Citat:
Ursprungligen postat av sXe
Jag har ett par arbetskamrater som använder det här. De får så mycket tjejer att det inte är klokt. Det är inga sunkiga brudar heller för den delen, utan söta små barbiedocker. Själv använder jag inte sidan och har inga planer på testa heller. Dessutom så tror jag heller inte att jag skulle lyckas särskilt väl, då det blir stelt när man snackar med någon från nätet. (+ Jag är för ful haha

)
Så helt ärligt tror jag bara att ni har för låga krav och att ni inte fyller tjejernas krav. Jag måste även nämna att mina arbetskamrater ser väldigt bra ut och har en bra personlighet för matchar för att få ligga.
OCh vadå, är internet bara till för de vackra? Snacka om lögner. Om jag träffar en brud via nätet så vill jag väl fan inte ha någon kravfylld jävla subba med silikonbröst som vill att jag ska pröjsa hennes drinkar hela kvällen.
Och oroa dig inte, dina arbetskamrater är fulla av skit. Har nätdejtat i flera år och sanningen är:
1. Ytterst få hakar på en dejt första dagen
2. av tio stycken, så får man en över, beroende på krav då.
3. Det ljugs..mycket och brett.
4. För varje lyckad dejt så är det 3-4 stycker som totalfailar.
Visst folk kan vara kompatibla men få människor jag träffat är såpass enkla att släpa med sig.