2026-05-01, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Jo såg han nu
Han går i ytterkant med en barnvagn med en sur min 😅
Kan någon förklara för mig var ni ser att de är på Kolmården? Är det på Pernillas instagram? Jag förstår inte.
Citera
2026-05-01, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
CB kommer att överraska henne med en romantisk weekend på Nynäs havsbad i morgon!
Ja vad glad hon kommer bli 😅😅 tar säkert med sin mamma eller barnen för att slippa honom
Citera
2026-05-01, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Kan någon förklara för mig var ni ser att de är på Kolmården? Är det på Pernillas instagram? Jag förstår inte.

Ja på hennes händelser
Citera
2026-05-01, 19:39
Medlem
Harry_s avatar
innan 2026 är slut så har han dumpat henne precis som han innan
Citera
2026-05-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

Tror mer att hon dumpar
Citera
2026-05-01, 20:35
Medlem
Citat:
Jo såg han nu
Han går i ytterkant med en barnvagn med en sur min 😅
Ja nu lyckades jag se det också men det var inte många sekunder man såg C. Bauer.
Citera
2026-05-01, 21:49
Medlem
Kan vara så att nästa omgång Förrädarna precis spelats in. Tänk om Bauer är med i detta och därför varit borta en period?

Bara en tanke. Och, hoppas så inte är fallet.
Citera
2026-05-02, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PollyLolly
Kan vara så att nästa omgång Förrädarna precis spelats in. Tänk om Bauer är med i detta och därför varit borta en period?

Bara en tanke. Och, hoppas så inte är fallet.

Nä långsökt han har ju gjort egna saker
Citera
2026-05-02, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
CB kommer att överraska henne med en romantisk weekend på Nynäs havsbad i morgon!

Ok, det blir ju intressant att se hur det - eller inte - visas upp. CB har säkert ingått samarbete så då måste det läggas ut.

Tror ändå att det är sjukt mycket spel för galleriet... Allt i stort sett och en grej jag tänker CB kan pyssla med är att lägga ut grejer som en händelse för då ser man väl vem som tittar? Allt för att försöka härleda hit.

På ett sätt önskar jag PW all lycka i livet men samtidigt stör jag mig på att vissa delar hålls dolda. Hennes egna ord om "transparens" och öppenhet klingar falskt när det uppenbarligen mörkas ibland...

Hade de varit liiite kloka här hade de gjort ett gemensamt inspel gentemot media och följare även det inte "ska" behövas.

Man kan inte äta kakan (dölja vissa saker) och ha kakan kvar (exponeringen) och tro att följare och fans bara sväljer det.
Senast redigerad av Realdoll00 2026-05-02 kl. 09:03.
Citera
2026-05-02, 08:58
Medlem
Citat:
Nä långsökt han har ju gjort egna saker

Nja, det kan mycket väl vara så för lyssnar man på PW i podden så är hennes skäl till varför CB inte åkt till Marbella knas med semesterdagar och flygpriser.

Det har ju inte direkt varit ett problem tidigare.

Å andra sidan hatar PW att partners åt kända personer blir "kändisar" själva, bara för att.

Kanske därför hon är sur på honom?
Citera
2026-05-02, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

CB kommer ALDRIG att lämna PW om inte hon ställer ultimatum först.

Det är så tydligt att CB och co (hans familj) njuter av uppmärksamheten.

Att JL "dumpade" var ju påstådd otrohet från hans sida (osnyggt isf) och en oförmåga att lämna en relation. Säger mer om honom.

Väljer PW att avsluta är jag övertygad om att hon kommer att fasa ut honom.
Citera
2026-05-02, 09:27
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ok, det blir ju intressant att se hur det - eller inte - visas upp. CB har säkert ingått samarbete så då måste det läggas ut.

Tror ändå att det är sjukt mycket spel för galleriet... Allt i stort sett och en grej jag tänker CB kan pyssla med är att lägga ut grejer som en händelse för då ser man väl vem som tittar? Allt för att försöka härleda hit.

På ett sätt önskar jag PW all lycka i livet men samtidigt stör jag mig på att vissa delar hålls dolda. Hennes egna ord om "transparens" och öppenhet klingar falskt när det uppenbarligen mörkas ibland...

Hade de varit liiite kloka här hade de gjort ett gemensamt inspel gentemot media och följare även det inte "ska" behövas.

Man kan inte äta kakan (dölja vissa saker) och ha kakan kvar (exponeringen) och tro att följare och fans bara sväljer det.

Jag tror precis som dig, att det är ett spel för galleriet. Jag tror P sagt stop. Men att det kommer ta tid innan det blir offentligt. Rätt tillfälle är nog viktigast än något annat för P just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in