Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug69
Vad är det att erkänna? BO har konsekvent avböjt GMs sexuella inviter.
Hur frivilligt är det om hon inte gick dit på egen hand?
Saknar fortfarande relevans. Bara för att BO lät sig ledas till korridoren betyder inte att hon visste att GM planerade att våldta henne. Det betyder inte heller på något sätt att samtycke föreligger.
Hon har avböjt att följa med honom hem, Sedan såg jag inget mer i FUP som hon har sagt nej till. Kan du visa mig vad mer i FUP hon sagt nej till?
Nu är du där igen? Du insinuerar att han med kraft fört henne till korridoren. Om en fullvuxen tjej inte vill gå dit krävs det nog en hel del kraft för att få dit henne. Var i FUP utläser du att så har skett?
Planerade att våldta.
Jag kan ju lika gärna skriva att tjejen i kön planerade att sätta dit killen för våldtäkt och därför tog lite slarviga bilder och någon kort videosnutt som inte visar någonting och det skulle också kunna förklara varför hon inte gör någonting annat för att försöka komma därifrån. Finns ju många saker hon skulle kunnat göra för att "komma undan våldtäkten". Hon säger själv i förhör att hon lät det ske. Tänk dig själv "att låta sig våldtas", krävs nog jävligt mycket rädsla för att göra det. Hur uppstod den?
Vad hade hänt om hon lagt sig ner på golvet i kön? Vad hade hänt om hon tagit kontakt med de som var bakom i kön? Vad hade hänt om hon gått från kön? Vad hade hänt om hon skrikit i kön? Vad hade hänt om hon sagt till honom lite högt "vad fan håller du på med?" o.s.v.
Ska vi dra det dit att jag börjar skriva att hon nog planerade att sätta dit honom? Det finns ju ganska mycket som skulle kunna tala för ett sådant scenario om man vill ha det synsättet.