2026-07-29, 12:04
Medlem
DeletedUsers avatar
Kan man pausa sin profil?
Jag vill inte radera mitt konto men jag vill inte synas just nu.
Det känns som det borde gå men jag hittar inte funktionen. Finns det nån här som vet?
Citera
2026-07-29, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Kan man pausa sin profil?
Jag vill inte radera mitt konto men jag vill inte synas just nu.
Det känns som det borde gå men jag hittar inte funktionen. Finns det nån här som vet?
Ja detta går. Jag har appen på engelska, och för mig heter det "Enable discovery" (om det är det du menar med pausa dvs...), det ligger under dom generalla inställningarna och inte där du redigerar din profil. Och ja detta går att göra med ett gratis-konto. Håller med dig om att det är skönt att gömma undan profilen om man inte orkar med appen på ett tag.
Citera
2026-07-29, 23:59
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U359W
Ja detta går. Jag har appen på engelska, och för mig heter det "Enable discovery" (om det är det du menar med pausa dvs...), det ligger under dom generalla inställningarna och inte där du redigerar din profil. Och ja detta går att göra med ett gratis-konto. Håller med dig om att det är skönt att gömma undan profilen om man inte orkar med appen på ett tag.

Jag hittade till slut vart jag skulle trycka. Det hette discovery på den svenska versionen av appen också.
Jag fattade först inte att det var den inställningen som ansvarade för just ens synlighet.
Citera
2026-08-02, 09:44
Medlem
Overminds avatar
Upptäckte häromdan att man kan leta efter folk inom olika intressen/kategorier. Jag valde "gamers" och i princip ingen nämner i sin profil eller har med "spel" alls. Det filtret fungerar ju inte?
Citera
2026-08-07, 16:52
Medlem
Crapmagics avatar
Såg just en fotomodells-brutta på 38 år som söker etisk icke-monogami och öppen relation, låt oss spekulera, är hon medveten om sin snygghet såpass att hon känner sig förtjäna hava flera chads?, eller befinner hon sig i en provider relation tro? och måste nu ha en attraktions-fuck-chad samtidigt som nollan i treenigheten står för tryggheten

Den här kan man ju lycka till att matcha med
Senast redigerad av Crapmagic 2026-08-07 kl. 16:58.
Citera
2026-08-07, 18:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Upptäckte häromdan att man kan leta efter folk inom olika intressen/kategorier. Jag valde "gamers" och i princip ingen nämner i sin profil eller har med "spel" alls. Det filtret fungerar ju inte?
Lycka till att hitta någorlunda attraktiva kvinnliga gamers och som använder Tinder, jag hittar inget kategori-sök i gratisversionen öh.

Hur ställer du dig till att man som snubbe använder sitt genuina förnamn kontra ett påhittat nick?

Det kan ju hända att man framstår som en player, vilket ju är lite meningen man framstår ju mystisk iaf, fast kanske på ett dåligt sätt ifall man åtm påminner om ett chad-utseende, jag valde strategiskt att döpa mig till "Otroget svin" då jag läst att tjejer älskar upptagna män, eller inte, och gav mig själv ett annat nick
Senast redigerad av Crapmagic 2026-08-07 kl. 18:26.
Citera
2026-08-07, 18:44
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Lycka till att hitta någorlunda attraktiva kvinnliga gamers och som använder Tinder, jag hittar inget kategori-sök i gratisversionen öh.

Hur ställer du dig till att man som snubbe använder sitt genuina förnamn kontra ett påhittat nick?

Det kan ju hända att man framstår som en player, vilket ju är lite meningen man framstår ju mystisk iaf, fast kanske på ett dåligt sätt ifall man åtm påminner om ett chad-utseende, jag valde strategiskt att döpa mig till "Otroget svin" då jag läst att tjejer älskar upptagna män, eller inte, och gav mig själv ett annat nick
Får ni också betydligt färre matchningar när ni hoppar mellan kategorier än sveper i flödet?
Citera
2026-08-07, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Får ni också betydligt färre matchningar när ni hoppar mellan kategorier än sveper i flödet?
När jag använde tinder så var det så jag gjorde. Men kör bodycontact i stället. Trots att det finns 3% kvinnor där så har jag legat med fyra denna sommaren. Det säger en hel del om vilken scam tinder och hinge o alla dessa ruttna judeappar är. Apparna kan dra åt helvete. Tjejerna där är ändå förståndshandikappade.
Citera
2026-08-07, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
När jag använde tinder så var det så jag gjorde. Men kör bodycontact i stället. Trots att det finns 3% kvinnor där så har jag legat med fyra denna sommaren. Det säger en hel del om vilken scam tinder och hinge o alla dessa ruttna judeappar är. Apparna kan dra åt helvete. Tjejerna där är ändå förståndshandikappade.

då tillhör du troligen den 20% av män som 80% av kvinnor finner attraktiva. grattis! (köp triss ikväll - och iväg).
Citera
2026-08-08, 17:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Varför svarar inte tjejerna på min kontaktannons? som garanterat var 100 gånger charmigare än din som du fick ligga på

Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Svårt att säga, du har just introducerat mig för explore, kanske för att det är samma tjejer som i svepflödet men bara uppdelat.
Rent logiskt så borde det vara så att den kategori som du är angelägen om innehåller tjejerna som inte anser att du är deras typ?, har du suttit och toksvajpat på bara en kategori & får färre matcher så är det ju inte en orimlig slutsats att dra.

En sak är bra och det är att dom befinner sig i relativ närhet trots att man filtrerat efter kategori & man blir av med dessa asiater och afrikaner som bor 34523 km bort som inte ens ska vara i ens flöde.

Så nu får du svara på min fråga
Kör man med fejkat eller genuint förnamn?
Senast redigerad av Crapmagic 2026-08-08 kl. 17:17.
Citera
2026-08-08, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför svarar inte tjejerna på min kontaktannons? som garanterat var 100 gånger charmigare än din som du fick ligga på
För att både din kontaktannons och du är ful, smartskalle!
Citera
2026-08-08, 17:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
För att både din kontaktannons och du är ful, smartskalle!
Skrev du eller svarade du på en ful kontaktannons, eller blev du PM'ad?

ja vi kan ju jämföra ansiktsbilder du och jag så får vi se vem som är snyggast
svaret till din framgång kontra min är aldrig binär, ful eller snygg och inga grader däremellan, du förstår det är tillräckligt många tjejer IRL som stirrar & smygtittar på mig även om dom sällan är över-attraktiva enligt min ringa mening :P men jag ser bättre ut än deras äkta män som dom har i släptåg, så därav tycker jag att jag ska få ligga med åtm denna kategori mid-kvinner på bodycontact, men det tycks ju inte ske ...så det kan ju vara så att den utseendegraden jag har i nuläget inte räcker så fort vi flyttar över det online & stillbilder etc, detta är vad jag forskar på, och jag kommer att få ett tydligt före och efter svar efter mina kommande skönhetsoperationer som ska förfina mig ännu mer.

Det finns ju t.e.x en minimal möjlighet att det beror på att du även vet bättre hur man ska uttrycka sig för att bli intressant för att komma till saken, dvs att du är fulare inombords & blir belönad för det av spåniga kvinner, det vore ju inte första gången, men jag vet inte som sagt

Eller så beror det på följande ja
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
då tillhör du troligen den 20% av män som 80% av kvinnor finner attraktiva. grattis! (köp triss ikväll - och iväg).
Senast redigerad av Crapmagic 2026-08-08 kl. 18:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in