2026-07-31, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Köpte äkta Lyrica idag. Pregabalin Orion 300 mg, 400 kr karta med 16 st i. Många tar just nu 400 för signature och pregacare...

Skillnaden är ENORM jämfört med båda dessa. Dels slår de betydligt fortare, dels känns de rena och man flyter fram utan nån ångest eller problem. Prega är skit, halva kartan var halvbra, resten var äckligt smutsigt rus. Signature helt okej men absolut inte någonstans i närheten av riktig pregabalin.

Många år sedan jag tog riktig Lyrica, säkert 4-5 år sedan. Kört en del Signature detta och förra året

Mår sjukt bra alltså. Tog 1/3

Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Som jag skrev i en tidigare post. Lyrica pulver har lite kristaller/glitter

Behöver inte vara dålig Lyrica du fått pga det. Ta en dos och återkom hur kvaliteten var på din sort.. hoppas du har fått bra lyrica ändå

Vilket märke av lyrica har du köpt denna gången? Signature eller svenska lyr?
.

De är suveräna.
Citera
2026-07-31, 11:16
Medlem
Köpte lyrica-pulver som enligt test4pay ska vara 98% ren lyrica. Har lagt ca 600 mg per kapsel. Tre kapslar totalt. Ska testa dom imorgon för har redan tagit pregacare idag. Har höga förhoppningar på ett skönt rus.
Citera
2026-08-01, 12:01
Medlem
Tjena gubbar!

Köpte mig en karta Lyrica pregacare 300 i Hallands trakterna igår. Tog 600 mg och när det kicka in mådde jag skit. Hade inte tagit på en vecka så hade ingen tolerans. Har tagit lyrica hundratals gånger och har alltid älskat det. Nu senast fick jag ingen extra lycka om man uttrycker sig så. Bara mådde konstigt.

Någon som varit med om samma? Någon som vet om de snurrar runt något falskt lyrica nu i Halland?
Citera
2026-08-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pontusbergman07
Tjena gubbar!

Köpte mig en karta Lyrica pregacare 300 i Hallands trakterna igår. Tog 600 mg och när det kicka in mådde jag skit. Hade inte tagit på en vecka så hade ingen tolerans. Har tagit lyrica hundratals gånger och har alltid älskat det. Nu senast fick jag ingen extra lycka om man uttrycker sig så. Bara mådde konstigt.

Någon som varit med om samma? Någon som vet om de snurrar runt något falskt lyrica nu i Halland?
Pregacare ÄR SKIT! Dessutom är 600 mg alldeles för mycket.
Citera
2026-08-02, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snard
Köpte lyrica-pulver som enligt test4pay ska vara 98% ren lyrica. Har lagt ca 600 mg per kapsel. Tre kapslar totalt. Ska testa dom imorgon för har redan tagit pregacare idag. Har höga förhoppningar på ett skönt rus.
600 mg är alldeles för mycket på en gång om du inte har kraftig tolerans. Riktigt pregabalin kan heller inte jämföras med pregacare då det verkar vara ett hopkok av substanser...
Citera
2026-08-02, 16:16
Medlem
Har fyllt en kapsel med strax över 2000 mg 98% ren lyrica. Ska testa den imorgon. Redan tagit idag.

Tycker inte pregacare är så dåligt som många säger. Eller har jag haft tur med batcherna. Har blivit helskön av dom.
Citera
2026-08-03, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snard
Har fyllt en kapsel med strax över 2000 mg 98% ren lyrica. Ska testa den imorgon. Redan tagit idag.

Tycker inte pregacare är så dåligt som många säger. Eller har jag haft tur med batcherna. Har blivit helskön av dom.
Hur mycket ska du ta?
Citera
2026-08-05, 16:33
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Hur mycket ska du ta?
Förmodligen strax över 2000mg skulle jag tro😅
Citera
2026-08-07, 17:08
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineSobotka
Jag har tagit lyrica i doser på 900 mg/dag, 1200mg några få dagar sedan i söndags.
Vill inte trilla ner i träsket igen. Tror att jag har tagit 1500 eller 1800mg idag utan anledning, det bara blev så.
Har 300 mg kvar. Tänker inte köpa mer. Hur dåligt kommer jag må kommande dagar? givetvis individuellt. Jag mådde fruktansvärt när jag klippte ct eft efter höga doser under flera år (2-4g). Avgiftning på psyket i ca 3 veckor, går knappt att beskriva hur dåligt jag mådde då.

Men detta är helt annat, har aldrig haft en sån här lite bender tidigare.

Jag har använt Lyr i doser mellan 3 - 5,4g varannan eller var 3:e dag i runt 6 - 7 år och är nu nere på 1200 - 1800mg 2 - 3 gånger i veckan och det är helt sjukt. Många dagar kan jag inte ens äta utan att typ kaskadspy. Det enda som fungerar om jag ska få i mig mat vissa dagar är Cannabis.
Att bli beroende av Pregabalin är verkligen inte kul. Uppenbarligen kan det ta väldigt länge innan man blir av med beroendet.

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2026-08-07 kl. 17:14.
Citera
2026-08-07, 17:44
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Föresten, någon här som provat Ly i en r*vpanna?
Ska tydligen tas upp väldigt bra rektalt.

Tog 1500mg oralt för runt 1,5 timme sedan och nyss när jag började känna av det tog jag 300mg där bak också.

Oftast så känner jag inte mer om jag fyller på utan mest om jag tar hela dosen på en gång men var väldigt länge sedan jag tog det rektalt, så minns inte riktigt hur det känns.

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2026-08-07 kl. 17:48.
Citera
2026-08-07, 21:55
Medlem
SunshineSobotkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Jag har använt Lyr i doser mellan 3 - 5,4g varannan eller var 3:e dag i runt 6 - 7 år och är nu nere på 1200 - 1800mg 2 - 3 gånger i veckan och det är helt sjukt. Många dagar kan jag inte ens äta utan att typ kaskadspy. Det enda som fungerar om jag ska få i mig mat vissa dagar är Cannabis.
Att bli beroende av Pregabalin är verkligen inte kul. Uppenbarligen kan det ta väldigt länge innan man blir av med beroendet.

/Mvh

Det är fruktansvärt men det går över snabbare än man tror. Skulle dock rekommendera att lägga in dig på avgiftning, där får du även hjälp med näringsbrist och kontrollerad medicinering för att stå ut med din ångest.
Jag hade inte klarat det annars och frågan är om jag inte hade avslutat livet då det var som värst. Fruktansvärda suicidtankar.

Självklart går det att trappa ut och sluta på egen hand men har gått igenom detta 2 gånger varav första krävdes 6 veckor på psyket. Vården må vara piss men när det kommer till abstinensvård och mer akuta insatser är psykvården faktiskt inte helt värdelösa.

Kriga på
Citera
2026-08-09, 17:20
Medlem
En gång för alla fungerar pregacare ?
Eller är det bara glittriga ”baksidor” nervgesic som fungerar ? Just nu finns bara pregacare på gatan i Götet iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in