Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
Gissar det har vänt för svenska tjejer på tinder idag, dom söker nog hellre svenska killar än utländska och många är rasister även om dom inte vill erkänna det. Bara för du fick många likes och matchningar för ett antal år sen betyder inget idag, är det svalt intresse från svenska brudar så får du försöka gilla läget och prova andra sätt att hitta någon kanske ?
Sen kan man nog tacka massinvandringen varför tjejer inte gillar utländska killar så är man svensk idag har man klart en fördel om man ska leta brudar på tinder om man vill bilda familj och skaffa barn då går mena bort direkt..
Det är ju egentligen synd att kvinnor förespråkade massinvandringen trots att jag varnade om detta. Vad fick jag då? Ja, jag fick hat, utfrysning och blev kallad rasist.. och nu är det ironiskt dessa kvinnor som är rasister mot mig och bor i helsvenska områden.
Jag vill på Tinder förmedla att jag inte är som dessa ociviliserade män. Jag är försvenskad och hatar både religionen och kulturen i mitt hemland.
Hur gör jag det? Jag vill verkligen få mer Likes på Tinder:/
Ja du har ju rätt. Det som är sorgligt är att det inte bara är svenska kvinnor som likar vita män på Tinder, asiater och även MENA-kvinnor dreglar över dem.
Jag har inte fått ett enda like på Tinder i två veckor nu. Jag börjar helt ärligt bli less på det här.. vad kan jag ens göra?
Jag har märkt att jag står i en riktig skör tråd när jag matchar med en kvinna på tinder nu. Minsta lilla misstag eller ifrågasättande och jag tas bort. Samtidigt så kan mina vänner som inte är MENA skämta, jävlas och vara stöddiga men ändå få dejter.
Det har gått så långt att vita män som träffar kvinnor från Tinder trycker ned kvinnorna IRL och är stöddiga mot andra och har kort stubbin och ändå får mer vänner och dejter än mig.. jag menar allvar.
Jag hatar ordet ”respekt” för att det är ju stereotypiskt MENA men jag tycket att jag åtminstone förtjänar mer respekt och tålamod, åtminstone i nivån av en etniskt vit man..
Jag behöver råd i Tinder, vad borde jag ens skriva? Vad tycker du och andra? Alltså jag börjar ge upp det här landet snart. Jag känner mig helt ensam och mindervärdig. Jag gör ju bra ifrån mig, har universitetsstudier och jobb. Jag söker dejter, allt jag vill ha i livet är en partner och kärlek. Det känns som att jag snart måste flytta till ett land där muslimer inte är för många för att ens få en chans. Min vän flyttade till Kanada och han gick från att vara en totalt ensam invandrare till att hitta en partner snabbt.
Jag älskar Sverige men det här går inte.. det går inte att leva här längre.. det är för många MENA-män och rasism.. jag har andra dejtingsappar men tråden handlar om Tinder och jag bara undrar, finns det några invandrare här som ens har lyckats med Tinder och hur?
Eller har alla MENA med normalt beteende gett upp på Tinder nu?