2025-08-03, 17:59
Medlem
zebra121s avatar
Det är slående hur många tjejer som skiter i att svara eller bara har sin matchning för att "samla". Absolut 0 action sker. Fy fan vad tråkigt.
Citera
2025-08-04, 00:43
Medlem
tjobrushans avatar
Jag har märkt att jag har fått väldigt svårt att hitta matcher som MENA efter 2015.

Jag tror att kvinnor har MENA-fatigue för de slänger flera komplimanger till otränade, fula svenska män men allt är helt dött när en vältränad MENA visar en bild på sig med en fin profiltext.

Mina svenska kompisar som är skalliga, otränade och har fula tänder blir överrösta av likes, får ligga runt och blir förlåtna när de skriver snusk till kvinnor.

Det är riktigt jävla tröttande som MENA att knappt få några likes och lätt bli blockerad eller ghostad utan någon stor anledning alls när man försöker vara fucking genuin, empatiskt och snäll. Och mellanösternkvinnor har jag absolut ingen chans på. Ärligt talat hatar jag mellanösterns folk trots att jag tillhör dem.
Jag är född i Sverige och är inte religiös.

Jag har fina bilder på Tinder. Jag har bilder där jag ler, är med djur, är med mina vänner och är i fina miljöer, mycket bättre bilder. Jag är lång och atletisk också.

Vad ska jag ens skriva i Tinderprofilen för att få mer likes? Jag vet att jag blir bortsvept för att jag tillhör MENA och att man förståeligt har drabbats av MENA-fatigue men jag vill gärna inte vara ensam längre..

Det gick bra med dejt och Tinder men efter 2015 har jag märkt att kvinnor helt tappat intresse för oss MENA.
Jag frågar kvinnor som absolut inte är rasister men kanske har haft dåliga möten med MENA, har ni några tips vad jag kan skriva för att få kvinnor att känna sig trygga i att dejta mig? Jag tappar motivationen att ens vara produktiv, människan är skapta för att vara sociala.. Vad tycker ni man ska göra för att få in mer likes på tinder? Jag får typ 1 likes per månad nu, innan massinvandringen så fick jag sisådär 5-10 likes per dag..
Kvinnorna i den tiden älskade mitt mörka hår, mitt leende och mörka ögon. Nu är det för fan överskott på MENA-män så jag sticker inte ut direkt..

Om mina vita vänner överröses med Likes samtidigt som kvinnor undviker mig så är jag säker på att MENA-männen som kom efter 2015 förstört ryktet. Det är därför jag (jag är seriös) frågar efter tips, vad borde man skriva i profiltexten för att kvinnor ska visa intresse? Vad tycker ni? Jag lyssnar gärna.
Senast redigerad av tjobrushan 2025-08-04 kl. 00:49.
Citera
2025-08-04, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Det är slående hur många tjejer som skiter i att svara eller bara har sin matchning för att "samla". Absolut 0 action sker. Fy fan vad tråkigt.

Ja det är fan helt otroligt, speciellt på tinder. Appen borde göra en enkel funktion som gör att svarar man inte på sina matchningar så tappar man elo och annat så ens konto blir typ bannat. Då hade det kunnat vara lite fart på skiten. Nu samlar alla bara matchningar.
Citera
2025-08-04, 11:13
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjobrushan
Jag har märkt att jag har fått väldigt svårt att hitta matcher som MENA efter 2015.

Jag tror att kvinnor har MENA-fatigue för de slänger flera komplimanger till otränade, fula svenska män men allt är helt dött när en vältränad MENA visar en bild på sig med en fin profiltext.

Mina svenska kompisar som är skalliga, otränade och har fula tänder blir överrösta av likes, får ligga runt och blir förlåtna när de skriver snusk till kvinnor.

Det är riktigt jävla tröttande som MENA att knappt få några likes och lätt bli blockerad eller ghostad utan någon stor anledning alls när man försöker vara fucking genuin, empatiskt och snäll. Och mellanösternkvinnor har jag absolut ingen chans på. Ärligt talat hatar jag mellanösterns folk trots att jag tillhör dem.
Jag är född i Sverige och är inte religiös.

Jag har fina bilder på Tinder. Jag har bilder där jag ler, är med djur, är med mina vänner och är i fina miljöer, mycket bättre bilder. Jag är lång och atletisk också.

Vad ska jag ens skriva i Tinderprofilen för att få mer likes? Jag vet att jag blir bortsvept för att jag tillhör MENA och att man förståeligt har drabbats av MENA-fatigue men jag vill gärna inte vara ensam längre..

Det gick bra med dejt och Tinder men efter 2015 har jag märkt att kvinnor helt tappat intresse för oss MENA.
Jag frågar kvinnor som absolut inte är rasister men kanske har haft dåliga möten med MENA, har ni några tips vad jag kan skriva för att få kvinnor att känna sig trygga i att dejta mig? Jag tappar motivationen att ens vara produktiv, människan är skapta för att vara sociala.. Vad tycker ni man ska göra för att få in mer likes på tinder? Jag får typ 1 likes per månad nu, innan massinvandringen så fick jag sisådär 5-10 likes per dag..
Kvinnorna i den tiden älskade mitt mörka hår, mitt leende och mörka ögon. Nu är det för fan överskott på MENA-män så jag sticker inte ut direkt..

Om mina vita vänner överröses med Likes samtidigt som kvinnor undviker mig så är jag säker på att MENA-männen som kom efter 2015 förstört ryktet. Det är därför jag (jag är seriös) frågar efter tips, vad borde man skriva i profiltexten för att kvinnor ska visa intresse? Vad tycker ni? Jag lyssnar gärna.

Gissar det har vänt för svenska tjejer på tinder idag, dom söker nog hellre svenska killar än utländska och många är rasister även om dom inte vill erkänna det. Bara för du fick många likes och matchningar för ett antal år sen betyder inget idag, är det svalt intresse från svenska brudar så får du försöka gilla läget och prova andra sätt att hitta någon kanske ?

Sen kan man nog tacka massinvandringen varför tjejer inte gillar utländska killar så är man svensk idag har man klart en fördel om man ska leta brudar på tinder om man vill bilda familj och skaffa barn då går mena bort direkt..
Citera
2025-08-04, 14:51
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
Ja det är fan helt otroligt, speciellt på tinder. Appen borde göra en enkel funktion som gör att svarar man inte på sina matchningar så tappar man elo och annat så ens konto blir typ bannat. Då hade det kunnat vara lite fart på skiten. Nu samlar alla bara matchningar.

Exakt så. Tack för att du oxå upplever detta.

Har vi något annat alternativ för att lyckas komma till? Är öppen för allt.
Citera
2025-08-04, 15:25
Medlem
Citat:
Exakt så. Tack för att du oxå upplever detta.

Har vi något annat alternativ för att lyckas komma till? Är öppen för allt.

Ja det är helt urballat. Kan göra en hel lista på orsaker till varför dock men det vet du redan varför själv.

Men jag har tinder mest som "ifall att" swipear å skriver, 1 gång i månaden får jag till en dejt där men bättre går det ju på hinge. Där svarar tjejer oftare upplever jag 100%. Tinder har gått ned sig alldeles för mycket så det är ju en av anledningarna.

Det enda DU kan göra är å köra lite hinge. Annars är det IRL som gäller
Citera
2025-08-04, 17:40
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ja det är helt urballat. Kan göra en hel lista på orsaker till varför dock men det vet du redan varför själv.

Men jag har tinder mest som "ifall att" swipear å skriver, 1 gång i månaden får jag till en dejt där men bättre går det ju på hinge. Där svarar tjejer oftare upplever jag 100%. Tinder har gått ned sig alldeles för mycket så det är ju en av anledningarna.

Det enda DU kan göra är å köra lite hinge. Annars är det IRL som gäller

Intressant. Tack för svar. Får överväga Hinge.

När det kommer till IRL, har du någon ide eller approach du rekommenderar som funkar?
Citera
2025-08-04, 18:22
Medlem
Citat:
Intressant. Tack för svar. Får överväga Hinge.

När det kommer till IRL, har du någon ide eller approach du rekommenderar som funkar?

Ja men fan Hinge är bättre än tinder alla dagar i veckan! kvaliten å allt är bara myyyycket bättre. Kört den i 2,5 år nu från och till. Folk borde lämna tinder om något.

Gällande IRL är man ju lite mer försiktig av sig i miljöer som inte är ute på stan när folk dricker så det är väl enklast där tycker jag. Du själv kan vara nykter! men det är bra ställen å börja på iaf. även om man är ensam så är det enkelt att fråga tjejer om dom är sugna på att ta några drinkar i veckan å om deras nummer typ. Bra start iaf
Citera
2025-08-04, 20:38
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ja men fan Hinge är bättre än tinder alla dagar i veckan! kvaliten å allt är bara myyyycket bättre. Kört den i 2,5 år nu från och till. Folk borde lämna tinder om något.

Gällande IRL är man ju lite mer försiktig av sig i miljöer som inte är ute på stan när folk dricker så det är väl enklast där tycker jag. Du själv kan vara nykter! men det är bra ställen å börja på iaf. även om man är ensam så är det enkelt att fråga tjejer om dom är sugna på att ta några drinkar i veckan å om deras nummer typ. Bra start iaf

IRL är jag ändå mer nyfiken på. Vill helst inte använda appar.
Har du någon ide om jag inte vill blanda in alkohol och nattklubb/krogar? Känns creepy i Sverige på det sättet, eller? Fan, jag vet ju inte hur man gör.
Citera
2025-08-04, 23:53
Medlem
Citat:
IRL är jag ändå mer nyfiken på. Vill helst inte använda appar.
Har du någon ide om jag inte vill blanda in alkohol och nattklubb/krogar? Känns creepy i Sverige på det sättet, eller? Fan, jag vet ju inte hur man gör.

Ja precis, men ett sätt är ju att du själv är nykter å träffar folk ute som krökar. Du märker efter någon sekund hur fulla dom är. Märker du att hon inte är det så är ju ni båda rätt nyktra å det är fritt fram.

Det som är bra med utelivet är ju att där är allt lite mindre stelt, 80% av alla som är ute är ju typ singlar också känns det som å många är just ute för att dom vill ha ragg å annat eller är öppna för det iaf. Kan ju vara lite mer risky på jobb, hobbyintressen osv. Det är nog det mest optimala sammanhanget om man vill testskjuta så mycket som möjligt. Då kan man ju fråga/inleda diskussioner med flera den kvällen
Citera
2025-08-05, 12:56
Medlem
tjobrushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Gissar det har vänt för svenska tjejer på tinder idag, dom söker nog hellre svenska killar än utländska och många är rasister även om dom inte vill erkänna det. Bara för du fick många likes och matchningar för ett antal år sen betyder inget idag, är det svalt intresse från svenska brudar så får du försöka gilla läget och prova andra sätt att hitta någon kanske ?

Sen kan man nog tacka massinvandringen varför tjejer inte gillar utländska killar så är man svensk idag har man klart en fördel om man ska leta brudar på tinder om man vill bilda familj och skaffa barn då går mena bort direkt..

Det är ju egentligen synd att kvinnor förespråkade massinvandringen trots att jag varnade om detta. Vad fick jag då? Ja, jag fick hat, utfrysning och blev kallad rasist.. och nu är det ironiskt dessa kvinnor som är rasister mot mig och bor i helsvenska områden.

Jag vill på Tinder förmedla att jag inte är som dessa ociviliserade män. Jag är försvenskad och hatar både religionen och kulturen i mitt hemland.

Hur gör jag det? Jag vill verkligen få mer Likes på Tinder:/

Ja du har ju rätt. Det som är sorgligt är att det inte bara är svenska kvinnor som likar vita män på Tinder, asiater och även MENA-kvinnor dreglar över dem.

Jag har inte fått ett enda like på Tinder i två veckor nu. Jag börjar helt ärligt bli less på det här.. vad kan jag ens göra?

Jag har märkt att jag står i en riktig skör tråd när jag matchar med en kvinna på tinder nu. Minsta lilla misstag eller ifrågasättande och jag tas bort. Samtidigt så kan mina vänner som inte är MENA skämta, jävlas och vara stöddiga men ändå få dejter.

Det har gått så långt att vita män som träffar kvinnor från Tinder trycker ned kvinnorna IRL och är stöddiga mot andra och har kort stubbin och ändå får mer vänner och dejter än mig.. jag menar allvar.

Jag hatar ordet ”respekt” för att det är ju stereotypiskt MENA men jag tycket att jag åtminstone förtjänar mer respekt och tålamod, åtminstone i nivån av en etniskt vit man..

Jag behöver råd i Tinder, vad borde jag ens skriva? Vad tycker du och andra? Alltså jag börjar ge upp det här landet snart. Jag känner mig helt ensam och mindervärdig. Jag gör ju bra ifrån mig, har universitetsstudier och jobb. Jag söker dejter, allt jag vill ha i livet är en partner och kärlek. Det känns som att jag snart måste flytta till ett land där muslimer inte är för många för att ens få en chans. Min vän flyttade till Kanada och han gick från att vara en totalt ensam invandrare till att hitta en partner snabbt.

Jag älskar Sverige men det här går inte.. det går inte att leva här längre.. det är för många MENA-män och rasism.. jag har andra dejtingsappar men tråden handlar om Tinder och jag bara undrar, finns det några invandrare här som ens har lyckats med Tinder och hur?

Eller har alla MENA med normalt beteende gett upp på Tinder nu?
Senast redigerad av tjobrushan 2025-08-05 kl. 13:08.
Citera
2025-08-09, 14:30
Medlem
lakritcs avatar
Ger mig in i skiten efter flera års uppehåll. Vad tänka på? Vika bilder ska man välja ut? Har en somrig semesterbild i profil som första bild, en fullkroppsbild på ett välbesökt event som min andra och sedan funderar jag över vilken bild jag ska välja som nr 3. Tänker att det borde räcka med tre riktigt starka bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in