller hur Ellie.

Du låter ditt barn sparkar på din hund utan att du säger till din unge. Det är djurmisshandel. Var är din etik, moral och empati?!!!
Tror du snackar om att folk skriver här på flashback. Men det vågar du inte skriva att det är det här du menar ä.
Senast redigerad av Stoltmamma26 2026-08-15 kl. 18:28.
Citera
2026-08-15, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucifer23
I dagens YT när hon kör bil ser man hennes handväska som är knökfull med cigarettpaket🤣🤣dubbelmoral deluxe
Tack för du var så uppmärksam. Tagit skärmdump. Hon lär ju klippa borta detta. Visste det att hon rökte. Tror hon dricker alkohol också då man ser det på hennes ögon och att hon är så svullen. Man ser det på hennes tänder också, fruktansvärt gula. Hon har ju varit alkoholist innan och hon har säkert ramlat dit igen.
Senast redigerad av Stoltmamma26 2026-08-15 kl. 18:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in