Citat:
Ursprungligen postat av
RedScorpion
Det är en enskild åsikt på AB:s ledarsida. Jag instämmer dock i att Sanna efter 18 års aktivism knappast kan gnälla över att hon var "ung och dum" eller att hon varit "förvirrad under en svår period". Så nej, hennes omvändelse är inte genuint. Jag tror något annat efter att ha läst igenom hela artikeln i DN. Hon nämnde det förmodade mordet på hennes föredetta pojkvän Manuel Ochsenreiter. Arbetade åt ryssarna men likviderades av sina uppdragsgivare när han blivit en belastning. När han avslöjats som rysk agent vart det ett misslyckande i Kremls ögon. Sådant urskuldas inte, utan bestraffas, det vet vi som är från östeuropa och hade familjemedlemmar som jobbade åt ryssarna under kalla kriget. Det är bara i väst som debiler tror att de är så coolt att skylta med kopplingar till rysk underrättelsetjänst och att det är något riskfritt. Kretsen kring Nya Tider är känt för att ha kopplingar till Ryssland, det kan därför komma fler Ochsenreiters som plötsligt får hjärtinfarkt nu när dessa miljöer inte leverat de förväntade resultaten. Sanna har med all rätt fegat ur, och att hon gjorde det nu är inget sammanträffande. Gick till Säpo, och hela utläggningen i DN med misshandlande pojkvänner är bara förevändningar.
Jag tror inte hon kommer bli emottagen med öppna armar så som många tror i den här tråden.
Hon är inte någon som var inne och nosade på rörelsen i något år, utan har varit ledande i drevet mot journalister, jobbat med organiserade soc anmälan, hembesök etc..
Att de nu skulle öppna upp famnen för henne verkar inte hände.
Jag kollade lite snabbt vad som skrivits från sk MSM. förutom DN, och ABs artiklar så är det ETC som skrivit en artikel, men då om rörelsens svar genom att just attackera henne som person:
https://www.etc.se/ledare/ja-visst-goer-det-ont-naer-vit-sharia-brister
Citat:
En av dem som nu försöker karaktärsmörda Hill är den högerextrema aktivisten Christian Peterson, kopplad till våldsbejakande Aktivklubb men också flitig medarbetare i SD-finansierade Riks. Han har samarbetat med Hill.
Peterson publicerar en lång och kränkt text där begrepp som ”ligglista” och ”särar villigt på benen” används för att verkligen ladda angreppet med äkta manosfärisk syra. En kvinna är summan av de män hon varit med. En kvinna är bara sällan en tänkande hjärna, och om den ändå skulle aktiveras så är den falsk och beräknande.
Det är så klart obehagligt, men samtidigt nästan parodiskt, för Peterson och andra bekräftar allt hon anklagar dem för.
Hur låter vit sharia?
Precis så här.