Citat:
Ursprungligen postat av
BrotherClark
Tråden handlar om uppgiften att snusande mäns fertilitet påverkas. Men jag förstår att allt du hade att säga var att covidvaccinet är den verkliga roten till allt ont och då kan vi lämna ämnet där eftersom att det är helt irrelevant för tråden.
Det sista du skrev om nikotin förstår jag inte vad du menar med. Jag invände mot ditt felaktiga och befängda påstående att nikotin är olika potent och beroendeframkallande beroende på hur det är framtaget. Du får gärna förklara hur du tänker att det fungerar eller posta en länk som stödjer ditt påstående där.
Andar har påpekat här i tråden att det är inte snusandet som är orsaken. De kopplar fertilitetsbristen till andra orsaker, Vaccinet.
Kemiskt framtaget nikotin går ut i blodomloppet mycket snabbare och är långt mer beroendeframkallande än traditionell tobak. Det är en googling bort som ni själv kan göra så att ni inte dissar varenda svar man ger.
Jag kan inte tro att detta plötsligt skulle vara svaret på det problem man ser med fertilitet i väst där vaccinet rullats ut. Ja, bara i Sverige används snus så det går ju alltså fetbort som orsak.