2026-08-10, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobodybeatsthebeat
En gång för alla fungerar pregacare ?
Eller är det bara glittriga ”baksidor” nervgesic som fungerar ? Just nu finns bara pregacare på gatan i Götet iaf
Halva min karta var skit, andra helt okej.
Citera
2026-08-10, 15:53
Medlem
Hjälp mig att få lyrica utskrivet, har provat massa ssri och neuroleptikor, utan resultat! Hur ska jag lägga upp det till läkaren?
Citera
2026-08-10, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken1399
Hjälp mig att få lyrica utskrivet, har provat massa ssri och neuroleptikor, utan resultat! Hur ska jag lägga upp det till läkaren?

Alltid bäst att inte nämna preparatet vid namn självmant , lobba för det på ett smidigt sätt typ ”jag har ju denna långvariga pngestproblematiken också har jag det riktigt besvärligt med neuropsykiatriska smärtor finns det något för dessa problemen?” Så får dom lixom nämna lyrica för dom två besvären är precis det lyrica är till för så då är det stor chans eller iallfall större chans att dom säger att det kan vara något för dig.
Dom är alltid väldigt misstänksamma mot folk som nämner en medicin från ingenstans typ ”jag har hört lyrica funkar”
Eller ännu sämre ”jag provade lyrica hos en kompis det funkade perfekt för mig”
Då misstänker dom direkt att du är ute efter det för missbrukningsyfte och det vill dom inte vara delaktiga i.
Så bättre att låtsas ovetande om det men bara nämna dom sakerna lyrica används för på ett snyggt sätt.
Sen klä dig fint och propert och säg att du jobbar på bank eller något annat skitnödigt så får dom en känsla medvetet eller omedvetet att du inte är ute efter mediciner i något slags missbrukande syfte.
Det är väl saker jag kommer på såhär rakt av som kan förbättra dina ”vinstchanser” 😆 dom skriver faktiskt i sina anteckningar ”patienten såg fräsch och välvårdad ut” eller åt andra hållet om du kommer in helt tjackad såklart
Citera
2026-08-11, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Halva min karta var skit, andra helt okej.

Du öppnade inte kapslarna för att se skillnaden på bra och dåliga eller?
Inget du la märke till kanske 🤔
Skulle vara intressant att ha något att gå efter, typ att dom fungerande är mer glittrigt pulver och kassa mer mjölaktigt eller you name it
Citera
2026-08-11, 12:13
Medlem
Citat:
Du öppnade inte kapslarna för att se skillnaden på bra och dåliga eller?
Inget du la märke till kanske 🤔
Skulle vara intressant att ha något att gå efter, typ att dom fungerande är mer glittrigt pulver och kassa mer mjölaktigt eller you name it
Grejen var att dom var alla väldigt glittriga. Köpte Lyrica från svenskt apotek och det var lite glitter men inte som i prega eller signature - men signature är klart bättre än prega
Citera
2026-08-11, 17:04
Medlem
Frugan jobbar på NFC jag fick henne att göra ett labbtest på pregacare, sjukt nog visade det spår av metadon ytterst lågt värde men ändå. Men det känns ju fett konstigt att blanda ut med en så dyr sak som metadon…
Pregabalin och MTD(metadon)

Jag vet det är lite sjukt att en tjej på NFC väljer en pillertrillare som partner men jag var ordentlig när vi träffades haha
Citera
2026-08-12, 07:16
Medlem
Citat:
Frugan jobbar på NFC jag fick henne att göra ett labbtest på pregacare, sjukt nog visade det spår av metadon ytterst lågt värde men ändå. Men det känns ju fett konstigt att blanda ut med en så dyr sak som metadon…
Pregabalin och MTD(metadon)

Jag vet det är lite sjukt att en tjej på NFC väljer en pillertrillare som partner men jag var ordentlig när vi träffades haha
Bra info, och det är detta jag sagt, det är ett hopkok. Andra pregacare innehåller säkert annat; pregabalin och nån jobbig stimulant kändes det som, iaf halva kartan.
Citera
2026-08-13, 12:09
Medlem
Vad brukar ni ta med Lyrica? Det boostar ju det mesta men man får vara försiktig med doserna. Den boostar min baclofen som satan så jag får skippa en eller två doser per dag när jag tar Lyrica.

Tycker den boostar stimulanter som fan också, soft med opis.
Citera
2026-08-13, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Vad brukar ni ta med Lyrica? Det boostar ju det mesta men man får vara försiktig med doserna. Den boostar min baclofen som satan så jag får skippa en eller två doser per dag när jag tar Lyrica.

Tycker den boostar stimulanter som fan också, soft med opis.

Jag brukar ta lyrica med koffein och snusa konstant samtidigt, har man ingen tolerans blir man skön som fan! Ibland skiter jag i koffein och blir kung ändå!

Men min favoritkombo är nog några stark-öl (notera att ett 6 pack 3.5or fungerar ganska bra också) samtidigt som man går på 600~ mg lyra utan tolerans, den är riktigt fin den combon men man måste hålla sina mängder under kontroll och undvika starksprit och vin enligt mig!

Det är tråkigt att toleransen ökar så snabbt men den går även ner snabbt har jag märkt!

PS: Lyra är nog min favorit all time high!

Mvh Torsken
Citera
2026-08-13, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken1399
Jag brukar ta lyrica med koffein och snusa konstant samtidigt, har man ingen tolerans blir man skön som fan! Ibland skiter jag i koffein och blir kung ändå!

Men min favoritkombo är nog några stark-öl (notera att ett 6 pack 3.5or fungerar ganska bra också) samtidigt som man går på 600~ mg lyra utan tolerans, den är riktigt fin den combon men man måste hålla sina mängder under kontroll och undvika starksprit och vin enligt mig!

Det är tråkigt att toleransen ökar så snabbt men den går även ner snabbt har jag märkt!

PS: Lyra är nog min favorit all time high!

Mvh Torsken
Jag dricker ju inte, eller ja egentligen aldrig. När jag dricker så blir det bara ett par folköl, ett par tre gånger i månaden max. Min senaste pETH var 0 så.

Jag älskar snus men ogillar koffein men håller med dig om snuset nu när du nämnde det.

Jag har låg/ingen tolerans mot Lyrica, tar 100 mg på morgonen 2-5 dagar i veckan, vissa dagar fyller jag på med 50 mg. Det är riktiga apoteksgrejer och inte halvbra kopior så det påverkar ruset och dosen. 100 mg Lyrica imorse och 50 mg för två timmar sen, 100 mg tramadol på det, riktigt mys utan att känna mig påverkad egentligen.

Använder främst Lyrica medicinskt men ja, den är suverän oavsett!
Citera
2026-08-14, 22:29
Medlem
Någon som har erfarenhet av märket careclub? Indiska. Går på UP där de inte söker efter pregabalin men har läst att vissa indiska varianter kan innehålla lite allt möjligt, däribland opiater.
Citera
2026-08-15, 11:08
Medlem
Tomfoolerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oomkullrunkel1g
Någon som har erfarenhet av märket careclub? Indiska. Går på UP där de inte söker efter pregabalin men har läst att vissa indiska varianter kan innehålla lite allt möjligt, däribland opiater.
Om det är careclub pregacare 300mg du pratar om skulle jag nog våga påstå att dom är safe. Det enda jag märkt med dom är att vissa är mer och vissa är mindre doserade men efter att jag lämnade urinprov och pissade positivt på enbart pregabalin i 7 veckor i början av året så är dom nog gröna. OBS jag utgår från egna erfarenheter har aldrig labbtestat tabletterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in