Citat:
Ursprungligen postat av
SYSTEMexe
Man kan leva på "idealet" tills verkligheten kommer ikapp och man inser att det kanske inte var så smart att luta sitt uppehälle på män som var kända kvinnomisshandlare eller i övrigt instabila, samt att det är svårt att få normala jobb när man propagerat för krigsromantik och övriga åsikter som kan vara problematiska i sammanhang med blandade etniciteter.
Jag tror inte det är några särskildla pengar i att skapa små obetydliga tidningar, som Sanna tycks ha haft som yrke de senaste åren. Hängivna nationalist-aktivister bör helst ha en plan B och C för hur de ska säkra sitt uppehälle i framtiden om den "nationella väckelsen" nu inte kommer. Sannas plan B tycks vara att kasta rörelsen under bussen och för att försöka rentvå sitt namn, för att i framtiden kunna ta plats i något mer etablerat sammanhang.
Ja det tog väl emot för henne till slut.
Finns ju ingenstans som nationalistiska rörelser är rumsrena. Vad jag vet så är de hatade typ överallt. Ingen vill ha skiten.
Kvinnohat, hat för internationell handel, hat mot alla invandrare, har mot invandrarmat, hat mot allt som kommer från invandrarländer osv.
Vore en bra värld om svenskar fick det de önskade och inget land i Europa skickade mat till Sverige för de minsann är nationalister och stört och bäst på allt. Vad äter svensken då? Havregrynsgröt?
Själv umgicks jag med en NMR rasist och ingenting är hållbart med dem. Förakt, inte hat, är ständigt närvarande och övervakande i umgänget. Sanna fick säkert höra löjligt mycket skit så rätt åt hela nationlistskitrörelsen.