2026-08-08, 11:10
Bannlyst
Det är allmänt känt att kvinnohatet är extremt i högerkretsar. Varenda högertomte som gillar NMR och nästan alla SD tomtar hatar kvinnor, sen gnäller de på att invandrare hatar kvinnor. Hon är en ful rasistkärring ser ut som en amerikansk crack-hora som öppnar dörren med kedjelås. Blek, tanig och ful.
Citera
2026-08-08, 11:10
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Måste man gilla hamas och IS när man hoppar av natiobaliströrelser hahaha
Hamas och IS är nationaliströrelser.
Citera
2026-08-08, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Hon hoppade väl av bland annat för att hon inte gillade tanken med "white sharia" och för att hon inte längre sympatiserar med Hezbollah?
Bra avhopp och sjukt att hon frivilligt förtryckt sig i 18 år. Men att avhoppet skulle bero på att hon inte längre tjänar pengar på nationliströrelsen (som nån tomte skrev) är ju givetvis bullshit eftersom pengarna inte var incitamenten när hon gick in i nationalisthärvan.

Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Hamas och IS är nationaliströrelser.
Ja fast åt fel håll.
Citera
2026-08-08, 11:12
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Det är allmänt känt att kvinnohatet är extremt i högerkretsar. Varenda högertomte som gillar NMR och nästan alla SD tomtar hatar kvinnor, sen gnäller de på att invandrare hatar kvinnor. Hon är en ful rasistkärring ser ut som en amerikansk crack-hora som öppnar dörren med kedjelås. Blek, tanig och ful.

Du anklagar andra för kvinnohat, sen kräks du ur dig lite eget kvinnohat? Det var ju konsekvent, rationellt, och inte alls motsägelsefullt...

Jag känner personligen en kvinna i extrema nationella kretsar. Hon är mycket uppskattad där.
Citera
2026-08-08, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Att hon tar kontakt med Niklas Orrenius av alla säger väl mer än tillräckligt.

Har försvarat henne i många trådar.

hon har väl insett att politiken inte ger henne något och hon tjänar hellre lite stålar och söker sig därför till dom som kan öppna såna dörrar. Hon vill väl skriva en bok eller något och sälja den.
Citera
2026-08-08, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Du anklagar andra för kvinnohat, sen kräks du ur dig lite eget kvinnohat? Det var ju konsekvent, rationellt, och inte alls motsägelsefullt...

Jag känner personligen en kvinna i extrema nationella kretsar. Hon är mycket uppskattad där.
Haha det glömde jag.

Men hon har säkert suttit och hatat massa människor genom åren såatte.. Högerkretsar är världsberömda för att hata kvinnor och vill strypa deras frihet på många andra sätt, men målet är samma som islam.
Citera
2026-08-08, 11:20
Medlem
Nu har Christian Petersson vaknat till liv: Om Sanna Hills oförmåga att välja rätt.

Han skriver bland annat:

"Jag skulle kunna ägna spaltmeter åt att räkna upp Sanna Hills långa ligglista över män med dokumenterat destruktiva beteenden. Den skulle bli längre än ett kvitto från Ullared. Hon särar villigt på benen för de mest psykotiska exemplaren."
Citera
2026-08-08, 11:21
Medlem
Tuors avatar
Vem är hon? Jag känner inte igen ansiktet alls.

Förmodligen är hon less på att inte tjäna tillräckligt med pengar och då måste man först springa till media och säga att nationalister är dåliga för att hon ska kunna accepteras av normies igen.
Citera
2026-08-08, 11:23
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Nu har Christian Petersson vaknat till liv: Om Sanna Hills oförmåga att välja rätt.

Han skriver bland annat:

"Jag skulle kunna ägna spaltmeter åt att räkna upp Sanna Hills långa ligglista över män med dokumenterat destruktiva beteenden. Den skulle bli längre än ett kvitto från Ullared. Hon särar villigt på benen för de mest psykotiska exemplaren."
Och där fick vi ännu ett bevis på den nationella rörelsens unkna kvinnosyn. Nog fan gjorde hon rätt som hoppade av.

Vore klädsamt om Christian Peterson hade lite självinsikt och rannsakade sig själv. Han borde göra upp med sin bakgrund i terrorklassade NMR.
Citera
2026-08-08, 11:24
Medlem
DoedaMinHunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Och då söker hon alltså sig till DN och Niklas Orrenius? Är du dum på riktigt?

Jag kan förstå om folk tycker vissa grupper kan bli sekteristiska. Men att helt överge sin övertygelse och tala ut om det med fienden, det är något helt annat.

bara en judeplanta som ska så splittring givetvis.
Citera
2026-08-08, 11:26
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
https://www.assarchristian.se/p/om-sanna-hills-oformaga-att-valja-ratt

Läser första delen av Christian Peterssons artikel om Sanna. Hon verkar onekligen ha ett förflutet av att ingå förhållanden med män med antingen utfört kända våldsbrott mot sina partners eller som i övrigt tycks handla psykiskt instabilt.

Det verkar vara IQ-fiskmås med andra ord.

Det är väl exakt sådana här kvinnor som man inte vill ska vara aktiva inom den nationella rörelsen.
Citera
2026-08-08, 11:29
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:

Han skriver bland annat:

Så oväntat att det skulle komma hot om en "ligglista"

Hill har alltid valt fel och nu har hon valt fel igen enligt de nationella? De vill ha tillbaka henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in