2025-03-02, 18:16
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Har lite problem med appen Badoo. Skaffade ett konto där
För några dagar sedan och har redan matchat med ett flertal tjejer som jag pratat med. Problemet är bara att de tycks bo i Uganda och Kenya och inte i närheten av mig som jag ställt in i inställningarna. Hur gör jag för att bara tjejer i närheten ska höra av sig?

Typ alla som hört av sig verkar vara utlänningar eller åtminstone bo i Afrika.

Är du neger så kan det bero på det kanske?
Citera
2025-03-23, 18:25
Medlem
Crapmagics avatar
I encounters har du en chans att bli gillad tillbaka och sedan skriva till dom, om inte så ser du dom aldrig igen, däremot funktionen "i närheten" där kan du skriva utan att bli lajkad, det är ganska märkligt eller vad tycker ni?
Citera
2025-03-30, 19:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
I encounters har du en chans att bli gillad tillbaka och sedan skriva till dom, om inte så ser du dom aldrig igen, däremot funktionen "i närheten" där kan du skriva utan att bli lajkad, det är ganska märkligt eller vad tycker ni?
I appen finns "upptäck" på hemsidan finns istället "i närheten"

Och dom visar olika klientdel, men du kan kontakta båda, varför?
Citera
2026-06-25, 14:10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Det går inte att få mer än 3 matchningar på gratisversionen, nån som har andra erfarenheter och varför?
Citera
2026-06-26, 18:33
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det går inte att få mer än 3 matchningar på gratisversionen...
Är de personerna riktiga personer eller hittepå för att få dig att betala för att börja skriva med dem? Jag gissar på att de är s.k. bottar som ska få dig att betala pengar för ingenting.

Skit i sådana webbsidor och s.k. appar och snacka med tjejer på jobbet eller i den lokala affären och på stan istället.
Citera
2026-06-27, 18:40
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Är de personerna riktiga personer eller hittepå för att få dig att betala för att börja skriva med dem? Jag gissar på att de är s.k. bottar som ska få dig att betala pengar för ingenting.

Skit i sådana webbsidor och s.k. appar och snacka med tjejer på jobbet eller i den lokala affären och på stan istället.
Jag vet inte, det är därför jag skriver i badoo tråden för att någon måste lära mig hur man urskiljer riktiga männirskor & eventuellt blurrade lockfåglar, och är dom botar så är det ju ännu värre att 0 riktiga tjejer på badoo har lajkat mig =) för jag tror att det går att få äkta lajks i gratisversionen, eller någon som har någon annan uppfattning?

Hur går det själv för dig på Badoo?

Webben behöver inte utesluta det andra, men det blir inte så många snack med främmande tjejer på stan i veckan då jag inte har några jobbkollegor såklart!

Varför jag vill snabba på ev slutresultat med datingappar, får jag napp på dejtingsite kommer jag i min tur söka upp färre tjejer på stan och vice versa, också och det är inte bara Badoo jag kör utan nästan alla som finns så länge dom är gratis

Det där med den lokala affären är lite svårare har det visat sig, därför att det inte direkt snabbköpskassörskan där jag bor jag har tillgång till, utan dom stora matvarubutikerna där oftast yngre tjejer jobbar & ständigt är omgärdade av kollegor varför dom har guarden upp precis som jag, jag har försökt & det är o-intimt som fan & stressande,
Det man vill göra är att gå rakt på sak & se om det går att höras utanför detta place, eller så är det bara slöseri med tid & ingen belöning

Det är även svårt att få till en tjabbande kontinuitet där man förväntas småsnacka upprepade gånger med kvinnliga arbetare på Domus för att lära känna dom antar jag att du menar?, vilket kräver att man är ett socialt geni vilket jag inte är ännu, och jag kommer aldrig kunna bli i närheten av det heller så länge någon tjej inte omfamnar min imperfektion på den punkten & lär upp mig bara genom kontinuerligt umgänge, jag kan inte ens skaffa tjejkompisar
Senast redigerad av Herr Bökberg 2026-06-27 kl. 19:14.
Citera
2026-07-30, 23:41
Medlem
Crapmagics avatar
Badoo erbjuder en palett av förslag på värden https://ibb.co/jPS6HDCZ
till alla högerväljarkvinner (inklusive paret Strömsteth & stop asian hate) därute

Hur vill ni kommentera det?
Citera
2026-07-31, 14:52
Medlem
Crapmagics avatar
Den här appen måste ju var xtremt ute? med tanke på att INGEN förutom jag på flashback har nånting att komma med rörande erfarenheter av appen 2026 samtidig som tråden har över 500 sidors historik, ynkligt & obegripligt
Citera
2026-08-12, 12:44
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Den här appen måste ju var xtremt ute? med tanke på att INGEN förutom jag på flashback har nånting att komma med rörande erfarenheter av appen 2026 samtidig som tråden har över 500 sidors historik, ynkligt & obegripligt

Jag går in och kikar lite då och då, kanske en gång varannan dag. Den känns väldigt död. Jag gillar några här och där men ingen som gillat tillbaka senaste månaderna. Jag har 14 "likes" men de får man ju inte se och jag misstänker det är några kvinnor från utlandet, särskilt Asien då jag tycker mig se en hel del sådana profiler.

I närheten finns det en del men de kan man ju inte ens "gilla" och matcha med?
Citera
2026-08-12, 16:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Jag går in och kikar lite då och då, kanske en gång varannan dag. Den känns väldigt död. Jag gillar några här och där men ingen som gillat tillbaka senaste månaderna. Jag har 14 "likes" men de får man ju inte se och jag misstänker det är några kvinnor från utlandet, särskilt Asien då jag tycker mig se en hel del sådana profiler.
Wow äntligen en annan person som vill tala om Badoo på 2 år,
tror du att dessa asiater verkligen befinner sig i närheten? jag såg också nån sån i encounters nyss

Dom är f.ö verkligen skruttiga tjejerna som dyker upp i encounters, idag har jag refuserat hela dagens gratis-urval för att dom såg för dassiga & livsodugliga ut

Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
I närheten finns det en del men de kan man ju inte ens "gilla" och matcha med?
Det heter "Upptäck" och det enda du kan göra på ett gratis konto är att gilla tjejer och ge dom bekräftelse utan att få något tillbaka, för jag tror varken att dom kan eller eller att det kommer leda till att dom skickar PM efter att du lajkat dom
Senast redigerad av Crapmagic 2026-08-12 kl. 16:42.
Citera
2026-08-13, 13:17
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Wow äntligen en annan person som vill tala om Badoo på 2 år,
tror du att dessa asiater verkligen befinner sig i närheten? jag såg också nån sån i encounters nyss

Dom är f.ö verkligen skruttiga tjejerna som dyker upp i encounters, idag har jag refuserat hela dagens gratis-urval för att dom såg för dassiga & livsodugliga ut

Det heter "Upptäck" och det enda du kan göra på ett gratis konto är att gilla tjejer och ge dom bekräftelse utan att få något tillbaka, för jag tror varken att dom kan eller eller att det kommer leda till att dom skickar PM efter att du lajkat dom

Jag har under de här åren stött på en hel del sjukpensionärer, tjejer i åldrarna 25-43 år. Det var oftast fibromyalgi och sedan någon annan så var det något de inte ville nämna men något psykiskt var det.

Upptäck kanske det heter ja. Eller "I närheten". Där kan man "gilla" vissa personer men man kan inte skriva till någon. Tycker Badoo är ganska dåligt. Det är oerhört svårt att etablera en kontakt med kvinnor där. Betala kommer jag aldrig göra.
Citera
2026-08-13, 18:50
Medlem
Senast jag var inne på badoo (3-4 år sen) så var man tvungen att betala för att skriva till dom snyggaste tjejerna och det var max 2 i veckan man kunde skriva till, helsjukt allså. Är det samma fortfarande? Har träffat ganska många tjejer från badoo (hade inte sex med alla även om alla jag träffa ville ha sex) men det verkar mycket svårare nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in