2026-09-03, 15:24
Medlem
Vad har hon gjort med sitt ansikte??? I intervjun efter Kristallen ser hon väldigt konstig ut. Berusad? För mycket botox och fillers? Ser definitivt inte bra ut.
Citera
2026-09-03, 16:48
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Vad har hon gjort med sitt ansikte??? I intervjun efter Kristallen ser hon väldigt konstig ut. Berusad? För mycket botox och fillers? Ser definitivt inte bra ut.
Säkert onykter! Tycker dock att hon har sett lite mysko ut även i Allsången i sommar. Tror att hon har gjort något trots att hon förnekar det och vill åldras naturligt. . Bauer har säkert gett någon pik eller åsikt.
Citera
2026-09-03, 17:50
Medlem
Det har han säkert. Hon fck väl någon fotvård vid ett tillfälle för att fötterna inte passade herrn. Han ville kunna se och gilla "hela henne". Någon störd kommentar på WV. Han kan ju börja med att fejsa sig själv i spegeln.
Men ja, något har hon gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Säkert onykter! Tycker dock att hon har sett lite mysko ut även i Allsången i sommar. Tror att hon har gjort något trots att hon förnekar det och vill åldras naturligt. . Bauer har säkert gett någon pik eller åsikt.
Citera
2026-09-04, 08:54
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Det har han säkert. Hon fck väl någon fotvård vid ett tillfälle för att fötterna inte passade herrn. Han ville kunna se och gilla "hela henne". Någon störd kommentar på WV. Han kan ju börja med att fejsa sig själv i spegeln.
Han borde se över sina egna fötter istället🤮. Han har Hallux Valgus från helvetet med knölar som min mormor hade. Ser ut som en gammal kärring om fötterna. Varför visa upp dom överhuvudtaget ? Fjantar på i flipflop med bautaknölar och försöker se ung ut 😂😅😂I Boomerangreklamen ser han fan ut som minst 70. Jäklar vad grå och rynkig han är. Han själv kanske skulle testa lite botox . Ett lyft där skulle nog löna sig.PW betalar säkert.
Citera
2026-09-04, 13:53
Medlem
👍😂😂
Citat:
Han borde se över sina egna fötter istället🤮. Han har Hallux Valgus från helvetet med knölar som min mormor hade. Ser ut som en gammal kärring om fötterna. Varför visa upp dom överhuvudtaget ? Fjantar på i flipflop med bautaknölar och försöker se ung ut 😂😅😂I Boomerangreklamen ser han fan ut som minst 70. Jäklar vad grå och rynkig han är. Han själv kanske skulle testa lite botox . Ett lyft där skulle nog löna sig.PW betalar säkert.
Citera
2026-09-04, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338

Den störda kommentaren var väl typ ”vi skulle ju få dina tånaglar fixade” (Han önskade nagellack om jag inte minns fel?)
”Vaddå VI?” frågade Pernilla argt 😆

Vore otroligt ”ickeunderhållande” om nya säsongen visar sig vara krystad och tillrättalagd.
Citera
2026-09-04, 17:31
Medlem
Citat:

😆🤣
Citera
2026-09-05, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Började författa en hel roman om varför Pernilla Wahlgren fortfarande får leda
Allsång på Skansen. Hon som säljer ut precis allt, borde väl vara sämsta möjliga
representanten för SVT?

Sen insåg jag. Vem vill jag se istället?
Ja. Kanske i princip vem som helst?
Vore kul att kunna se hela showen. Nu sitter jag och skippar +10 sek varje gång
musiken tystnar.

Finns ju så himla många musikaliska människor som skulle kunna leda det.
Varför ska man behöva se en kvinnlig kopia av Per Andersson?

#claeserikssonienstickadkofta +1
Jag tror jag vet vad det beror på. Ingen annan har lust att ta över programmet.
Citera
2026-09-05, 19:49
Medlem
Tanken har definitivt funnits.
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Jag tror jag vet vad det beror på. Ingen annan har lust att ta över programmet.
Citera
2026-09-07, 21:36
Medlem
SCHMACKOSs avatar
I dagens Insta har hon lagt ut en snutt av Bauer när dom firar hennes barnbarn som fyller 3.
Han ser skitsur ut som vanligt när han pratar och ser dessutom ut att ha färgat håret.🤪 Är han inte här inne och tjuvläser lite ändå? Tucker att flera saker talar för det.
Nyfiken i en strut Bauer🤭
Citera
2026-09-07, 21:57
Medlem
Citat:
I dagens Insta har hon lagt ut en snutt av Bauer när dom firar hennes barnbarn som fyller 3.
Han ser skitsur ut som vanligt när han pratar och ser dessutom ut att ha färgat håret.🤪 Är han inte här inne och tjuvläser lite ändå? Tucker att flera saker talar för det.
Nyfiken i en strut Bauer🤭

Ögonbrynen har fått en släng av färgpenseln, och avklippta… 🫢
Citera
2026-09-08, 08:50
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Ögonbrynen har fått en släng av färgpenseln, och avklippta… 🫢
Ja visst ser han annorlunda ut. Ögon+bryn ser konstiga ut.🤣Tror faktiskt att han även har bantat litet. Hårfästet är ju dock högre än någonsin. . Snart börjar luggen på baksidan. Spännande att se om han kör en Turkiet eller en Trump.
När man väntar så länge med att fixa sig blir ju kontrasten så stor så då kommer ju alla att se det. Fåfängans marknad 🤪😵‍💫🤭
Fast lite roligt är det att han faktiskt läser här och dessutom tar till sig av kritiken . Strongt Bauer. Du har dock en bit kvar till Siepens fysik och utseende men jobba på du ...ge inte upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in