Citat:
Ursprungligen postat av
pelleplutt007
Var ett tidigare inlägg här som jag läste.
BROTTET
Okänd gärningsman har ringt in till SOS Alarm och uppgifter om att det brinner i en lägenhet vilket
inneburit att polis och räddningstjänst ryckt ut till platsen. På plats visade sig att uppgiften var osann.
Så den ena bruden som den där blatten hade, ringde alltså ett falsklarm till den andra bruden.
Hade du haft någon kontakt med henne innan händelsen på annat sätt än träffat henne?
Jag kommer inte ihåg. Jag tror att det var efteråt som hon knackade på dörren som Ni har
anmälningar på sedan förut.
Jag tycker det är intresant hur man blandat dessa mål i samma rättegång och att ett åtal har exploderat.
och att det har små kopplingar som det här tex.
Det här är väl också en faktor som gör det osäkert med fotboja
Göteborgs TR B 4932-26
Citat:
Ursprungligen postat av
FedorEmelianenko
ska göra det när jag får tid, jag tror iof du och jag hade ätit upp det här samhall gänget i rätten med.
fallet i sig är inte så intressant eller tycker du det?
hur ringde hon falskalarm berätta gärna om du har tid och lust.
synd för slynan då att överklagan till HR var den viktigaste i hennes liv kanske HD kunde de lika gärna slängt i papperskorgen direkt.
men de lever väl i en utopi där det är som på tv i sista instans får de upprättelse pgr av någon okänd detalj
Det var jag som hade tråkigt en dag.
Alltså det var för bra för att vara sant.
Den ena "ledaren" har alltså två stycken nötter samtidigt.
Så hade jag läst massa målkort och såg att det var med namnet Linda Hedberg.
Jag tänker om båda är på fri fot av dom där pundarbrudarna så kan det hända mycket.
Såg en annan sak när jag kollade runt på Mr Koll
Den som är mest eftersökt av alla inblandade i detta är pundarbruden som ska in i fängelse.
tror det var 17 gånger bara under augusti.
Dom andra är det en eller två gånger typ