2026-08-14, 14:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Jag har under de här åren stött på en hel del sjukpensionärer, tjejer i åldrarna 25-43 år. Det var oftast fibromyalgi och sedan någon annan så var det något de inte ville nämna men något psykiskt var det.
Du hade gärna fått skicka sjukpensionärs-tjejerna till mig, ifall dom var snygga sjukpensionärer dvs?

Tog du reda på vad dom sökte för snubbe? en sjukpensionerad jämlik sådan eller någon som skulle försörja dem? hade dom sänkt kraven på någon punkt?
Citera
2026-08-16, 08:36
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Du hade gärna fått skicka sjukpensionärs-tjejerna till mig, ifall dom var snygga sjukpensionärer dvs?

Tog du reda på vad dom sökte för snubbe? en sjukpensionerad jämlik sådan eller någon som skulle försörja dem? hade dom sänkt kraven på någon punkt?

Någon var söt iallafall. En tyckte det var jättejobbigt att stå och diska för hand. Njae, det gjorde jag inte riktigt. Men en-två av dem var ovilliga att flytta utan ville bo kvar där de bodde.
Citera
2026-08-16, 11:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Någon var söt iallafall. En tyckte det var jättejobbigt att stå och diska för hand. Njae, det gjorde jag inte riktigt. Men en-två av dem var ovilliga att flytta utan ville bo kvar där de bodde.
Det låter ju rimligt att man inte vill flytta för nån annans skull, utan helst så ska ju motparten man är lätt betuttad i flytta för min skull man ska inte ens behöva ta i sådana där frågor på detta stadium
Citera
2026-08-16, 11:45
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Det låter ju rimligt att man inte vill flytta för nån annans skull, utan helst så ska ju motparten man är lätt betuttad i flytta för min skull man ska inte ens behöva ta i sådana där frågor på detta stadium

Så det är bara ena partnern som skall vara villig att flytta? Va?
Citera
2026-08-16, 11:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Så det är bara ena partnern som skall vara villig att flytta? Va?
Nej mannen ska aldrig behöva flytta för en ombytlig bruttas skull, speciellt inte om man är jag ingen ska behöva flytta, men man har hu inget emot att den andra flyttar
Senast redigerad av Crapmagic 2026-08-16 kl. 11:55.
Citera
2026-08-16, 12:09
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Nej mannen ska aldrig behöva flytta för en ombytlig bruttas skull, speciellt inte om man är jag ingen ska behöva flytta, men man har hu inget emot att den andra flyttar

Jag flyttar gärna in till en kvinna. Eller om man flyttar in i en ny bostad tillsammans kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in