2012-07-04, 02:18
Medlem
T5Racings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Träffat några men fan inte som mr sleep around som träffat 30 .. hur fan hinner man med .

Nej, jag tycker du ska utgå ifrån att 100% är miffon även "fotomodellerna" .. Det finns dessutom ett stort gäng fejprofiler med bara porrmodeller / öststatfejk samt en del öststat som söker försörjning.

Men generellt så är det miffon, men dom kan vara rätt underhållande dom med.

Träffat nya vänner där därav är det en del , Dock lega med 4 och det har skett under 2 års tid ungefär
Citera
2012-07-04, 14:19
Medlem
Medlem på badoo 2 år.
Malmö
Kille

Antal träffar 0
Antal jag vill träffa 780
Antal som vill träffa mig 0
Tjejer som svarar 0

Sidan suger.
Citera
2012-07-04, 16:19
Medlem
ni ska ju inte använda träffa funktionen fattar ni väl..ni män alltså,

jag har tror jag 30 som vill träffa mig, 15 av dom är riktiga ras. sen har jag kanske 5-10 stycken kanske/ja som jag har skickat meddelande till som är typ average. ungefär 1/3 som jag skickar till svarar..men jag har skickat pinsamt många meddelanden..men det är bättre att skicka en tradig oneliner än att använda encounters.
Senast redigerad av chipskungen 2012-07-04 kl. 16:31.
Citera
2012-07-04, 16:26
Medlem
Lukos avatar
Alltså man skickar ju meddelanden där, men verkar som om vissa tjejer har igång appen utan att veta om att de har den igång. Meddelanden blir aldrig läst och de tittar inte till ens profil.

Nu vet jag inte hur buggat det är, men inte ofta man får kontakt, trots det att de visas som Online.

Jag får kontakt å andra sidan genom att kvinnor skriver till mig. Men som en annan nämnde i tråden så är de 4/5 riktiga trasor

Jag har träffat 1 genom Badoo, hon bodde >1000m ifrån mig, jag bjöd över på film, popcorn. Inget mer än det. Sen dess känns det som om jag har en stalker efter mig... jobbigt som fan.
Citera
2012-07-04, 20:36
Medlem
Megafailures avatar
Alltså jag måste bara repetera. Finns jävligt många miffon där.

Nu var det en som ville att jag skulle åka på semester med henne i en vecka. Jag betalar och hon betalar med knull.

White trash heaven .

Träffat några riktigt kul därifrån dock, en på gång nu men vi får väl se. Ännu en som är ute efter min plånbok kanske ..
Citera
2012-07-06, 23:07
Medlem
sXes avatar
Jag har ett par arbetskamrater som använder det här. De får så mycket tjejer att det inte är klokt. Det är inga sunkiga brudar heller för den delen, utan söta små barbiedocker. Själv använder jag inte sidan och har inga planer på testa heller. Dessutom så tror jag heller inte att jag skulle lyckas särskilt väl, då det blir stelt när man snackar med någon från nätet. (+ Jag är för ful haha )

Så helt ärligt tror jag bara att ni har för låga krav och att ni inte fyller tjejernas krav. Jag måste även nämna att mina arbetskamrater ser väldigt bra ut och har en bra personlighet för matchar för att få ligga.
Citera
2012-07-10, 19:23
Medlem
Grievouss avatar
Om man skapar en profil och lägger upp en bild, kommer den att synas på badoos sida även för folk som inte är inloggade, eller är det något man kan ställa in?

Jag vill fan inte att hela världen ska få reda på att jag är forever alone
Citera
2012-07-12, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Brukar få mejl från sidan att där är folk som vill träffa mig, dock kan jag inte se vem det är utan att aktivera något som kostar pengar eller ha tur via encounters. Någon som vet hur man ska veta vem som vill träffa en?

Fan saknar tiden då man kunde gå in på lunarstorm, hitta någon tjej och på 2-3 minuter få hennes telefonnummer och sedan var stenen i rullning. Det var helt enkelt mycket simplare att få kontakt med främlingar via den sidan, även om jag knappt hängde där förutom någon halvtimma per vecka men ändå.

Dejtingsajter känns så konstlade och ineffektiva.

Vad är skillnaden?

Registrera dig på MP och arbeta med din profil i 1 vecka så får du garanterat trevligare. Att dessutom inte veta vad det är för miffo man träffar kostade mig en hel del jävla pina. Att nätdejta är skoj men man vet fan inte vem det är på andra sidan.

Min mening är: Smakar det så kostar det.

Badoo verkar vara en meningslös skitsida, konstruerad av någon hjärnskadad IT student och sen såld till något marketingföretag som driver den via proxy i Polen...det absolut sämsta link-bygget jag sett, ser ut som typ en display för en jävla IPhone blandat med reklam.

Ripoff..

Ne MP är enda lösningen.
Citera
2012-07-12, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sXe
Jag har ett par arbetskamrater som använder det här. De får så mycket tjejer att det inte är klokt. Det är inga sunkiga brudar heller för den delen, utan söta små barbiedocker. Själv använder jag inte sidan och har inga planer på testa heller. Dessutom så tror jag heller inte att jag skulle lyckas särskilt väl, då det blir stelt när man snackar med någon från nätet. (+ Jag är för ful haha )

Så helt ärligt tror jag bara att ni har för låga krav och att ni inte fyller tjejernas krav. Jag måste även nämna att mina arbetskamrater ser väldigt bra ut och har en bra personlighet för matchar för att få ligga.

OCh vadå, är internet bara till för de vackra? Snacka om lögner. Om jag träffar en brud via nätet så vill jag väl fan inte ha någon kravfylld jävla subba med silikonbröst som vill att jag ska pröjsa hennes drinkar hela kvällen.

Och oroa dig inte, dina arbetskamrater är fulla av skit. Har nätdejtat i flera år och sanningen är:

1. Ytterst få hakar på en dejt första dagen
2. av tio stycken, så får man en över, beroende på krav då.
3. Det ljugs..mycket och brett.
4. För varje lyckad dejt så är det 3-4 stycker som totalfailar.

Visst folk kan vara kompatibla men få människor jag träffat är såpass enkla att släpa med sig.
Citera
2012-07-12, 00:44
Medlem
Single-in-Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeoplesTemple
Börjar irritera mig som fan på en sak.
Är inte medlem på denne sida men likt förbannat så får jag mejl om att den ena och den andra har skickat medelanden till mig på badoo.

Är detta spam?
Fett störande samt lite nojjig blir man att någon idiot trollreggat ett konto på min mail/namn..

Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Det är inte spam.
Du har troligen ett konto på badoo.
Följ deras länk och du hamnar i ett konto,,sen kan du kolla in vad som sagts och deleta detta konto.

Citat:
Ursprungligen postat av PeoplesTemple
Kan inte vara så!

När jag klickar på länken så kommer jag till en inloggningsgrej. Har prövat alla emailadresser och lösenord och kan konstatera att något konto existerar icke!

Har samma problem, sedan flera år tillbaka får jag mail om att XXX har skickat ett meddelande till dig på Badoo.se. Jag har inte heller något konto och har aldrig haft, utan kommer till inloggningssidan när jag trycker på länken.
Oftast är det folk jag känner lite ytligt, men även helt okända namn. Fick för mig ett tag att det var folk som jag hade i min kontaktlista på msn, men är inte riktigt säker längre... Fast å andra sidan är det den enda förklaringen jag kan komma på; att folk (i syfte att samla poäng genom att värva folk? Har för mig att någon skrev om det tidigare i tråden) lämnar ut sin kontaktlista, på liknande sätt som Facebook erbjuder sig att hämta hela din kontaktlista när du blir medlem.
Citera
2012-07-21, 17:12
Medlem
sXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lerchos
OCh vadå, är internet bara till för de vackra? Snacka om lögner. Om jag träffar en brud via nätet så vill jag väl fan inte ha någon kravfylld jävla subba med silikonbröst som vill att jag ska pröjsa hennes drinkar hela kvällen.

Och oroa dig inte, dina arbetskamrater är fulla av skit. Har nätdejtat i flera år och sanningen är:

1. Ytterst få hakar på en dejt första dagen
2. av tio stycken, så får man en över, beroende på krav då.
3. Det ljugs..mycket och brett.
4. För varje lyckad dejt så är det 3-4 stycker som totalfailar.

Visst folk kan vara kompatibla men få människor jag träffat är såpass enkla att släpa med sig.

Resultaten måste ju variera beroende på faktorerna. Det troligaste är ju att de är bättre att skapa kontakt än vad du är. Visst så kanske de ljuger, men det tvivlar jag på. De verkar som sagt inte ha några större problem att få till det.
Citera
2012-07-24, 17:13
Medlem
Är det värt att pröjsa 80 spänn för en månads premium? Jag funderar på att göra det då jag tycker inte om att sidan limiteras så extremt mycket som den gör nu när man är gratismedlem..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in