2016-10-02, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Det är nog så som "Brasnyggman" säger att det tar lite tid innan det sker någon förändring.?

Jag har haft mitt Badoo konto sedan sista veckan på juli och det har varit 71 besökare i min profil totalt sedan dess.

Typ 75 procent av dom känns dock helt ointressanta för min del.

11 stycken har tryggt gilla på mig, 1 har lagt mig som favorit men det beror väl kanske på att vi har kopulerat.

Fyra kvinnor från Badoo har jag dejtat och med samtliga har kontakt upprättats via "folk i närheten".

Har nu under de senaste två timmarna bläddrat och tryckt mer än någonsin tidigare i Encounters.

Gud vad många fakeprofiler!
Jag tror att typ 7 av 10 tjejer har ett modersmål som är allt annat än svenska.
Ryska, Thailändska, Vietnamesiska, Engelska, Portugisiska, Grekiska, Franska, osv.

Många tjejer har skrivit i sin profil att dom är upptagna.!!

En del tjejer i 40 års åldern verkar ha bilder som är tagna för typ 10-12 år sedan... Och det ser man ju på att dom även har 2-3 bilder som verkar nytagna... STOR skillnad.

En tjej hade skrivit i sin profiltext: Går ur och raderar min profil idag 2015-12-08 och kommer aldrig mer tillbaka... följt av en ledsen smily.

Varför i HELVETE ligger då hennes profil kvar i Encounters???

Jag ger mig fan på att det finns många tjejer som inte har en jävla aning om att deras profil ligger kvar på Badoo. Trots att dom kanske lämnade sajten för länge sedan.

Har inte haft en enda besökare i min profil på Badoo dom sista tre dagarna.

Dock 6 besökare i min profil på Mötesplatsen sedan i går morse. Chattar med två av dom.

Jaja, vi kämpar på... Det blir vad det blir...

Edit: Jag fick 5500 credits i min profil och det var ju också så det stod innan jag handlade.

Edit 2: Jag upptäckte ju också att det var så som brasnyggman sa att det inte är mitt valda profilfoto som Badoo väljer när man promotar sig....

Sjuuuuukt!!!
Har du använt dina credits? Hur fan kunde du få dubbla credits?
Citera
2016-10-02, 19:40
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nermed
Har du använt dina credits? Hur fan kunde du få dubbla credits?

Jag har använt ett par hundra stycken så här långt.

För min egen del så har det stått "Köp credits nu så dubblar vi dom" ända sedan jag skaffade min profil och detta har det stått i både datorn och mobilen.

Konstigt att du inte får upp samma erbjudande...
Citera
2016-10-02, 19:45
Bannlyst
Citat:
Jag har använt ett par hundra stycken så här långt.

För min egen del så har det stått "Köp credits nu så dubblar vi dom" ända sedan jag skaffade min profil och detta har det stått i både datorn och mobilen.

Konstigt att du inte får upp samma erbjudande...
Fick upp erbjudandet när man loggar in via facebook men inte nu när jag skapat en helt ny profil.

Har creditsen hjälpt dig?
Citera
2016-10-02, 19:58
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nermed
Har creditsen hjälpt dig?

Nä inte än... Inte annat än att det ramlade in en besökare för 15 minuter sedan, den första på flera dagar, kanske var det en engångshändelse?

Men det var en sån där tjej som finns 22 mil bort och klart och tydligt skriver i sin profil att hon enbart söker seriösa förhållanden, söker du KK så kan du fortsätta att leta hade hon skrivit. Annars var hon ju ganska snygg...

EDIT: Oj jösses, nu ramlade det in en besökare till... från folk i närheten... Vad händer!
Senast redigerad av ormbiten 2016-10-02 kl. 20:01.
Citera
2016-10-02, 20:10
Medlem
Citat:
Det är nog så som "Brasnyggman" säger att det tar lite tid innan det sker någon förändring.?

Jag har haft mitt Badoo konto sedan sista veckan på juli och det har varit 71 besökare i min profil totalt sedan dess.

11 stycken har tryggt gilla på mig, 1 har lagt mig som favorit men det beror väl kanske på att vi har kopulerat.

Fyra kvinnor från Badoo har jag dejtat och med samtliga har kontakt upprättats via "folk i närheten".

Har nu under de senaste två timmarna bläddrat och tryckt mer än någonsin tidigare i Encounters.

Ryska, Thailändska, Vietnamesiska, Engelska, Portugisiska, Grekiska, Franska, osv.

En del tjejer i 40 års åldern verkar ha bilder som är tagna för typ 10-12 år sedan... Och det ser man ju på att dom även har 2-3 bilder som verkar nytagna... STOR skillnad.

En tjej hade skrivit i sin profiltext: Går ur och raderar min profil idag 2015-12-08 och kommer aldrig mer tillbaka... följt av en ledsen smily.

Jag ger mig fan på att det finns många tjejer som inte har en jävla aning om att deras profil ligger kvar på Badoo. Trots att dom kanske lämnade sajten för länge sedan.

Dock 6 besökare i min profil på Mötesplatsen sedan i går morse. Chattar med två av dom.

Edit: Jag fick 5500 credits i min profil och det var ju också så det stod innan jag handlade.

Edit 2: Jag upptäckte ju också att det var så som brasnyggman sa att det inte är mitt valda profilfoto som Badoo väljer när man promotar sig....

Sjuuuuukt!!!

Men skit i att det är fejk i encountern, om ni följt med så är det noll i paradiset.
Ö
Otroligt att nån som varit med från start inte fattat det med profilfotot ännu, jag vet inte varför men så är det, varsegod för tipset era rövhål
Citera
2016-10-02, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Men skit i att det är fejk i encountern, om ni följt med så är det noll i paradiset.
Ö
Otroligt att nån som varit med från start inte fattat det med profilfotot ännu, jag vet inte varför men så är det, varsegod för tipset era rövhål
Vad ska man slösa sina credits på?
Citera
2016-10-02, 20:23
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Ö

Tycker bara att det är så extremt oseriöst av dom som driver sajten att inte plocka bort profiler som inte används av skaparen till profilen. Men om dom gjorde det så skulle det väl knappt finnas några kvinnor i encountern.

Ja du brasnyggman... vi är alla små rövhål som vadar omkring i skiten... Vissa djupare än andra...
Senast redigerad av ormbiten 2016-10-02 kl. 20:25.
Citera
2016-10-02, 21:08
Bannlyst
Men jävla hora varför finns inte det där erbjudandet kvar om x2 credits?
Citera
2016-10-02, 21:36
Bannlyst
Asså jävla hora alltid är det något som ska skita sig. Överför 80 spänn på mitt paypal konto och sen när jag ska handla på badoo så säger skiten "ser du inte den säkra paypal webbläsaren? blablablabalba". Klickar continue men kommer ingenstans. Helvete vad jobbigt det ska vara för att få lite tillstymmelse till fitta.
Citera
2016-10-02, 21:43
Bannlyst
Så. Köpte nu extravisningar och "tredubblade effekten" med deras erbjudande för 100 extra credits. 350 credits kvar. Får se om skiten lönar sig.
Citera
2016-10-02, 21:59
Bannlyst
Nu fick man lite dåligt samvete och känner sig som en torsk. Men aja, bättre att slösa de där 80 kronorna istället för att lägga de på utemat hela tiden.
Citera
2016-10-02, 22:17
Medlem
Citat:

Sjuuuuukt!!!

Men det är ännu värre, där nere kan man faktiskt välja ibland haha men det andra ver ingen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in