2026-08-11, 14:00
Medlem
kansascityshuffles avatar
Vad säger ni nazister i tråden. Varför hatar ni kvinnor?
Citera
2026-08-11, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Jag tror inte hon kommer bli emottagen med öppna armar så som många tror i den här tråden.

Hon är inte någon som var inne och nosade på rörelsen i något år, utan har varit ledande i drevet mot journalister, jobbat med organiserade soc anmälan, hembesök etc..

Att de nu skulle öppna upp famnen för henne verkar inte hände.

Jag kollade lite snabbt vad som skrivits från sk MSM. förutom DN, och ABs artiklar så är det ETC som skrivit en artikel, men då om rörelsens svar genom att just attackera henne som person:

https://www.etc.se/ledare/ja-visst-goer-det-ont-naer-vit-sharia-brister
Ja, men hon sitter på mycket information om nyckelpersoner.
Citera
2026-08-11, 14:38
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedScorpion
Byte mellan extremistiska miljöer är alltid endast en prefix bort.
Nynazister är med Putin, Hamas, eller Ukraina redan för eller mot i en salig blandning.
Citera
2026-08-11, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det är ju inte heller några konstiga tankar.

Jo
Citera
2026-08-11, 14:39
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedScorpion
Absolut, och det vattnas nog i munnen på både Wåg och Expo.

Men det har ju inte alltid gått så bra att liera sig med dessa avhoppare, tex Malvå eller Anders Högström.

Vi får se om hon dyker upp i TV sofforna eller inte.
Citera
2026-08-11, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Det är just detta som är tankefelet som alla i väst drabbats av. Vi bara måste misstänkliggöra, hitta fel och nästan hata våra egna. Allt vi gör är fel, alla andras fel är vårt ansvar.

Och hänvisa till "Hitler" så fort vi ska prata om oss själva eller höja oss själva. Snedtänk. Det verkar som woke hann ifatt henne till slut, hon orkade inte kämpa emot mer.

Öh nej det var inte det jag skrev. Har du knarkat?
Citera
2026-08-11, 15:38
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Feministers uppfattning om vad som kvalificeras som ”kvinnohat” brukar vara både oärlig och sned.

Vilken uppfattning som helst, som ej är direkt smickrande för kvinnor, brukar räcka.

Det jag pekar på är direkt kvinnofientligt. Fullt med inlägg på Flashback om att kvinnor inte ska få rösta, att kvinnor förstört Sverige, att kvinnor inte ska vara chefer osv.
Citera
2026-08-11, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Det jag pekar på är direkt kvinnofientligt. Fullt med inlägg på Flashback om att kvinnor inte ska få rösta, att kvinnor förstört Sverige, att kvinnor inte ska vara chefer osv.
Jämlikhet var väl det ni ville ha?
Tittar man på hur 90% av er röstar och vad 90% av er säger när ni glappar så ska ni oxå få ta konsekvenserna i wörlds först feminizt gövernment
Citera
2026-08-11, 17:30
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Jämlikhet var väl det ni ville ha?
Tittar man på hur 90% av er röstar och vad 90% av er säger när ni glappar så ska ni oxå få ta konsekvenserna i wörlds först feminizt gövernment

Då antar jag att du är Sverigedemokrat eller Moderat, Llardrose? För det är dessa partier som är störst bland männen.
Citera
2026-08-11, 19:20
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Är man nazist om man vill att vita barn föds? Då borde man ju också vara nazist ifall man vill ligga med vita människor.

Och är Nick Alina nazist? Snäll invandrarkille som ställer obekväma frågor...?

Jag tror inte man kan gå efter DNs definitioner, de är vänsterextrema.

Det hon verkar ha gjort fel är att hjälpa Ryssland.

Nick Alinia ha! Den där husnegern är lika mycket invandrare som Jackie Arklöv. Det är därför såna individer är så jävla farliga för de ger rasister som du en ursäkt för era åsikter. ”Men person X har ju utländskt påbrå och har samma åsikter så det kan inte vara rasistiskt”

Lite som den moderna versionen av ”jag har invandrarkollegor jag kan inte vara rasist”
Citera
2026-08-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Nick Alinia ha! Den där husnegern är lika mycket invandrare som Jackie Arklöv. Det är därför såna individer är så jävla farliga för de ger rasister som du en ursäkt för era åsikter. ”Men person X har ju utländskt påbrå och har samma åsikter så det kan inte vara rasistiskt”

Lite som den moderna versionen av ”jag har invandrarkollegor jag kan inte vara rasist”

Naturligtvis kan även invandrare vara rasister.
Citera
2026-08-11, 19:29
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Naturligtvis kan även invandrare vara rasister.

Jo visst men personen jag citerade ville få det till att Nick Alinia bara ”ställer lite obekväma frågor”. Snubben är fullfjädrad höger och en riktig jävlaproptyp för den iranska husnegern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in