Citat:
Ursprungligen postat av
Ashleyrose
Såg ut som en vidrig spya😱Hörde ett poddavsnitt där mamsen sa att hennes bröstcancer kom då Alice fick något krampanfall då de skulle ta sig till sjukhuset.. Mamsen sa att hennes celler började dela sig då och det var då hon fick sin cancer pga typ stress över Alice krampanfall..Har hon ens epilepsi? Och så mycket skitprat om hennes syster då hon önskade sig något skrin i trä till sitt barn av Heidi i julklapp..Alice sa typ..min syster gillar inte plast men önskar sig ett skrin i trä för typ 700 kr till min systerdotter..Alice är tydligen avundsjuk på hennes systerdotter med..Hon ska ha Mamsen för sig själv och bli försörjd av henne..Sinnessjukt
Näää, sa hon så?!
Herregud. Tänk lite på HUR mycket Heidi faktiskt lägger för summor på Alice. Och det VARJE månad.
Nog kan barnbarnet få ett skrin för några hundralappar dyrare än ett i plast.
Dessutom, vad har ens Alice med det att göra? Heidi är mamma till 3 barn. Inte ETT.
Jag slår mig i backen på att Heidi inte kommer "att få" köpa något dyrt till systern eller barnbarnet. Och Heidi kommer inte våga säga emot. Säger Alice hoppa till Heidi så gör hon det.