Citat:
20%?!! Tillhör de övre 4% som regelbundet får ligga. Photofeeler 9,7, 9,3 och 9,4 på tre olika bilder.
Citat:
"du vet bättre" det har du rätt i.
Skrev du eller svarade du på en ful kontaktannons, eller blev du PM'ad?
ja vi kan ju jämföra ansiktsbilder du och jag så får vi se vem som är snyggast
svaret till din framgång kontra min är aldrig binär, ful eller snygg och inga grader däremellan, du förstår det är tillräckligt många tjejer IRL som stirrar & smygtittar på mig även om dom sällan är över-attraktiva enligt min ringa mening :P men jag ser bättre ut än deras äkta män som dom har i släptåg, så därav tycker jag att jag ska få ligga med åtm denna kategori mid-kvinner på bodycontact, men det tycks ju inte ske
...så det kan ju vara så att den utseendegraden jag har i nuläget inte räcker så fort vi flyttar över det online & stillbilder etc, detta är vad jag forskar på, och jag kommer att få ett tydligt före och efter svar efter mina kommande skönhetsoperationer som ska förfina mig ännu mer.
Det finns ju t.e.x en minimal
möjlighet att det beror på att du även vet bättre hur man ska uttrycka sig för att bli intressant för att komma till saken, dvs att du är fulare inombords & blir belönad för det av spåniga kvinner, det vore ju inte första gången, men jag vet inte som sagt
Eller så beror det på följande ja
ja vi kan ju jämföra ansiktsbilder du och jag så får vi se vem som är snyggast

svaret till din framgång kontra min är aldrig binär, ful eller snygg och inga grader däremellan, du förstår det är tillräckligt många tjejer IRL som stirrar & smygtittar på mig även om dom sällan är över-attraktiva enligt min ringa mening :P men jag ser bättre ut än deras äkta män som dom har i släptåg, så därav tycker jag att jag ska få ligga med åtm denna kategori mid-kvinner på bodycontact, men det tycks ju inte ske
...så det kan ju vara så att den utseendegraden jag har i nuläget inte räcker så fort vi flyttar över det online & stillbilder etc, detta är vad jag forskar på, och jag kommer att få ett tydligt före och efter svar efter mina kommande skönhetsoperationer som ska förfina mig ännu mer.Det finns ju t.e.x en minimal
möjlighet att det beror på att du även vet bättre hur man ska uttrycka sig för att bli intressant för att komma till saken, dvs att du är fulare inombords & blir belönad för det av spåniga kvinner, det vore ju inte första gången, men jag vet inte som sagtEller så beror det på följande ja
Du vet inte hur kvinnor vill ha det och vad som är attraktivt. Jag har träffat folk härifrån men skickar aldrig bilder. Har knullat en tjej från flashback.
på en strandf-pir.