2026-08-08, 22:17
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmoderatorer
Själens fönster.
Vad löjligt.
Citera
2026-08-08, 22:32
Medlem
Faaaan vad jobbiga de är 🤮🤭
Citera
2026-08-08, 23:25
Medlem
När utomstående reagerar för att det inte verkar ok så bör ju hennes vänner med en helt annan insyn ifrågasätta vad som sker. Är en självklarhet kan man tycka. Och hennes tvärvändning verkar minst sagt väldigt konstig. För att inte säga pådyvlad.
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Åh får rysningar av icke behagligt slag 😅 Lyssna på senaste podden. Sofia påminner Pernilla om bråket i växthuset och frågar Pernilla vad som hänt, då P och C plötsligt verkar nykära. Pernilla meddelar att hon nu älskar att pussas och vara nära Bauer 🤮 Uppenbart att Sofia, och säkert alla andra runt dem ser vad som pågår… 🤪
Citera
2026-08-09, 06:23
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Åh får rysningar av icke behagligt slag 😅 Lyssna på senaste podden. Sofia påminner Pernilla om bråket i växthuset och frågar Pernilla vad som hänt, då P och C plötsligt verkar nykära. Pernilla meddelar att hon nu älskar att pussas och vara nära Bauer 🤮 Uppenbart att Sofia, och säkert alla andra runt dem ser vad som pågår… 🤪
Bra att Sofia faktiskt berättar vad hon ser och säger det resten av landet också tänker.
Det har alltså tagit 5 år innan hon kommer på att det är mysigt att pussas och vara nära??? Dra den om Rödluvan också 🤣
Han har hotat med nåt det är ju solklart. Hela sommaren har varit mysko och han har varit med på ta mig fan ALLT!
Naturligtvis i publiken på Allsången på tisdag.
Citera
2026-08-09, 10:02
Medlem
Ja tar det fem år så är det något helt annat än kärlek. Och hon såg ju til och med gladare ut under dessa fem som hon visade att det inte var så bra än nu, nu när "allt är så bra".....Lurar nog inte dig själv en gång PW med det snacket. Bauer tror jag inte bryr sig bara han hänger kvar. Liknar jättelsniglarna i min trädgård. Klistrar sig fast ock tar allt de vill ha.
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Bra att Sofia faktiskt berättar vad hon ser och säger det resten av landet också tänker.
Det har alltså tagit 5 år innan hon kommer på att det är mysigt att pussas och vara nära??? Dra den om Rödluvan också 🤣
Han har hotat med nåt det är ju solklart. Hela sommaren har varit mysko och han har varit med på ta mig fan ALLT!
Citera
2026-08-09, 17:27
Medlem
Bajsmoderatorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Vad löjligt.

Tycker du?
Citera
2026-08-09, 17:56
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmoderatorer
Tycker du?
Ja, man kan inte se på Pernillas ögon hur hon mår. Ja det är klart, om de var svullna skulle man ju undra, men det är de ju inte.
Citera
2026-08-10, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ja, man kan inte se på Pernillas ögon hur hon mår. Ja det är klart, om de var svullna skulle man ju undra, men det är de ju inte.
Nej men hon är utan den glöd i ögonen som hon alltid haft förut
Citera
2026-08-10, 02:01
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Nej men hon är utan den glöd i ögonen som hon alltid haft förut
Jag har då aldrig sett någon glöd i hennes ögon. Det finns två varianter av hennes ögon: den ena är utan smink (då ser hon sömnig ut), den andra är med smink.
Citera
2026-08-10, 06:45
Medlem
Vad kul att Sauer läst härinne och tagit till sig av våra spaningar. Uppenbarligen har "charmoffensiven" fungerat. PW har fått en rejäl glimt av den där killen hon blev kär i.

Tyvärr brukar det bara hålla i ca 90 dagar, sedan krackelerar fasaden.

Jag är övertygad om att CB antingen hotat med skilsmässa eller (fejk)vänt på en femöring och nu "insett" att bla, bla, bla, bla.

Det är smärtsamt att se allt kletande från PWs sida. Pinsamt.
Citera
2026-08-10, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS

Eller hur!!
Citera
2026-08-10, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
När utomstående reagerar för att det inte verkar ok så bör ju hennes vänner med en helt annan insyn ifrågasätta vad som sker. Är en självklarhet kan man tycka. Och hennes tvärvändning verkar minst sagt väldigt konstig. För att inte säga pådyvlad.

Precis, går ju helt emot hennes personlighet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in