2026-08-11, 16:40
Medlem
Vid 29:50 i Q&A videon så säger Benjoo att han skyddar Måns

Han har ett helt gäng av människor som inväntar order om att "fixa Måns", men Benjoo har valt att visa honom nåd

Vad tycker ni om detta?
Citera
2026-08-11, 16:57
Medlem
[quote=Razordrake1355|95652290]

Han har ett helt gäng av människor som inväntar order om att "fixa Måns", men Benjoo har valt att visa honom nåd

Vad tycker ni om detta?
[/QUOTE
Ja att Benjo hade ett helt gäng som skulle sänka Måns i sjön. Det skrattar jag åt fortfarande väldigt ofta 🤣
Det roliga är att jag känner några Benjo "känner" och dessutom ser upp till väldigt mkt. Dom säger att han är som en igel, ringer precis konstant! Och vill träffas till vilket pris som helst, säger dom att dom inte kan ses, så kommer han med allt möjligt sjukt, jag kan hänga med dig på det du ska göra, jag kan komma till ditt gym så snackar vi en stund, skulle du kunna klämma in mig den enda timmen på dagen du e ledig. Lite sånt håller lille Benjo på med!
Citera
2026-08-11, 17:05
Medlem
[quote=Vemvadet|95652440]
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355

Vad tycker ni om detta?
[/QUOTE
Ja att Benjo hade ett helt gäng som skulle sänka Måns i sjön. Det skrattar jag åt fortfarande väldigt ofta 🤣
Det roliga är att jag känner några Benjo "känner" och dessutom ser upp till väldigt mkt. Dom säger att han är som en igel, ringer precis konstant! Och vill träffas till vilket pris som helst, säger dom att dom inte kan ses, så kommer han med allt möjligt sjukt, jag kan hänga med dig på det du ska göra, jag kan komma till ditt gym så snackar vi en stund, skulle du kunna klämma in mig den enda timmen på dagen du e ledig. Lite sånt håller lille Benjo på med!

Låter ju som han borde istället för att hota Måns räcka ut en hand till att bli vänner istället! Tror dock Måns tar mer än Benjoo på gymmet som natty 😆
Citera
2026-08-11, 17:22
Medlem
Undra om Måns ser Benjoos uttalande som en krigsförklaring, eller om Måns väljer att visa Benjoo nåd tillbaka? 🤔
Citera
2026-08-11, 17:45
Medlem
Citat:
Undra om Måns ser Benjoos uttalande som en krigsförklaring, eller om Måns väljer att visa Benjoo nåd tillbaka? 🤔

Måns är ej sur på vår älskade benjoo. Men vill igen höra vad fel Måns har gjort, allt Måns sagt Benjoo gjort har han varit skyldig till. Han tipsade polisen om något han faktiskt gjorde som faktiskt är olagligt. Han får det att låta som Måns typ plantat droger i hans hus eller typ personligen övertala polisen att anabola är olagligt.

Benjoo valde att göra något som är kriminellt och han valde också att vara öppen med det av någon anledning.
Citera
2026-08-11, 18:01
Medlem
Vad ska benjoo livnära sig på framgent?
Citera
2026-08-11, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asteriz
Vad ska benjoo livnära sig på framgent?
Zeb, det går bra för honom! Dags att Zeb tar hand om Benjo nu. Han verkar inte ha mkt klienter längre iheller.
Citera
2026-08-11, 18:27
Medlem
[quote=Mingydarkjew|95652510]
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet

Låter ju som han borde istället för att hota Måns räcka ut en hand till att bli vänner istället! Tror dock Måns tar mer än Benjoo på gymmet som natty 😆
Jag med! Tror Måns har större kuk också, plus att hans kan stå upp!
Citera
2026-08-11, 18:49
Medlem
[quote=Vemvadet|95653169]
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew

Jag med! Tror Måns har större kuk också, plus att hans kan stå upp!

Det är nog inte så hög ribba där dock, Benjoo har ju själv erkänt att han har liten kuk vid ett flertal tillfällen

Han kanske är helt ok nere i Asien, men inte på hemmaplan
Citera
2026-08-11, 18:52
Medlem
Varför tror ni han började bråka med han Erik i Bangkok? och vad ville han inte avslöja?

Kan det varit någon dispyt om pengar, vem som skulle köpa vilken hora eller liknande? eller gillade inte Erik att Benjoo dokumenterade deras horköp på sin youtube kanal osv?
Citera
2026-08-11, 19:19
Medlem
Citat:
Varför tror ni han började bråka med han Erik i Bangkok? och vad ville han inte avslöja?

Kan det varit någon dispyt om pengar, vem som skulle köpa vilken hora eller liknande? eller gillade inte Erik att Benjoo dokumenterade deras horköp på sin youtube kanal osv?

Var Erik gitarristen?

En annan sak tror ni verkligen många folk skriver att de ska "lösa Måns" till benjoo. Jag gissar på att det är 0 personer som skrivit så, eftersom det finns fan ingen som kommer och muckar på bob klippen. Tänker om det var "massor" av folk som var villiga att göra något åt Måns borde det finnas fler fans till Benjoo som tog kampen i kommentarerna i bob? Nu är det 0.
Senast redigerad av Mingydarkjew 2026-08-11 kl. 19:21.
Citera
2026-08-11, 19:19
Medlem
Citat:

Erik tröttna väl på Benjoos eviga predikande om griskött
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in