2023-02-10, 21:03
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Kanske för att många killar är otåliga efter svar på en gång. Fett störigt om man har barn och grejer, man har inte tid att svara direkt liksom (eller träffas bara så där för den delen). Nä det är nog viktigt att de som har barn håller sig till andra som också har barn. De förstår ju mycket bättre.

Har aldrig sett någon fet kille.

Jag tror i alla fall inte att jag är snygg . Men kör utan filter och sådant för man får tillräckligt ändå. Sedan tar man ju reda på vem man träffar innan så slipper man såklart det där. En del killar gillar ju tjocka tjejer så överlåt henne till dem då.

Men vet du vad? Jag dissar inte killar bara pga utseendemässiga skäl. Står det under ”i framtiden” eller ”inga” under barn, då måste jag ju dissa honom för det.

I vareviga inlägg från dig ältar du det där med att män vill ha barn med dig, varenda en du snackar med verkar vilja ha barn medans du inte vill ha barn. Fattar inte HUR det kan vara ett problem, lika många män som vill ha barn så finns det lika många män som inte vill ha barn. Att du gör en sådan sak till ett problem är ett mysterium. Av 100 män så vill hälften inte ha barn så hur kan ett icke problem vara ett problem?

Och eftersom ni får 500 meddelanden av att bara lägga upp en bild och logga in på valfri dejtingsida sedan är det bara att välja och vraka.

Brud beteende, finns det inga problem så skapar ni ett problem så kan ni sedan skylla på att det inte finns några bra män.

Du har aldrig sett en fet kille säger du. Isåfall kan du omöjligen gått utanför din dörr och du kan omöjligen besökt en dejtingsida. Som sagt min tjejkompis visade flera bilder på olika män som var lönnfeta. Du har verkligen inte sett en fet kille någonsin? Någonstans? I något sammanhang?

Nej en del killar gillat inte tjocka/överviktiga tjejer men de tar det för snabba knull. Blanda nu inte ihop kurviga tjejer med feta tjejer. Det är helt skilda saker.
Citera
2023-02-10, 21:10
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Badoo är västa dejtingappen som finns. Vart bannat från Tinder och använde den ett tag men det fanns inget bra att hämta i den. Sen använder väl ingen heller någon dejtingapp annat än Tinder nuförtiden?
Jamen vad finns det för alternativ?

Inga dejtingappar verkar bra då det är fel på folket i dem.
Citera
2023-02-11, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
I vareviga inlägg från dig ältar du det där med att män vill ha barn med dig, varenda en du snackar med verkar vilja ha barn medans du inte vill ha barn. Fattar inte HUR det kan vara ett problem, lika många män som vill ha barn så finns det lika många män som inte vill ha barn. Att du gör en sådan sak till ett problem är ett mysterium. Av 100 män så vill hälften inte ha barn så hur kan ett icke problem vara ett problem?

Och eftersom ni får 500 meddelanden av att bara lägga upp en bild och logga in på valfri dejtingsida sedan är det bara att välja och vraka.

Brud beteende, finns det inga problem så skapar ni ett problem så kan ni sedan skylla på att det inte finns några bra män.

Du har aldrig sett en fet kille säger du. Isåfall kan du omöjligen gått utanför din dörr och du kan omöjligen besökt en dejtingsida. Som sagt min tjejkompis visade flera bilder på olika män som var lönnfeta. Du har verkligen inte sett en fet kille någonsin? Någonstans? I något sammanhang?

Nej en del killar gillat inte tjocka/överviktiga tjejer men de tar det för snabba knull. Blanda nu inte ihop kurviga tjejer med feta tjejer. Det är helt skilda saker.
Japp, För jag har varit med om ett schizo som gick och påstod att jag försökte få en jävla unge med honom. Jag var klar och tydlig med detta från början. Allt jag sa var liksom utifrån att jag inte ville ha ett till barn, trodde han var med på detta. Fattar fan inte hur han kunde få det till detta. Jävligt kränkande att sitta och säga ”jag vill fan inte ha barn, men det vill hon!” När det absolut inte är så. Det här var ingen nätdejt kan tilläggas. Hade absolut varit den sämsta och pinsammaste idén någonsin att få barn med ihop med honom. Det här pågick under längre tid dessutom. Han sa ingenting till mig om det.

Har varit på en till dejt där kilen tjatade om en till ungjävel från början till slut, trots att jag berättat om denna händelse i telefon mm från början! Vad är det med snubbar? Man gör klart om saker redan från början, men sedan vägrar fatta. Tänker inte vara med om det där igen.

Men det spelar väl ingen roll, klart jag dissar de som vill ha barn. Känns dumt att ta tid ifrån någon som vill ha det. Och sedan, mitt krav är att han har barn. Har märkt att de killar som inte har det är jävligt jobbiga och inte fattar hur det är. Lättare att förstå varandra om båda har barn.
Senast redigerad av Roxic 2023-02-11 kl. 01:09.
Citera
2023-02-11, 06:43
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:

I princip varenda tjej som visat mig Tinder har 500 meddelanden. Det är inget som vi killar överdriver det är sant. I verkligheten får de inte alls lika mycket uppmärksamhet.
Citera
2023-02-19, 23:27
Bannlyst
Citat:

Tror du har missuppfattat lite. Jag har träffat en som jag uppfattade INTE ville ha barn. Det vill ju inte jag heller. Fine…trodde jag(!). Förstår du problemet nu?

(Självklart kan alla missuppfatta saker, men vill gärna undvika att det händer igen. Att jag har sex med en kille betyder inte att jag försöker punga ut en unge från honom. Han vet detta nu, att jag inte ville ha barn redan från början. Så det är ok mellan oss nu, vi kan ses och ha sex utan misstankar om något.)

Jo klart jag har sett feta killar, men inga feta killar på Badoo. Men det kan ju vara likadant där, de lägger upp bilder och går sedan upp 20 pannor. Ingen aning, har bara träffat 5 killar (från badoo/HP) och ingen av dem har varit feta. Men vem vet…kankse majoriteten är det.
Senast redigerad av Roxic 2023-02-19 kl. 23:40.
Citera
2023-04-08, 16:02
Medlem
KlasLunds avatar
Problem med appen Badoo!

Har lite problem med appen Badoo. Skaffade ett konto där
För några dagar sedan och har redan matchat med ett flertal tjejer som jag pratat med. Problemet är bara att de tycks bo i Uganda och Kenya och inte i närheten av mig som jag ställt in i inställningarna. Hur gör jag för att bara tjejer i närheten ska höra av sig?

Typ alla som hört av sig verkar vara utlänningar eller åtminstone bo i Afrika.
Senast redigerad av KlasLund 2023-04-08 kl. 16:04.
Citera
2023-04-08, 16:20
Medlem
KlasLunds avatar
Måste ju gå att ställa in någonstans? Kan tänka mig att åka tåg till Strängnäs eller kanske Uppsala eller bjuda på en resa därifrån förrätt tjej. Men en biljett från Afrika? Då måste jag få vissa garantier först.
Citera
2023-04-08, 16:28
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Har lite problem med appen Badoo. Skaffade ett konto där
För några dagar sedan och har redan matchat med ett flertal tjejer som jag pratat med. Problemet är bara att de tycks bo i Uganda och Kenya och inte i närheten av mig som jag ställt in i inställningarna. Hur gör jag för att bara tjejer i närheten ska höra av sig?

Typ alla som hört av sig verkar vara utlänningar eller åtminstone bo i Afrika.

Prata med dom, sen vill dom ha pengar. Sen är dom tysta och då slipper du
Citera
2023-04-08, 16:41
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Prata med dom, sen vill dom ha pengar. Sen är dom tysta och då slipper du

Fast om man vill prata?
Citera
2023-04-08, 20:53
Medlem
KlasLunds avatar
Har ändrat inställningarna nu till 18-65år och det kommer upp fler tjejer men inga som bor i närheten verkar svara utan det är bara tjejor som bor i Afrika eller Thailand som skriver.
Citera
2023-07-09, 15:05
Medlem
När man går in i ”i närheten” så kan man inte likea alla profiler, det är endast ett fåtal man kan trycka på hjärtat, vet ni varför det är så?
Det kommer alltså bara upp chattrutan att klicka på, men då måste man betala 200 credits för att skriva ett meddelande.
Det gäller inte profiler jag gillar sen tidigare.
Citera
2023-09-28, 20:05
Medlem
Zvazis avatar
Skapat Badoo-konto förrgår för första gången. Den här appen är fylld med fula, mid, tjockisar, pundare och trans 'tjejer'. Fyfan helt sjuk. Jag blev matched med några snygga tjejer dock och en av dem ska jag träffa i helgen. Badoo är fortfarande värsta appen som finns, jag håller mig till Tinder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in