2026-07-16, 21:49
Medlem
Den håller jag helt med dig om. Dessa två skulle vara en match made in heaven men med en stor negativ sak, de har för dåligt med pengar. De är ute efter lyxliv inget annat. Själva kärleken tror jag ärligt talat de skiter i. Bättre att vara gift med miljonären och ligga runt med andra. 😏

Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Jag är förvånad att inga kompisar,ex eller före detta medarbetare genom åren skriver här i tråden om.hur han är egentligen.

Det får ju en att tänka att han är så fin människa så dom vill inte göra det .

Men det tror jag inte .
Har livserfarenhet & jag ser vilken typ han är . Åsa Ingrosso vibes plus egenkär /narcissist.
Psykopat varning.
Men nog fan är det märkligt att det kommer så lite info.
Citera
2026-07-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Jag är förvånad att inga kompisar,ex eller före detta medarbetare genom åren skriver här i tråden om.hur han är egentligen.

Det får ju en att tänka att han är så fin människa så dom vill inte göra det .

Men det tror jag inte .
Har livserfarenhet & jag ser vilken typ han är . Åsa Ingrosso vibes plus egenkär /narcissist.
Psykopat varning.
Men nog fan är det märkligt att det kommer så lite info.
Han har varken kompisar eller vänner verkar det som. Aldrig sett eller hört någon under alla dessa år. Konstigt men knappast förvånande.
Verkar inte ha några kollegor heller.
Bauer är ensammaste mannen....😱 klart han är psykopat, det säger sig själv.
Citera
2026-07-17, 00:08
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Den håller jag helt med dig om. Dessa två skulle vara en match made in heaven men med en stor negativ sak, de har för dåligt med pengar. De är ute efter lyxliv inget annat. Själva kärleken tror jag ärligt talat de skiter i. Bättre att vara gift med miljonären och ligga runt med andra. 😏

+1 på din analys om Bauer & Åsa Ingrosso .

SÅ jävla klockren !
Citera
2026-07-17, 01:02
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Menar du att Bauer ligger runt med andra?
Citera
2026-07-17, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Tvivlar starkt på det. Men visst verkar han lite sugen på Jöback...
Citera
2026-07-17, 03:11
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Tvivlar starkt på det. Men visst verkar han lite sugen på Jöback...
Vad grundar du det på? Eller skojar du?
Citera
2026-07-17, 10:04
Medlem
Generellt för den typen av människor, där jag tror att Bauer ingår, så ja.
Men just nu, när det varit frågan om äktenskapets vara eller icke vara, är han mer rädd om sitt lyxliv. Dock tror jag fortfarande att han mycket väl skulle kunna vara otrogen. Men som sagt något som kommer först, alla dar i veckan, är hennes pengar och kändisskap. Men visst kan han, som PW sa i WV att han varit ute mycket själv, redan doppat. En person som kan dölja mycket för att skydda sitt ego i bott!
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Citera
2026-07-17, 10:24
Medlem
Citat:

Jag tror faktiskt han är rätt normal.
Citera
2026-07-17, 10:26
Medlem
Citat:
Generellt för den typen av människor, där jag tror att Bauer ingår, så ja.
Men just nu, när det varit frågan om äktenskapets vara eller icke vara, är han mer rädd om sitt lyxliv. Dock tror jag fortfarande att han mycket väl skulle kunna vara otrogen. Men som sagt något som kommer först, alla dar i veckan, är hennes pengar och kändisskap. Men visst kan han, som PW sa i WV att han varit ute mycket själv, redan doppat. En person som kan dölja mycket för att skydda sitt ego i bott!

Han måste ju förströ sig med något när hon är borta hela tiden
Citera
2026-07-17, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
🤣😂🤣😂🤣...han har alltså tatuerat datumet för när HAN SJÄLV SA "JAG ÄLSKAR DIG", till PW, inte när hon sa det till honom.
Alltså hur störd går det bli. Detta var det fjantigaste och löjligaste jag någonsin sett.
Skitful tatuering dessutom. Datumet kan ju egentligen stå för vad som helst.
Blir han dement kommer han att undra varför han har ett datum intatuerat. Då blir det ju totalt meningslöst 🤯🤯🤯

Ja det är faktiskt så sjukt gjort när man tänker på det. Han var inte ung o dum heller, utan hade sen tidigare barn med två olika kvinnor. Att han TATUERAR både datum och P (för Pernilla) efter så kort tid är väl det optimala beviset på vilken störd individ han är bakom sitt ”perfekta” (nja… &#129396 yttre. Det är alltså i maj 2021 då de bara träffats max 4-5 månader.

Snart får vi nog se honom ta ett dopp med mamma i poolen på Gotland 🫣😆
Citera
2026-07-17, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Ja det är faktiskt så sjukt gjort när man tänker på det. Han var inte ung o dum heller, utan hade sen tidigare barn med två olika kvinnor. Att han TATUERAR både datum och P (för Pernilla) efter så kort tid är väl det optimala beviset på vilken störd individ han är bakom sitt ”perfekta” (nja… &#129396 yttre. Det är alltså i maj 2021 då de bara träffats max 4-5 månader.

Jag kan se det framför mig....kastar lilla tanten runt i poolen medan hon kiknar av skratt 🏊🤽...min son är så busig med mamma 😂😂😂‼️
Citera
2026-07-17, 10:58
Medlem
Men precis. Tror det var en utträknad tanke, att denna konstiga kärleksförklaring skulle "låsa fast" henne. Spiken slog han i vid frieriet, där kunde man ta på en påtvingad stämning. Sedan var det bara att lägga i nästa växel till ett bröllop. Chop chop, han måste ha skrattat sig fördärvad i tysthet. Vilken bragd!
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in