2026-08-12, 13:34
Medlem
SDUs avatar
Feminismen lämnar aldrig Sverige och Skandinavien. Hon bevisar att controlled opposition är på riktigt.

Mega Jude varning på henne.
Citera
2026-08-12, 13:50
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Finns väl säkert många tänkbara orsaker bakom hennes avhopp, som inte nämns i artikeln:

- kämpat på i 18 år och märker att väldigt lite förändras, snarast att utvecklingen ödesbestämt fortsätter mot än mer otrygghet, våld, mångkultur, hedersförtryck och islamisering. Är det värt att slåss för en förlorad sak? Hon har gett upp helt enkelt, tappat både tron och kraften.

- de har gått in i hennes medvetande och under huden på henne hur jävla avskydda nationalister är bland den breda allmänheten. Ifrågasätter man den liberala demokratin idag är det som att vara kättare under medeltiden; man släpas inför storinkvisitorn som tar en i örat.

- och det här med att nationalistiska män skulle vara mer misogyna än inom andra ideologier tror jag inte ett skit på. Finns vidriga karlar i samtliga partier, en hel del kapten klänning typer gömmer sig i S,V,C och MP. Bara hennes eget usla omdöme som föst in henne i skyddat boende. När ska den här sortens kvinnor lära sig? Antagligen aldrig.
Det handlar om en vårdnadstvist och hon får utrymme att anklaga sitt ex för diverse saker utan att det finns bevis. Niklas Orrenius vinklar det hela.
Citera
2026-08-12, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det handlar om en vårdnadstvist och hon får utrymme att anklaga sitt ex för diverse saker utan att det finns bevis. Niklas Orrenius vinklar det hela.

Jag tror inte den som påstås syssla med "kvinnohat" är samma person som hon har barn med utan en person som hon blev ihop med efter att hon hade fått barn.

Förövrigt har hon väl redan fått vårdnaden om barnet.
Senast redigerad av larsjohansson 2026-08-12 kl. 14:05.
Citera
2026-08-12, 14:11
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Det jag pekar på är direkt kvinnofientligt. Fullt med inlägg på Flashback om att kvinnor inte ska få rösta, att kvinnor förstört Sverige, att kvinnor inte ska vara chefer osv.
Tack!
Då förstår jag hur du och Sanna resonerar.
Om man anser det direkt olämpligt att 5-åringar arbetar i gruva under jord, eller som ”skorstensapa”, så är man ”barnfientlig”.

Got it.
Citera
2026-08-12, 14:58
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDU
Feminismen lämnar aldrig Sverige och Skandinavien. Hon bevisar att controlled opposition är på riktigt.

Mega Jude varning på henne.
Sanna Hill har såklart gjort någonting fruktansvärt vidrigt som gått till Niklas Orrenius och DN, men judinna är hon inte. Sanna har varit äkta och jäkligt bra. Av någon anledning har hon nu blivit knäpp i huvudet. Varför hon har blivit det vet jag inte.

Tobbe Larsson och Arne Weinz om Sannas avhopp (de pratar också lite grann om halvavhoppare som Dan Eriksson och Magnus Söderman):

https://www.youtube.com/watch?v=8dTPzHvFg48
Citera
2026-08-12, 15:35
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuratornfördig
Toppen. All publicitet är bra.
Ja, det här är inte på något vis negativt för svensk nationalism. Att många svennar nu får reda på att en snygg och intelligent människa som Sanna Hill under 18 års tid har varit "nazist" är bara positivt. Det här skrämmer inte bort folk från vår rörelse, utan tvärtom.

"Jaha, är det så här nationalistiska tjejer är och ser ut, det trodde jag inte".
Citera
2026-08-12, 15:40
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ja, det här är inte på något vis negativt för svensk nationalism. Att många svennar nu får reda på att en snygg och intelligent människa som Sanna Hill under 18 års tid har varit "nazist" är bara positivt. Det här skrämmer inte bort folk från vår rörelse, utan tvärtom.

"Jaha, är det så här nationalistiska tjejer är och ser ut, det trodde jag inte".

Hon är inte snygg.
Citera
2026-08-12, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hon är inte snygg.
Modig och snygg är hon.
Citera
2026-08-12, 15:47
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Vad säger ni nazister i tråden. Varför hatar ni kvinnor?

Hur menar du nu? Vem hatar kvinnor? Hatar man för att man tycker att vi inte ska representera samhället politiskt? Det är rätt sunt om man tänker efter men vad vet jag... låt gifta familjefäder rösta om saken...
Citera
2026-08-12, 16:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av förman
Modig och snygg är hon.

Finns många snyggare nationalistiska kvinnor.
Citera
2026-08-12, 18:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Sanna Hill har såklart gjort någonting fruktansvärt vidrigt som gått till Niklas Orrenius och DN, men judinna är hon inte. Sanna har varit äkta och jäkligt bra. Av någon anledning har hon nu blivit knäpp i huvudet. Varför hon har blivit det vet jag inte.

Tobbe Larsson och Arne Weinz om Sannas avhopp (de pratar också lite grann om halvavhoppare som Dan Eriksson och Magnus Söderman):

https://www.youtube.com/watch?v=8dTPzHvFg48

Har Arne och Tobbe rätt i att fler från vad de menar är den rätta rörelsen kommer gå till SD?
Citera
2026-08-12, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Förföljt och trakasserat? Jag antar att det polisanmäldes. Du syftar möjligen på hans försök att få ett samtal med den sjukpensionerade tidigare DN-medarbetaren. Om det är trakasserier att knacka på dörren hos någon så har du en ganska låg tröskel för vad du räknar in i det.

Sanna Hill var väl med Bechir Rabani när han knackade på hemma hos Aschberg? Hon höll i kameran om jag inte minns fel. Förföljelser och trakasserier i folks hem? Han framställde sig som en megafon, så han kunde inte gömma sig bakom journalisttiteln.

Besöket hos Aschberg - som är en offentlig person och bra mycket mer offentlig än Julia Caesar som använde en pseudonym just för att dölja sin identitet - ska väl sättas i relation till att Aschberg åkte omkring och var hotfull mot pensionärer som uttryckt sig negativt om invandringen eller invandrare på internet anonymt.

Han sökte upp dem, exponerade deras identitet och var de bodde. Just för att avskräcka övriga medborgare att uttrycka sig offentligt om vad som idag allmänt erkänns vara en samhällskatastrof - dvs massinvandringen kring 2015. För uttryck och formuleringar som inte var åtalbara om än i vissa fall kanske inte trevliga.

Varför var dessa marginaliserade personer anonyma på internet? Jo eftersom att kritisera invandringens omfattning eller effekter var politiskt inkorrekt - och personer som uttryckte sådana åsikter angreps eller frystes ut socialt, förminskades och hatades av vardagssamhällets lydiga SVT-tittare.

Rabani gjorde samma sak mot Aschberg. Men antagligen förstod nog inte ens Aschberg att Rabani medvetet bara utsatte honom för samma aktivism som Aschberg själv bedrivit på riksnivå, med stor budget, med Bonniers och statens stöd och från en priviligierat position gentemot helt maktlösa medborgare.

Väldigt svårt att tro att den kontexten helt gått den här Sanna Hill förbi. Varför det är extra märkligt att hon väljer att vända sig till specifikt Orrenius.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in