2026-08-10, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Är hon frisk nu då? Ingen uppdatering om nånting, plötsligt en dag bara bestämde hon sig för att ”nu mår jag bra” och så försvann allt. Inga problem med foten, tandbölden, eller hennes bakterier på hjärtklaffar. Så skönt att hon inte ens behövde antibiotika 🙂🙂🙂

Njaaa... idag kunde det inte rivas ost pga darrningar eller svaghet i händerna eller vad det nu var pga neuropatin.
Citera
2026-08-10, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Är hon frisk nu då? Ingen uppdatering om nånting, plötsligt en dag bara bestämde hon sig för att ”nu mår jag bra” och så försvann allt. Inga problem med foten, tandbölden, eller hennes bakterier på hjärtklaffar. Så skönt att hon inte ens behövde antibiotika 🙂🙂🙂
Grymt bra läkkött du vet. Logiskt med tanke på hur hon lever - not!!!
Citera
2026-08-10, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Portapotty
Sen på bollen men håller med föregående talare, du behöver inte ha ångest. Fattar såklart hur du menar och att Alice de facto är psykiskt sjuk och blabla men som du säger - hon är offentlig och lurar folk på pengar. Det är inte nån random stackares dom du lägger ut bara för att jävlas liksom. Hoppas du mår bättre idag ❤️

Vilken fin människa du är, tack❤️ känns bättre nu.
Hon har ju faktiskt valt att ljuga och tjäna pengar på det, ingen som tvingar henne. Samtidigt är hon sjuk men förstår inte hur hennes mamma inte kan steppa in. Men är väl svårt för Alice är en vuxen människa trots allt.
Citera
2026-08-10, 14:25
Medlem
Pratades om henne i öppet spår hos Bloggbevakning igår.
Dels om hennes paj. Som hon även visade idag och pajskalet är verkligen inte färdigt. Varför vill hon inte baka klart saker? Tänker hon att ofärdiga saker = saftigt och gott?
Delar en bit flera gånger på tallriken och kladdar runt. Undra om hon åt någonting av det.

Sen dessa två kommentarer:

"Anonym / 2026-08-09 23:00
Som en annan skrivit så nej hon har inte skattat något…
Och förutom en administrativ avgift på 5:- går det oavkortat till henne själv, skriver hon själv som att det är bra🤦‍♀️
Så.. you do the math.."

"Anonym / 2026-08-09 22:09
Hon deklarerade noll förra året enligt Skatteverket"

Vet inte om detta nämnts innan? Men kan hon inte åka dit och få böter eller till och med fängelse om hon inte betalar skatt?
Citera
2026-08-10, 14:56
Medlem
Alltså lunchen idag. Grädde, ost och skinka som rörs ihop i en kastrull. ”Recept finns i onlinekokboken” vet inte vad jag vill ha sagt med denna kommentar som inte redan nämnts men om du (hjälte) som laddade upp domen får dåligt samvete igen - ha inte det! Detta är alltså det fluffiga och magiska recepten hon tvingar folk att betala för.. Jesus
Citera
2026-08-10, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Varje gång hon filmar sina bakverk så nära och lääänge och noga ska visa upp allt kladd kan jag inte undgå att tänka att det är som andra spelar in porrfilmer typ.. 😂😂 När allt visas så jäkla tydligt och hon verkligen njuter av att det är krääämigt, fluffigt och maaagiskt.

Så blir ätstörda människor. De tänker på mat 24/7. Det blir en fixering.

Lyssna på Stephanie Brown bok ”jag vill vara fin”.
Ibland tror jag att det är Alice jag lyssnar på.

Många symtom och ätstörd.
Citera
2026-08-10, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiwi98
Alltså lunchen idag. Grädde, ost och skinka som rörs ihop i en kastrull. ”Recept finns i onlinekokboken” vet inte vad jag vill ha sagt med denna kommentar som inte redan nämnts men om du (hjälte) som laddade upp domen får dåligt samvete igen - ha inte det! Detta är alltså det fluffiga och magiska recepten hon tvingar folk att betala för.. Jesus

Och hon som blivit tillfrågad om att vara med i Sveriges mästerkock!!
Skolans ost och skinksås- here I come! Tar hem hela skiten...🤦‍♀️

Nyss skulle kollektivet smaka på nån pistage och hallon choklad. "Visst är det goda?"
I nästa story " tyckte inte de var så goda, smakade kemikalier" hur ska hon ha att?
Citera
2026-08-10, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiwi98
Gegga är hennes signum typ. Fy fasen vad vidrigt det ser ut. Lägg åtminstone upp snyggt på tallrik, kanske nåt litet från grönsakslådan som livar upp - om hon nu ska saluföra nåt som ska likna mat för ett matkonto!
Citera
2026-08-10, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Gegga är hennes signum typ. Fy fasen vad vidrigt det ser ut. Lägg åtminstone upp snyggt på tallrik, kanske nåt litet från grönsakslådan som livar upp - om hon nu ska saluföra nåt som ska likna mat för ett matkonto!
Såg ut som en vidrig spya😱Hörde ett poddavsnitt där mamsen sa att hennes bröstcancer kom då Alice fick något krampanfall då de skulle ta sig till sjukhuset.. Mamsen sa att hennes celler började dela sig då och det var då hon fick sin cancer pga typ stress över Alice krampanfall..Har hon ens epilepsi? Och så mycket skitprat om hennes syster då hon önskade sig något skrin i trä till sitt barn av Heidi i julklapp..Alice sa typ..min syster gillar inte plast men önskar sig ett skrin i trä för typ 700 kr till min systerdotter..Alice är tydligen avundsjuk på hennes systerdotter med..Hon ska ha Mamsen för sig själv och bli försörjd av henne..Sinnessjukt
Citera
2026-08-10, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Såg ut som en vidrig spya😱Hörde ett poddavsnitt där mamsen sa att hennes bröstcancer kom då Alice fick något krampanfall då de skulle ta sig till sjukhuset.. Mamsen sa att hennes celler började dela sig då och det var då hon fick sin cancer pga typ stress över Alice krampanfall..Har hon ens epilepsi? Och så mycket skitprat om hennes syster då hon önskade sig något skrin i trä till sitt barn av Heidi i julklapp..Alice sa typ..min syster gillar inte plast men önskar sig ett skrin i trä för typ 700 kr till min systerdotter..Alice är tydligen avundsjuk på hennes systerdotter med..Hon ska ha Mamsen för sig själv och bli försörjd av henne..Sinnessjukt

Jag googlade på "kan man få cancer av stress " för det lät så väldigt osannolikt, fick detta till svar

"Nej, det finns inga vetenskapliga bevis för att enbart psykisk stress direkt utlöser eller skapar uppkomsten av cancer. "

Så där rök det som Heidi sa. De båda uttalar sig som om de själva är professorer om saker. Det var ngn här som skrev och ifrågasatte vilket jag är hundra på att vi är flera som gör varför inte Alice lägger upp ngt som ser gott/frestande ut. Se bara som ex influensen " Brinken Bakar" eller " Bob Bakar ", det de gör ser så himla gott och fint ut.
Citera
2026-08-10, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av India73
"Nej, det finns inga vetenskapliga bevis för att enbart psykisk stress direkt utlöser eller skapar uppkomsten av cancer. "

Så där rök det som Heidi sa. De båda uttalar sig som om de själva är professorer om saker. Det var ngn här som skrev och ifrågasatte vilket jag är hundra på att vi är flera som gör varför inte Alice lägger upp ngt som ser gott/frestande ut. Se bara som ex influensen " Brinken Bakar" eller " Bob Bakar ", det de gör ser så himla gott och fint ut.
Nu la hon upp sin magiska skinksås igen 🤣Ja det finns minst 100 matinfluencer som gör god och inspirerande mat..Hon lägger bara upp gammalt och när får man ens se henne?Spyr att se hennes naglar också..så ohygieniskt bland maten..rött plast 🤢
Citera
2026-08-10, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose

Näää, sa hon så?!
Herregud. Tänk lite på HUR mycket Heidi faktiskt lägger för summor på Alice. Och det VARJE månad.
Nog kan barnbarnet få ett skrin för några hundralappar dyrare än ett i plast.
Dessutom, vad har ens Alice med det att göra? Heidi är mamma till 3 barn. Inte ETT.
Jag slår mig i backen på att Heidi inte kommer "att få" köpa något dyrt till systern eller barnbarnet. Och Heidi kommer inte våga säga emot. Säger Alice hoppa till Heidi så gör hon det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in