2026-08-05, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Vänta nu - såg ingen annan stories igår när hon var ledsen över alla "dejter" hon missar på grund av sina hälsoproblem? Hon visade en skärmdump på en kille som ville hon skulle följa med honom till typ Ibiza? 😂 Skrattade ihjäl mig...

Är hon så korkad att hon tror såna dejter är normala och inte har något med eskortverksamhet att göra...?

Tog du ingen skärmdump?!
På hennes privata eller i köket?
Citera
2026-08-05, 12:12
Medlem
Portapottys avatar
Citat:
Vänta nu - såg ingen annan stories igår när hon var ledsen över alla "dejter" hon missar på grund av sina hälsoproblem? Hon visade en skärmdump på en kille som ville hon skulle följa med honom till typ Ibiza? 😂 Skrattade ihjäl mig...

Är hon så korkad att hon tror såna dejter är normala och inte har något med eskortverksamhet att göra...?

Huuuuur kunde jag missa detta? Snälla säg att det finns en skärmdump på storyn 🤣
Citera
2026-08-05, 12:16
Medlem
Jag missade också! Typiskt. Jag är bombsäker på att hon postat något liknade för längesen. Osäker på om det var Ibiza eller Mexiko. Nåt långt bort och varmt var det iaf. Säkert två år sedan om inte mer.
Citera
2026-08-05, 12:20
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Tog du ingen skärmdump?!

Citat:
Ursprungligen postat av Portapotty
Huuuuur kunde jag missa detta? Snälla säg att det finns en skärmdump på storyn 🤣
Tyvärr går det inte att ta skärmdump på de stories hon lägger upp till prenumeranter. Har försökt och får upp att appen blockerar det. Sjukt irriterande! Vet inte hur länge det kan han legat uppe. Var en skärmdump på en snubbe som ville ha med henne till Ibiza, Dubai eller något sådant. Och sedan kom en story där hon skrev typ "Åh tänk vilket liv jag hade kunnat ha om jag var frisk. Alla dejter jag missar utomlands... Tänk vad roligt om jag hade kunnat visa det här för er" osv. Jag var iväg med vänner så kunde inte läsa om inlägget så noga, tänkte bara vad i helvete? Vem vill följa med okända snubbar till Dubai på "dejt"? Är hon så naiv eller är hon helt okej med den sortens eeh aktiviteter?
Citera
2026-08-05, 12:21
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Tog du ingen skärmdump?!
I köket, jag är blockad på madame petite haha!!
Citera
2026-08-05, 12:40
Medlem
Det går att ta skärmdumpar på webben även för betalinnehåll
Citera
2026-08-05, 13:02
Medlem
Hon la upp ett inlägg med en apgammal bild på sig själv och skrev "kommentera vad du vill se mer av på @inalicekitchen⬇️😍" nu är den bortplockad.
Var sugen på att kommentera att jag även vill se henne framför kameran, se henne provsmaka och att kanske H kan ta över filmandet men då blir man kanske blockad, så jag var tyst.

Undra varför hon tog bort den?

Samma på story på morgonen när hon la upp en svartvit bild och skrev "önskar er alla en magiskt fin dag🌸" den bilden finns även upplagd 2018.

Hon är uppenbarligen inte bekväm i sitt utseende nu, vilket är tråkigt och sorgligt. Kan tänka mig att hon sitter och kollar på gamla bilder ofta. Förvånad att hon är ute bland folk så mycket som hon är när hon inte vill visa sig på instagram om det inte är i stora solglasögon, från vissa vinklar, smink och mängder av filter.
Citera
2026-08-05, 13:03
Medlem
Citat:
I köket, jag är blockad på madame petite haha!!

Vad gjorde du för att bli blockad där? Hahah
Citera
2026-08-05, 13:10
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Det går att ta skärmdumpar på webben även för betalinnehåll

Ah så om man går via webbläsare?

Citat:
Vad gjorde du för att bli blockad där? Hahah
Helt ärligt: Inte ett skit?! Skrev inte en enda kommentar. Jag blev blockad strax efter att jag prenumererade för första gången på köket-kontot. Min teori är att hon inte vill att prenumeranter ser wox-kontot för hon vill i deras ögon vara den gulliga lilla stackars sjuklingen, inte den glamorösa resande snuskfian. Mer cash när kvinnor tycker synd om en?
Citera
2026-08-05, 13:10
Medlem
Portapottys avatar
Citat:
Hon la upp ett inlägg med en apgammal bild på sig själv och skrev "kommentera vad du vill se mer av på @inalicekitchen⬇️😍" nu är den bortplockad.
Var sugen på att kommentera att jag även vill se henne framför kameran, se henne provsmaka och att kanske H kan ta över filmandet men då blir man kanske blockad, så jag var tyst.

Undra varför hon tog bort den?

Samma på story på morgonen när hon la upp en svartvit bild och skrev "önskar er alla en magiskt fin dag🌸" den bilden finns även upplagd 2018.

Hon är uppenbarligen inte bekväm i sitt utseende nu, vilket är tråkigt och sorgligt. Kan tänka mig att hon sitter och kollar på gamla bilder ofta. Förvånad att hon är ute bland folk så mycket som hon är när hon inte vill visa sig på instagram om det inte är i stora solglasögon, från vissa vinklar, smink och mängder av filter.

Exakt det inlägget med solglasögonen skrev hon först typ ”nya solglasögon” och sen ändrade hon caption till det du skrev efter några minuter 🤣 Och nu vips - borta…
Citera
2026-08-05, 13:16
Medlem
Portapottys avatar
Citat:
Ah så om man går via webbläsare?

Helt ärligt: Inte ett skit?! Skrev inte en enda kommentar. Jag blev blockad strax efter att jag prenumererade för första gången på köket-kontot. Min teori är att hon inte vill att prenumeranter ser wox-kontot för hon vill i deras ögon vara den gulliga lilla stackars sjuklingen, inte den glamorösa resande snuskfian. Mer cash när kvinnor tycker synd om en?

Hahaha, wow 😂 Låter inte som en orimlig teori, makes sense om hon inte vill att hennes bundsförvanter i vårdträsk-sekten råkar trilla in på fel konto 😬 Hon har ju verkligen skapat två helt olika personligheter som krockar brutalt…
Citera
2026-08-05, 13:21
Medlem
Skampis avatar
Nu pratar genierna (mamman och A) om att mamman nog hade mikrometastaser för att de tog biopsi på hennes tumör och den spreds då. Attans, synd att inte vården anpassar undersökningarna efter vad dessa två forskare säger, så hade de sluppit metastaser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in