2026-08-13, 16:55
Medlem
min säng är full med jord och sand + pinnar och lite löv, ibland dammsuger jag den. mina katter kliver in från fönstret och sen på sängen. inte optimalt, hatar egentligen när man känner att man ligger på jord osv, får något ryck ibland och borstar bort det eller dammsuger.

byter sängkläder typ uh,, vetifan, varannan månad? orka.

jag badar nästan varje dag. duscha är inte lika skönt tycker jag.

är fan aldrig sjuk, inga allergier eller astma. enligt mina anteckningar var jag sjuk för 8 år sen (förkylning). sen ska jag inte säga att det har med detta att göra, vem vet.
Citera
2026-08-13, 17:27
Avstängd
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Är det bättre att gå runt hela dagen full av nattens svett?
Ja.
När man sover så lider man åtminstone av smutsen.
Precis.
De flesta byter inte sängkläder varje dag, så vad gör det då om man inte är nyduschad när man lägger sig?
Om man lägger sig oduschad så är det nog läge att tvätta sängkläderna varje dag.
Fattar inte att någon väljer att lägga sig skitig, jävligt snuskigt.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2026-08-13 kl. 17:29.
Citera
2026-08-13, 17:43
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
vill man vara oskuld hela livet kan man bara neka sex också

Eller skriva trista inlägg
Citera
2026-08-13, 17:44
Medlem
Citat:
Stöter med jämna mellanrum på folk som tar sin dagliga dusch om morgonen och därmed alltid går i säng med hela dagens smuts. Wtf?
Smutssova kallar jag det. Hur tänker ni?
Asvidrigt att ha hela dagens damm, smuts å svett med i säng!
Om man vaknar för mycket av att duscha kan man ju duscha 2 h före man ska sova.
Era sängar måste vara bakteriehärdar..
Jag duschar alltid tidigast 2-3 h innan säng..

Jag är alltid ren när jag lägger mig.

Tror du att vi är vandrande svettande sophögar?

Kanske bara är du som svettas och skitas ner så där?
Senast redigerad av Martlet 2026-08-13 kl. 17:47.
Citera
2026-08-13, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandydraken
"Smuts" är anledningen att vårt immunsystem fungerar. Och modern renlighet är orsaken till all astma och allergi. Bara för 50 år sedan så duschade man en gång i veckan. Folk lyckades hitta någon att knulla med ändå

Folk pjallar lite väl nuförtiden och klagar sen på förkylningar och allergier. Nämen ”konstigt”?
Jag gillar förvisso att känna mig fräsch men orkar inte med hysterin kring att ständigt förväntas vara fräsch eller alla våra maniska kroppstvättare. Chilla lite och tänk på immunsystemet.
Citera
2026-08-13, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scribble
min säng är full med jord och sand + pinnar och lite löv, ibland dammsuger jag den. mina katter kliver in från fönstret och sen på sängen. inte optimalt, hatar egentligen när man känner att man ligger på jord osv, får något ryck ibland och borstar bort det eller dammsuger.

byter sängkläder typ uh,, vetifan, varannan månad? orka.

jag badar nästan varje dag. duscha är inte lika skönt tycker jag.

är fan aldrig sjuk, inga allergier eller astma. enligt mina anteckningar var jag sjuk för 8 år sen (förkylning). sen ska jag inte säga att det har med detta att göra, vem vet.

Hur lyckas du få jord, sand, pinnar och löv i din säng?
Citera
2026-08-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandydraken
"Smuts" är anledningen att vårt immunsystem fungerar. Och modern renlighet är orsaken till all astma och allergi. Bara för 50 år sedan så duschade man en gång i veckan. Folk lyckades hitta någon att knulla med ändå

Sant. Kolla på Indian för ett verkligt exempel. Landet bara ökar sin population utav bara helvete.
Titta på hur satans skitigt det är där. Man hör ofta historier om hur illa många indier luktar och hur ohygieniska de är.
Citera
2026-08-13, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Alla kör inte sopbil för Ragnsells, vet du ?

Nä, t.ex jag. Har ett varierat jobb där jag varvar kontorsjobb med att vara ute på fältet.

Även om jag har en dag där jag enbart suttit framför datorjäveln och gjort nån hjärndöd kalkyl, fakturerat och annan administrativ skit så duschar jag efter jobbet.
Har jag suttit i den där lökiga kontorsstolen så är ju rövsvetten potent.
Står jag vill man ha nå på fötterna. Man lökar sönder om dom.
Citera
2026-08-13, 18:52
Avslutad
Självklart duschar man på kvällen. På morgonen sover man.
Citera
2026-08-13, 19:15
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
din ålder, jag är 40+

Va? Du är 40+ men börjar inte meningarna med stor bokstav, och ägnar dina dagar åt att via Flashback berätta för omvärlden att du är så duktig att du duschar?
Citera
2026-08-13, 19:20
Medlem
Vem bryr sig om hur folk skriver här?

Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Va? Du är 40+ men börjar inte meningarna med stor bokstav, och ägnar dina dagar åt att via Flashback berätta för omvärlden att du är så duktig att du duschar?
Citera
2026-08-13, 19:34
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Vadå duschar ni varje dag eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in