2026-07-06, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Tror jag läste hon hade 60.000 prenumeranter stämmer det verkligen?

Ja, på Instagram nästan 59 000 följare. På Youtube 15 500 prenumeranter och på Tiktok 11 700 följare.
Citera
2026-07-06, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
https://www.lakemedelsvarlden.se/vitamintillskott-ger-inte-battre-halsa/

Äter man en varierad kost så behöver man inte äta massa tillskott. Många av de slår även ut varann.

I flera videor har hon stoppat i sig 10-15 samtidigt.

Min läkare säger att de inte har nån studie på kosttillskott så hon sa till ät om du vill..har inte fått bättre värden ..lustigt att Ellie blir sååå BRA när det gäller kosttillskott..
Citera
2026-07-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Ja, på Instagram nästan 59 000 följare. På Youtube 15 500 prenumeranter och på Tiktok 11 700 följare.
Tack ..har ej instagram
Citera
2026-07-06, 15:46
Medlem
Hon har skrivit ut sig från hudkliniken nu. Bra beslut med tanke på att hon är så kritisk till den vård hon fått där.
Sen får vi väl se om mirakeloljan och tillskotten håller tillbaka eventuella återfall av antingen den ena eller andra hudåkomman.
Citera
2026-07-06, 16:03
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Hon har skrivit ut sig från hudkliniken nu. Bra beslut med tanke på att hon är så kritisk till den vård hon fått där.
Sen får vi väl se om mirakeloljan och tillskotten håller tillbaka eventuella återfall av antingen den ena eller andra hudåkomman.
Behövde hon åka dit för att göra det?
Men bra att hon skrev ut sig. Dom har troligen inget att erbjuda eftersom hon inte litar på dom så lika bra för alla verkligen
Oavsett om huden läker eller ej så kommer det snart något nytt problem som hon måste fixa själv
Citera
2026-07-06, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Behövde hon åka dit för att göra det?
Men bra att hon skrev ut sig. Dom har troligen inget att erbjuda eftersom hon inte litar på dom så lika bra för alla verkligen
Oavsett om huden läker eller ej så kommer det snart något nytt problem som hon måste fixa själv
Läkarna springer inte runt hennes pipa. Det gör bara hennes följare. Läkaren sätter ner foten och det passar inte lilla Ellie.
Citera
2026-07-06, 16:53
Medlem
Citat:
Läkarna springer inte runt hennes pipa. Det gör bara hennes följare. Läkaren sätter ner foten och det passar inte lilla Ellie.
Exakt mitt i prick
Citera
2026-07-06, 17:09
Medlem
Fast nej hörni.
Det här gick liiiite för enkelt.

För några dagar sedan skrev folk; gå inte till doktorn då. Överlåt din plats till andra osv..

Och nu. Några dagar senare så gör hon JUST DET!
Något är lurt här. Hon skulle på riktigt aldrig göra något bara för att tre personer kommenterade på hennes YouTube.

Jag tror hon kommer fortsätta på Hudkliniken, men inte säga något om det i sociala medier.
Och använda resultatet hon får av den riktiga sjukvården för att visa upp hur ”bra oljan funkar”
Och hur bra kollodialt silver funkar, kosttillskott osv.
Citera
2026-07-06, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Fast nej hörni.

För några dagar sedan skrev folk; gå inte till doktorn då. Överlåt din plats till andra osv..

Något är lurt här. Hon skulle på riktigt aldrig göra något bara för att tre personer kommenterade på hennes YouTube.

Jag tror hon kommer fortsätta på Hudkliniken, men inte säga något om det i sociala medier.
Och använda resultatet hon får av den riktiga sjukvården för att visa upp hur ”bra oljan funkar”

Jag undrar hur länge det kommer ta innan hennes följare inser att hon är ett stort jävla skämt?
Blir fulli garv när hon säger välkomna jag heter Ellie för er som är nya..kommer det nya så ofta,?
Citera
2026-07-06, 17:31
Avslutad
Citat:
Fast nej hörni.

De som jobbar på sjukhuset har nog en hel del historier om henne som de inte kan berätta om. Tycker det är bra om hon tackar nej till vård. Då blir det mer resurser till dom som uppskattar evidensbaserad vård.
Citera
2026-07-06, 18:15
Medlem
Citat:
Fast nej hörni.

👍👍👍
Citera
2026-07-06, 18:17
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ja, just så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in