2026-08-06, 10:07
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grisbenet
Bettar på skilsmässa inom ett par år. Ingen aning men gissar på att han använder PW som språngbräda för nya lägringar
Ja, han har ju kommit in i kändisvågen tack vare PW. Blir det skilsmässa så fortsätter han vara kvar som kändis.
Citera
2026-08-06, 12:25
Medlem
LuiLuis avatar
Nu har man läst sida upp å sida ner vilken omöjlig make PWB har tackat ”ja” till, så nu undrar jag, kära flashare;

Vilken make kan vi acceptera till Pernilla Wahlgren Bauer?

Mikael Persbrandt?
En icke-kändis?
Någon Skarsgård?
En kvinna kanske? Lena Ph?
En politiker?

Vad har vi för förslag som skulle passa henne bättre än en hygien-inköpschef på Ica?
Icke att förglömma, vilken blivande make skulle tänkas stå ut med PWB alla nycker för ett långt och kärleksfullt happily ever after?
Citera
2026-08-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Nu har man läst sida upp å sida ner vilken omöjlig make PWB har tackat ”ja” till, så nu undrar jag, kära flashare;

Mikael Persbrandt?
En icke-kändis?
Någon Skarsgård?
En politiker?

Vad har vi för förslag som skulle passa henne bättre än en hygien-inköpschef på Ica?
Icke att förglömma, vilken blivande make skulle tänkas stå ut med PWB alla nycker för ett långt och kärleksfullt happily ever after?

Någon Skarsgård, det hade gett rubriker med tanke på att barnen, förutom Alexander, är i Pernillas barns ålder. 🤣
Citera
2026-08-06, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui

Mikael Persbrandt?
En icke-kändis?
Någon Skarsgård?
En politiker?

Tror den enda typen för henne skulle behöva vara nån som är lika barnslig som hon. Du vet, Erik Haag, Rickard Olsson eller Anders Lundintypen. Tror ingen ”normal” man orkar med henne. Christian är inte den där barnsliga killen på det sättet, dock på många andra sätt. Han orkar endast med henne för att han har vinning utav det
Citera
2026-08-06, 19:04
Medlem
Jepps, tror jag också. Han håller på att bygga upp sitt kapital. Ekonomisk, socialt, symboliskt, han är smart på det sättet. Han flamsade med i början innan de fick ringarna på sig. Nu ska han bli stor kändis. Hörde han lagt ut nomineringen för WV inför Kristsllen på sociala medier skrivet typ att där var ju han också med så folk kunde se honom. Snälla alltså var är skämsmössan 🤡
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Tror den enda typen för henne skulle behöva vara nån som är lika barnslig som hon. Du vet, Erik Haag, Rickard Olsson eller Anders Lundintypen. Tror ingen ”normal” man orkar med henne. Christian är inte den där barnsliga killen på det sättet, dock på många andra sätt. Han orkar endast med henne för att han har vinning utav det
Citera
2026-08-06, 19:19
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Jepps, tror jag också. Han håller på att bygga upp sitt kapital. Ekonomisk, socialt, symboliskt, han är smart på det sättet. Han flamsade med i början innan de fick ringarna på sig. Nu ska han bli stor kändis. Hörde han lagt ut nomineringen för WV inför Kristsllen på sociala medier skrivet typ att där var ju han också med så folk kunde se honom. Snälla alltså var är skämsmössan 🤡
Herregud vad han håller på ‼️
Så sjuk och så pinsam💩. Han kommer att göra sig själv och PW till sådant åtlöje att snart är hennes karriär över. Verkar vara på G redan.
Ett riktigt jävla äckligt halvsenilt fjantarsel 🤣🤪🤯🤮
Citera
2026-08-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Ja, han har ju kommit in i kändisvågen tack vare PW. Blir det skilsmässa så fortsätter han vara kvar som kändis.

Om Pernilla kickar ut Christian, inte en chans att han lämnar, så kommer han vara aktuell i max några månader och då som någon sorts C-kändis
Citera
2026-08-06, 19:58
Medlem
Ja det tror jag också! Bara för att han manipulerar PW tror han det går att lura alla. Men där får han nog annat resultat, får man hoppas i alla fall. Är nog många som knipit käft för hennes skull men tror inte det funkar i längden.
Haha CB i ett nötskal 😂😂
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Herregud vad han håller på ‼️
Så sjuk och så pinsam💩. Han kommer att göra sig själv och PW till sådant åtlöje att snart är hennes karriär över. Verkar vara på G redan.
Ett riktigt jävla äckligt halvsenilt fjantarsel 🤣🤪🤯🤮
Citera
2026-08-06, 21:19
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow

Markoolio eller Sean Banan vore lämpliga då kanske
Citera
2026-08-06, 21:20
Medlem
Om CB kickas ut från Lidingövillan kommer han sakta men säkert hamna i anonymitet igen. Ingen, säger ingen kommet att vilja förknippas med honom. Han har med näbbar och klor byggt sitt ” kändisskap ” på att vara gift med PW.Han är en stor mediakåt nolla.
Citera
2026-08-07, 00:14
Medlem
afvongreves avatar
Jag förstår verkligen inte detta hat mot CB här på flashback. Tycker han verkar vara en helt normal, svensk man. Varken bättre eller sämre än medelsvensson. Och jag tror att Pernillas och hans förhållande kommer att funka länge.
Senast redigerad av afvongreve 2026-08-07 kl. 00:17.
Citera
2026-08-07, 07:45
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om Pernilla kickar ut Christian, inte en chans att han lämnar, så kommer han vara aktuell i max några månader och då som någon sorts C-kändis
Ja, och här i Sverige har min i överflöd av C-kändisar som ska vara med i alla möjliga program och tillställningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in