2026-09-03, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Jag försöker att detoxa mig från att kika in på hennes konto - blir så satans arg 9/10 ggr jag gör det. Läser här så länge och det räcker ju eftersom hon verkar mala på som vanligt, ha samma infallsvinkel och inte fatta att hon är patetisk!

Älskar den här tråden, bara så ni vet

Me too ❤️❤️
Citera
2026-09-03, 14:02
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
https://www.instagram.com/inalicekitchen/

Vad vet ni om Alice?
Hennes sätt att skriva namnet på sin kanal gör att man i huvudet hör "in-a-lice-kitchen" när man läser det.
Senast redigerad av Trolltestet 2026-09-03 kl. 14:04.
Citera
2026-09-03, 14:16
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Är det den där trendande kakan där nån TikTok-människa mixar hel apelsin med div sockerkaks-ingredienser? Varenda gång jag ser nåt recept från TT så tänker jag: "När lägger A upp det som om det vore hennes eget påhitt?"

Precis det är den! Hon säger till L när han ska provsmaka igår ”var ärlig nu, du måste inte säga att den är god för det är inte mitt recept”. Och idag ”vill ni ha recept på sockerkakan från igår”. Kommer väl snart exklusivt för prenumeranter 😂
Senast redigerad av Agentjosi 2026-09-03 kl. 14:19.
Citera
2026-09-03, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Precis det är den! Hon säger till L när han ska provsmaka igår ”var ärlig nu, du måste inte säga att den är god för det är inte mitt recept”. Och idag ”vill ni ha recept på sockerkakan från igår”. Kommer väl snart exklusivt för prenumeranter 😂

Ja hon har flera ggr klagat på att andra kreatörer snor hennes recept. Varför inte bara tagga sidan hon hittade receptet på och ge cred? Så fult gjort!
Citera
2026-09-03, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Ja hon har flera ggr klagat på att andra kreatörer snor hennes recept. Varför inte bara tagga sidan hon hittade receptet på och ge cred? Så fult gjort!

Nu ska hon ha bakskola imorgon på kakan i mixern. Nämner ingenstans att det inte är hennes. "Den blev ju så populärt".

Hon känns så falsk? Som du säger har hon klagat på andra och sagt "kom ihåg var ni såg det först för nu kommer aaaalla göra detta" fast hennes recept oftast ser rätt vidriga ut, för mycket grejer och överdrivet.

Och eftersom bakskolan är i community så tjänar hon pengar på om någon ny går med för att få se just det receptet.
Men den är säkert god. Verkade som att L tyckte den var godare än annat han smakar, och kom ihåg att nu kunde han vara ärlig eftersom det inte var Alice recept 😉
Citera
2026-09-03, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Nu ska hon ha bakskola imorgon på kakan i mixern. Nämner ingenstans att det inte är hennes. "Den blev ju så populärt".

Hon känns så falsk? Som du säger har hon klagat på andra och sagt "kom ihåg var ni såg det först för nu kommer aaaalla göra detta" fast hennes recept oftast ser rätt vidriga ut, för mycket grejer och överdrivet.

Och eftersom bakskolan är i community så tjänar hon pengar på om någon ny går med för att få se just det receptet.
Men den är säkert god. Verkade som att L tyckte den var godare än annat han smakar, och kom ihåg att nu kunde han vara ärlig eftersom det inte var Alice recept 😉

Skall hon verkligen köra den där? Det är inte hennes recept och den finns överallt på alla appar. Sjukt ohederligt beteende.
Citera
2026-09-03, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789

Ja så falsk och manipulativ. Sen har jag aldrig sett nån annan kreatör härma hennes recept? Så vet inte vilka hon menar. Hennes egna påhittade recept verkar ju inte ens goda. För mycket av allt. Kom även att tänka på den där prinsesstårtan med marispantäcke, exakt det receptet finns på
Camilla Hamids sida.
Citera
2026-09-03, 17:14
Medlem
Ni har säkert noterat detta men jag skriver det ändå för jag blir så jävla irriterad på allt som Alice gör och säger. När Alice " bakat" ngt och lagt upp det på ett fat eller tallrik så är 9/10 ggr bakplåts papperet kvar under kakan, det ser hur slafsigt ut som helst, som om hon bara klippt eller rivit av det runt kakan.

På tal om apelsin kakan den har ju funnits ganska länge på IG, det kommer nog inte dröja länge förrän Alice " bakar" Dolly Partons "cuppa cake" som går viral på IG. Alice tycker ju att hon har en sådan fin sångröst likaså mamsen. Det skulle inte förvåna mig om hon jämför sin röst med DP ( det kan ingen )

Vet inte mamsen om misswox kontot ? eller är det total förnekelse från mamsen. De måste komma ifrån varandra, Leo definitivt för han kan mkt mer än vad framförallt Alice låter honom göra.
Citera
2026-09-03, 17:32
Medlem
Hon säger ju att hon ska ha det o det på sitt café men tårtorna med marsipan 🤮 herregud säger jag bara!! Den där tjocka snurran hon lägger längst ner 🤮 hon borde öva på dekoration
Citera
2026-09-03, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av India73
Ni har säkert noterat detta men jag skriver det ändå för jag blir så jävla irriterad på allt som Alice gör och säger. När Alice " bakat" ngt och lagt upp det på ett fat eller tallrik så är 9/10 ggr bakplåts papperet kvar under kakan, det ser hur slafsigt ut som helst, som om hon bara klippt eller rivit av det runt kakan.

På tal om apelsin kakan den har ju funnits ganska länge på IG, det kommer nog inte dröja länge förrän Alice " bakar" Dolly Partons "cuppa cake" som går viral på IG. Alice tycker ju att hon har en sådan fin sångröst likaså mamsen. Det skulle inte förvåna mig om hon jämför sin röst med DP ( det kan ingen )

Vet inte mamsen om misswox kontot ? eller är det total förnekelse från mamsen. De måste komma ifrån varandra, Leo definitivt för han kan mkt mer än vad framförallt Alice låter honom göra.

Jag såg att mamman hade kommenterat ”så fin” under en bikinibild på hennes privata konto. Lite märkligt.

Nyss la hon ut på sitt privata konto att hon fått en kommentar från en man som skrev att han lätt hade kunnat gifta sig med henne.
Jag har svårt att förstå att man som 34 åring blir smickrad av såna kommentarer från okända män? Ännu mindre att man ”skryter” om dem och visar upp.
Citera
2026-09-03, 17:54
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Nyss la hon ut på sitt privata konto att hon fått en kommentar från en man som skrev att han lätt hade kunnat gifta sig med henne.
Jag har svårt att förstå att man som 34 åring blir smickrad av såna kommentarer från okända män? Ännu mindre att man ”skryter” om dem och visar upp.
Det känns som extremt omoget beteende? Jag är inte mycket äldre än henne och hade bara känt "eww" om jag fick en sådan kommentar på en bild på mig. Men hon verkar ju väldigt glad över alla sliskiga kommentarer hon får på Madame Petite kontot med... Omoget på något vis.
Citera
2026-09-03, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Det känns som extremt omoget beteende? Jag är inte mycket äldre än henne och hade bara känt "eww" om jag fick en sådan kommentar på en bild på mig. Men hon verkar ju väldigt glad över alla sliskiga kommentarer hon får på Madame Petite kontot med... Omoget på något vis.

Har anorexin stoppat utvecklingen så hon förblir omogen?
Sen finns det såklart såna människor som älskar all uppmärksamhet och gör mycket för att få den, medan andra mest tycker det är pinsamt och omoget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in