2026-08-11, 10:32
Medlem
Ser ut som dealen 500kr i månaden i fem år handlar om en samsung s8 fold. Dom ligger på runt 30 000kr.

Vilket kap av vår Benjoo.
Citera
2026-08-11, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ser ut som dealen 500kr i månaden i fem år handlar om en samsung s8 fold. Dom ligger på runt 30 000kr.

Vilket kap av vår Benjoo.
Hahaha inte nog med allt annat hjärndött han bedriver, killen har skaffat sig ett abonnemang ingen annan har Sverige! Kan inte tänka mig det finns fler så korkade
Citera
2026-08-11, 10:42
Medlem
Kan inte lite forna skolkamrater träda fram i tråden och berätta lite historier?! Brottades Benjo för fullt, eller är sanningen att han stod i ett hörn och blev mobbad? Allt i hans personlighet säger att han inte haft det lätt som yngre i skolan.
Han vill så jävla gärna ta revansch på allting konstigt nog 🤣
Citera
2026-08-11, 11:10
Medlem
Så han hade 30 personer som var intresserade av lägenheten, men skiter i dessa och istället hyr han ut till zigenare?

Top 2% iq definitivt
Citera
2026-08-11, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Så han hade 30 personer som var intresserade av lägenheten, men skiter i dessa och istället hyr han ut till zigenare?

Top 2% iq definitivt
Jag dessutom försökte han spela på att han var så god människa han såg dom stackars barnen bla bla spyr!
Benjo du får acceptera snart att du är låg begåvad, det blir för mkt du gör bort dig fan hela tiden!
Citera
2026-08-11, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Lillebrorsan är skön som fan, har inget negativt att säga om honom, han verkar vara helt normal, till skillnad från Benjoo då som jag är övertygad har minst en eller flera olika diagnoser

Hahaha har du helt missat videon då han totalt otränad, år av weed, skräpmat, sprit o soffliggande. Kör ett pump o fluffpass med Benny och sen står o posar som han är peek Ronnie Coleman
Chipsig o inte ett enda synligt muskelfiber på kroppen. Hahaha asså denna videon är top 3 av bästa ögonblick på hela bennys kanal. Kan tom vara ettan!
Citera
2026-08-11, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Hahaha har du helt missat videon då han totalt otränad, år av weed, skräpmat, sprit o soffliggande. Kör ett pump o fluffpass med Benny och sen står o posar som han är peek Ronnie Coleman
Chipsig o inte ett enda synligt muskelfiber på kroppen. Hahaha asså denna videon är top 3 av bästa ögonblick på hela bennys kanal. Kan tom vara ettan!
Ja Hahaha brorsan är i riktigt dåligt skick, alkohol, weed, kritvit, lönn fett. Och han har nog inte varit ute i solljuset på över 3 år
Citera
2026-08-11, 14:41
Medlem
Benjoos kanal går som tåget nu, 30 nya prenumeranter på 1 vecka, så bra har det inte gått på över ett år
Citera
2026-08-11, 14:52
Medlem
Citat:
Benjoos kanal går som tåget nu, 30 nya prenumeranter på 1 vecka, så bra har det inte gått på över ett år
Ja men nu är det roliga över med flytta till Sverige, och sina gråta ut videos brukar dra lite tittare. Månaden han flytta till Vietnam har han sagt va sin bästa månad hitills.
Han måste ha en jävligt bra plan om hans ska fixa content! Tro mig nästa vecka är det magplats igen
Citera
2026-08-11, 15:50
Medlem
Har nån sett hans tik tok där han kritiserar invandrare med Momo? man märker att Momo blev obekväm och dom slutade väl prata med varandra senast Benjoo gjorde samma sak?

Varför väljer han ut just Momo för dessa diskussioner kan man ju undra, varför inte ta en annan svensk kompis eller bara prata om det själv?

Han ser för övrigt inte klok ut nu med alla molekyler han tatuerat in på huvudet osv + rakat huvud och skinnjacka, hade jag inte vetat vem Benjoo är så hade jag trott att det var världens pundare
Citera
2026-08-11, 16:18
Medlem
Citat:
Har nån sett hans tik tok där han kritiserar invandrare med Momo? man märker att Momo blev obekväm och dom slutade väl prata med varandra senast Benjoo gjorde samma sak?

Varför väljer han ut just Momo för dessa diskussioner kan man ju undra, varför inte ta en annan svensk kompis eller bara prata om det själv?

Han ser för övrigt inte klok ut nu med alla molekyler han tatuerat in på huvudet osv + rakat huvud och skinnjacka, hade jag inte vetat vem Benjoo är så hade jag trott att det var världens pundare

Momo har snackat mycket skit om svenskar innan. Benjoo lade upp en video för längesen där momo o Benjoo diskuterade svenskar och utlänningar, momo bad Benjoo dock ta ner videon sen då momo sade knasiga saker som i efterhand kanske inte var så smart sagt.
Citera
2026-08-11, 16:25
Medlem
Benjoo säger i senaste att han inte är någon ”doping-galning” men vi här i tråden kan nog komma överens att fortsätta kalla en spade för en spade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in