Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Woods
Om det sprutar/smetar avföring på huden när man bajsar har man magproblem, det är bara det att det normaliserats i dagens läge, på samma sätt som insulinresistens och tvångsmässig förtäring av osmältbara fibrer normaliserats idag. Jo, jag använder dasspapper, hur tänker du annars att man gör? Sitta och glo med en spegel för att avgöra om man behöver tvätta sig?

Är du full? Vem pratar om att det sprutar bajs på huden när man skiter?
Det jag sa var att ts kunde ta en alldeles fast och fin korv i handen och gnida in den i huden och sedan torka torrt och se om det luktade. Vilket det såklart kommer att göra eftersom skit på huden inte går bort bara av att man gnider med papper.
Och igen då, om du klämmer ut korvar som är så hårda att de inte lämnar några som helst rester i din ringmuskel, då behöver du inget papper. Det blir ju som att bajsa ut en limefrukt typ. Men så funkar det ju inte.
Så det man gör är ju att man alltid använder en bidé eller det mycket enklare alternativet en våtservett. Gör man inte det är man äcklig. Och att du sedan ens kommer på en tanke om att titta dig själv i röven med en spegel, det får mig att fundera på om du möjligtvis är koprofil.