Citat:
Kanske för att många killar är otåliga efter svar på en gång. Fett störigt om man har barn och grejer, man har inte tid att svara direkt liksom (eller träffas bara så där för den delen). Nä det är nog viktigt att de som har barn håller sig till andra som också har barn. De förstår ju mycket bättre.
Har aldrig sett någon fet kille.
Jag tror i alla fall inte att jag är snygg
. Men kör utan filter och sådant för man får tillräckligt ändå. Sedan tar man ju reda på vem man träffar innan så slipper man såklart det där. En del killar gillar ju tjocka tjejer så överlåt henne till dem då.
Men vet du vad? Jag dissar inte killar bara pga utseendemässiga skäl. Står det under ”i framtiden” eller ”inga” under barn, då måste jag ju dissa honom för det.
Har aldrig sett någon fet kille.
Jag tror i alla fall inte att jag är snygg
. Men kör utan filter och sådant för man får tillräckligt ändå. Sedan tar man ju reda på vem man träffar innan så slipper man såklart det där. En del killar gillar ju tjocka tjejer så överlåt henne till dem då.Men vet du vad? Jag dissar inte killar bara pga utseendemässiga skäl. Står det under ”i framtiden” eller ”inga” under barn, då måste jag ju dissa honom för det.
I vareviga inlägg från dig ältar du det där med att män vill ha barn med dig, varenda en du snackar med verkar vilja ha barn medans du inte vill ha barn. Fattar inte HUR det kan vara ett problem, lika många män som vill ha barn så finns det lika många män som inte vill ha barn. Att du gör en sådan sak till ett problem är ett mysterium. Av 100 män så vill hälften inte ha barn så hur kan ett icke problem vara ett problem?
Och eftersom ni får 500 meddelanden av att bara lägga upp en bild och logga in på valfri dejtingsida sedan är det bara att välja och vraka.
Brud beteende, finns det inga problem så skapar ni ett problem så kan ni sedan skylla på att det inte finns några bra män.
Du har aldrig sett en fet kille säger du. Isåfall kan du omöjligen gått utanför din dörr och du kan omöjligen besökt en dejtingsida. Som sagt min tjejkompis visade flera bilder på olika män som var lönnfeta. Du har verkligen inte sett en fet kille någonsin? Någonstans? I något sammanhang?
Nej en del killar gillat inte tjocka/överviktiga tjejer men de tar det för snabba knull. Blanda nu inte ihop kurviga tjejer med feta tjejer. Det är helt skilda saker.