2026-08-07, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
ja och hon är ju ännu äldre än hon shanel, linda är ju närmare 50år har skyddade personuppgifter med och som juag kan se även utvandrad

Jag syftade på Shanel, hon säger att hennes pappa var från Balkan och hennes mamma är mörk.
Har aldrig sett den där Linda, vet inte vem det är.
Citera
2026-08-07, 15:45
Medlem
Du är det riktigt off-topic

Citat:
nej en svensk tjej som är med dessa apor med.

Snacka om svenska kvinnor skämmer ut oss

Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenienstrut99
Hon är svensk men har föräldrar från andra länder säger hon i alla fall. Men vad hon säger är ju inte säkert att det är sant.
Klingande Göteborska är det, men det ska bara vara personer som är mörkhyade helst kriminella.

Alltså jag vet inte varför dessa människor drar sig till kriminella blattar.
Vad är det som gör det
Spänningen att åka fast
Hon Shanel har åkt fast en gång.
Den andra verkar ju helt pantad, vem faan ringer ett falsklarm.

Dom är små hjärntvättade varelser.

Sen så har dom där blattarna en kvinnosyn som är absurd, stå vid spisen och föda barn, och gör dom inte som dom ska så klappar dom till kvinnan.

Nu är det rykten som skrevs här att hon har en ny blatte, om den också är kriminell så måste hon vara den mest tröga idiot som finns på den här planeten.
Det kan inte vara bra för varken fotboja eller fängelsestraff att umgås med kriminella.
Nu är inte jag någon expert.

Sen om du väl åker in så är väl kontrollen på vilka som besöker stenhård och har du minsta lilla i ditt register så kommer du inte in på en anstalt för besök.
Senast redigerad av Tobbe87t 2026-08-07 kl. 16:00.
Citera
2026-08-07, 17:52
Medlem
Citat:
Jag syftade på Shanel, hon säger att hennes pappa var från Balkan och hennes mamma är mörk.
Har aldrig sett den där Linda, vet inte vem det är.
nej men shanel är ju en solklar babbe.

Är det ingen som känner linda eller har bild på henne?
Citera
2026-08-07, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
Du är det riktigt off-topic

Alltså jag vet inte varför dessa människor drar sig till kriminella blattar.
Vad är det som gör det
Spänningen att åka fast
Hon Shanel har åkt fast en gång.
Den andra verkar ju helt pantad, vem faan ringer ett falsklarm.

Dom är små hjärntvättade varelser.

Sen så har dom där blattarna en kvinnosyn som är absurd, stå vid spisen och föda barn, och gör dom inte som dom ska så klappar dom till kvinnan.

Nu är det rykten som skrevs här att hon har en ny blatte, om den också är kriminell så måste hon vara den mest tröga idiot som finns på den här planeten.
Det kan inte vara bra för varken fotboja eller fängelsestraff att umgås med kriminella.
Nu är inte jag någon expert.

Sen om du väl åker in så är väl kontrollen på vilka som besöker stenhård och har du minsta lilla i ditt register så kommer du inte in på en anstalt för besök.
du känner inte till den här linda då? hon verkar ju vara värre än shanel ringer falsklarm då är man ju riktigt pantad.

Ingen som har bild på linda?
Citera
2026-08-08, 15:57
Medlem
Citat:
nej men shanel är ju en solklar babbe.

Är det ingen som känner linda eller har bild på henne?

Citat:
du känner inte till den här linda då? hon verkar ju vara värre än shanel ringer falsklarm då är man ju riktigt pantad.

Ja hon är blatte brud, därför hon bara vill ha blattar då.
Får väl inget annat heller.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10234107055808947&set=gm.3998158773754402&id orvanity=1694485000788469

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTcxe64YfkYVpvfj1XBvAqQFQZahCIAI sy7ZV7JPBqfBA&s=10

Har försökt leta på hon Linda Hedberg, men om hon har utvandrat så.
Citera
2026-08-08, 19:34
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag tror ordet du letar efter är intelligens.

Jo.

Men det är mer än så.

Invandrares brott särskiljer sig mycket från svenskars.

Som "kultur" är de avsevärt mer benägna att dra runt i flock och där en lust-princip i mångt och mycket styr brotten/handlingen. Inte nog med att man är ute efter någons pengar eller tillgångar, de ska förnedras också och flocken ska ha kul och skapa band mellan sina medlemmar för att det ska vara ett ultimat brott. Därför kan de också, senare vid rättegången, skratta mellan sig och helt ignorera allvaret, eftersom för dem är det ett kärt minne som gruppen samlas kring och minns tillbaka på.

Svenskar riktar nästan alla sina brott mot en person, och de gör så genom en individ som utförare.

Detta brott är ett klassiskt invandrarbrott, och när olika politiska grupper bråkar om svenskar kontra invandrare i ren brottsstatistik, missar man denna aspekt och vilken helt ny karaktär brottsligheten har antagit. Och att den tjänar ett mycket större syfte än att bara begå ett brott.
Citera
2026-08-08, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
Ja hon är blatte brud, därför hon bara vill ha blattar då.
Får väl inget annat heller.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10234107055808947&set=gm.3998158773754402&id orvanity=1694485000788469

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTcxe64YfkYVpvfj1XBvAqQFQZahCIAI sy7ZV7JPBqfBA&s=10

Har försökt leta på hon Linda Hedberg, men om hon har utvandrat så.
nej såg med linda hedberg var utvandrad undrar till vilket afrikansk land, för hon bodde ju ihop med två negrer med, hennes liv verkar kretsa mycket kring afrika och negrer i synnerhet
Citera
2026-08-08, 22:08
Medlem
Citat:
nej såg med linda hedberg var utvandrad undrar till vilket afrikansk land, för hon bodde ju ihop med två negrer med, hennes liv verkar kretsa mycket kring afrika och negrer i synnerhet

Det gäller väl båda..
Hon Linda var sambo med den där blatten som var "ledare"
Samtidigt som han var så snäll mot den där Shanel som enligt andra inlägg också vill ha blattar..

Det är ju ingen förlust om hon har utvandrat.

Hur ser du om en person har utvandrat?
Citera
2026-08-08, 22:17
Medlem
Citat:

Jag har frågat runt om någon vet vem det är, tyvärr ingen som vet vem det är.

Tror nog att Shanel är så pantad så hon kan göra samma sak.
Citera
2026-08-08, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag tror ordet du letar efter är intelligens.

Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Jo.

Men det är mer än så.

Invandrares brott särskiljer sig mycket från svenskars.

Som "kultur" är de avsevärt mer benägna att dra runt i flock och där en lust-princip i mångt och mycket styr brotten/handlingen. Inte nog med att man är ute efter någons pengar eller tillgångar, de ska förnedras också och flocken ska ha kul och skapa band mellan sina medlemmar för att det ska vara ett ultimat brott. Därför kan de också, senare vid rättegången, skratta mellan sig och helt ignorera allvaret, eftersom för dem är det ett kärt minne som gruppen samlas kring och minns tillbaka på.

Svenskar riktar nästan alla sina brott mot en person, och de gör så genom en individ som utförare.

Detta brott är ett klassiskt invandrarbrott, och när olika politiska grupper bråkar om svenskar kontra invandrare i ren brottsstatistik, missar man denna aspekt och vilken helt ny karaktär brottsligheten har antagit. Och att den tjänar ett mycket större syfte än att bara begå ett brott.

Dessa verkar ju vara en "grupp" men så har dom fått in den där pundarbruden
Jag bara gissar så finns det fler pundarbrudar som inte dykt upp, för dom har ju leksaker med.

Det som är rätt komiskt i detta är ju att den ena leksaken har ju faktiskt fått lite status på något sätt och varit med.
Men dom har inte velat ha med någon av dom andra leksakerna.

IQ badboll vill väl ingen ha med sig egentligen
Citera
2026-08-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt007
Det gäller väl båda..
Hon Linda var sambo med den där blatten som var "ledare"
Samtidigt som han var så snäll mot den där Shanel som enligt andra inlägg också vill ha blattar..

Det är ju ingen förlust om hon har utvandrat.

Hur ser du om en person har utvandrat?
det stod på ratsit sök på hennes fullständiga namn så får du se själv
Citera
2026-08-08, 23:02
Medlem
Citat:
Jag har frågat runt om någon vet vem det är, tyvärr ingen som vet vem det är.

Tror nog att Shanel är så pantad så hon kan göra samma sak.
det var synd ska göra lite egna efterforskningar något säger mig hon är ganska känd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in