Citat:
Försök se det från en icke-invigds ögon så ska du se att det handlar om pedagogik. Den första frågan en icke-invigd ställer sig är "Vem är NewDeer?". Den andra frågan är "Varför skriver en medlem moderatormeddelanden?". Den tredje frågan blir rimligen den som VV svarade på, om tråden är över huvud taget är modererad.
Bevis? Denna tråden är bevis nog att de slutsatserna inte går att avfärda.
Ja meddelandet får för all del står kvar. Det är avsändaren som borde ändras. Hur många fler vilsna stackare ska straffas (inklusive de som bistår) för att Flashback hushåller inaktuell information om hur/vilka som modererar tråden?
Länka till inlägget om ni vill bevara det. Men låt det inte fronta. Detta är skrivet med största respekt. En annan hade skrivit "Riv ner och glöm skiten". Jag föreslår i motsats till det att man kan använda den eminenta quote-taggen. Så får alla sina viljor igenom.
Bevis? Denna tråden är bevis nog att de slutsatserna inte går att avfärda.
Ja meddelandet får för all del står kvar. Det är avsändaren som borde ändras. Hur många fler vilsna stackare ska straffas (inklusive de som bistår) för att Flashback hushåller inaktuell information om hur/vilka som modererar tråden?
Länka till inlägget om ni vill bevara det. Men låt det inte fronta. Detta är skrivet med största respekt. En annan hade skrivit "Riv ner och glöm skiten". Jag föreslår i motsats till det att man kan använda den eminenta quote-taggen. Så får alla sina viljor igenom.
Har svårt att se att användare i laidback (där det ställs högre krav för att medverka) kan kallas vilsna stackare. Vet man vid det laget inte om att forumet som helhet är modererat, eller missar att det står av vilka längst upp i forumet, får man ta risken att dra på sig en varning. Det går också att argumentera för att frågan hade kunnat besvaras utan att dra upp en tråd där man fått upprättelse i ett klagomål.
Moderatorsmeddelandet ska i mitt tycke inte ändras eller citeras. Det är inte anledningen bakom den här varningen. Jag framstår kanske som känslosam här nu, men det är min starka åsikt.

till synes var det denna syn som skapade förvirringen att tråden skulle vara omodererad.