"– De är besatta av att kontrollera kvinnor och vill se vita barn födas."
Chock. Kris. Helt fruktansvärt. Vita människor vill överleva som grupp! (Det är bara om vita människor man kan prata på det sättet. Att en svart person "vill se svarta barn födas" är det mest naturliga i världen.)
Sanna Hill visar genom sitt uttalande att hon aldrig har varit nationalist. Det är uppenbarligen andra saker som lockat denna korkade bimbo till den nationella rörelsen, framför allt obegränsad uppmärksamhet från män som borde veta bättre. Hon har också kunnat försörja sig inom ett yrke där hon helt saknar kvalifikationer och kunnat göra ett dåligt jobb år efter år utan att det lett till konsekvenser (ett privilegium en man inte hade förärats).
Hon har själv valt den kontrollerande man hon skaffat barn med, men tar inget som helst ansvar för det. Nej, det är "nationella män" som är problemet, inte hon, hon är bara en oskyldig kvinna... Vad återstår för denna blonda docka? Inom högern är hon rökt, och Karin Pettersson skriver i Aftonbladet:
Citat:
Vad vill jag ha sagt med detta? Kanske att det givetvis är bra att Sanna Hill hoppat av, att hon får hjälp och framför allt att hennes barn får växa upp i en sund miljö. Men vill jag ha henne i min egen politiska närhet, som syster i kampen för feminism och människors lika värde? Nej faktiskt inte. Kanske kan hon hitta ett nytt politiskt hem i Liberalerna? Det är trots allt en rörelse som saknar alla principer, som obekymrat kombinerar ”feminism” och SD-kramande och dessutom behöver alla stödröster den kan få.
Det finns dock afrikanska män i förorterna som gillar kvinnor som Sanna. Om hon har några ägg kvar kan hon vända sig till dem och rasblanda bort den skada hon orsakat.